Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   11 Oktober e.k. Offerfeest op 't Laar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207466)

circe 6 oktober 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tempala (Bericht 7349591)
Tijdens het offerfeest slacht élke moslimman zijn eigen beest.

En net d�*t mogen normale mensen hier niet doen. Die moeten hun beest laten slachten door een gediplomeerd slachter.

Nietzsche 6 oktober 2014 16:00

Dit soort topics zijn altijd een verzameling van allerlei drogredeneringen/non-argumenten, leuk wel.

Nietzsche 6 oktober 2014 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7344821)
Ma parole, zeer fatsoenlijk die collectieve slachtpartij Dat er volgens deze foto nauwelijks professionele slachters aan te pas komen, lijkt ook al geen probleem.

Wat wil je aantonen met die foto?

circe 6 oktober 2014 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7344983)
Religieus slachten is trouwens bij wet toegestaan. Er is geen reden voor een verbod.

Van mij mogen moslims ook de alternatieven gebruiken: irreversibele verdoving enz. maar mogen die niet opgelegd krijgen.

er is wel een (zelfs Europees) verbod om zomaar op open slachtvloeren te slachten. Dit moet gebeuren in het slachthuis.

en waarom mogen moslims niet opgelegd krijgen om hun beesten pas na irreversibele verdoving te slachten? Staan uw geloofsgenoten boven de wet of zo?

Zipper 6 oktober 2014 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7349786)
er is wel een (zelfs Europees) verbod om zomaar op open slachtvloeren te slachten. Dit moet gebeuren in het slachthuis.

en waarom mogen moslims niet opgelegd krijgen om hun beesten pas na irreversibele verdoving te slachten? Staan uw geloofsgenoten boven de wet of zo?

de politici zijn bang voor rellen, meer is het niet.

Peche 6 oktober 2014 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7349786)

Blijkt dat het niet opgelegd is.
Enkel de slachthuizen mogen nog ritueel slachten.
Wat is er dan veranderd vraag ik me af, of heb ik de media verkeerd gelezen?

Bobke 6 oktober 2014 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7349588)
Laatst zag ik op een zender ook een reportage van een journalist die undercover in een varkenskwekerij ging werken, ik geloof in Canada. Daar hadden de boeren ook veel plezier in het stampen van zieke zeugen en om de zieke dieren te doden hadden ze een heel vernuftige manier: ze ophangen met een bobcat. In elk geval, ze stonden er in een kring rond, tien minuten plezier en lachen, want ze organiseerden weddenschappen wanneer het dier precies zou stoppen met spartelen.

In elk geval: deze mannen waren autochtone Canadezen, geen baarden, geen moslims.

Dus de moraal van het verhaal: gewoon minder geëvolueerde dieren die zichzelf mens noemen.

En wat is uw punt ?
Dat misbruiken wel gewoon kunnen aangeklaagd worden als het niet om allochtonen gaat ?

Bobke 6 oktober 2014 17:51

Dubbel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be