![]() |
Citaat:
|
Door de NVA!
|
Citaat:
En jij hebt dat zwart op wit ? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet zo moeilijk ? |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij het wil hebben over de schijndemocratie die de bevolking wordt voorgehouden dan heb je mijn antwoord niet nodig... Maar dat bijvoorbeeld een BDW in la Belgique veel minder macht heeft dan Laurette knettergek of een totaal gecorrumpeerde bedrieger als een EDR, hoe kan dat??? Er zijn nogthans democratisch gezien veel meer mensen die voor een BDW hebben gestemd dan voor die twee andere volksverlakkers samen... Hoe kan het dat je grote bazaar maakt van een kleine luis uit de NVa die voor zogezegde belangenvermening over een vergunning zou veroordeeld zijn en dat je in alle talen blijft zwijgen over de keizer van Oostende, die nu braaf, na al zijn gekende en minder gekende (vooral door de gewone mens in de straat, daar hebben we toch onze regimemedia voor) weldaden, burgemeester van Oostende is kunnen worden??? Maar het gaat jou niet om de waarheid; het gaat jou nog minder om het zogenaamde belang van het volk; het gaat om je eigen groot en afstompend gelijk... De sossen doen het goed voor mij en de rest mag creperen... Doe zo voort... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De discussie gaat dus niet over "inburgering of niet" dan wel over "verplichte inburgering of niet", wat een heel andere discussie is. En jij spreekt daarin van "de Franstaligen" alsof zij allen dezelfde mening hierover zouden hebben. Ik ga u een geheimpje verklappen: de MR, je weet wel, die rabiate anti-Vlaamse partij, pleit voor een verplichte inburgering sinds ... 2004. Op hetzelfde ogenblik dus dat Vlaanderen voor een verplicht integratietraject koos. Ben je dus wel zeker dat "de Franstaligen" zich tegen inburgeting verzetten? O ja, nog iets, de discussie over wat het inburgeringstraject nu zou moeten zijn, met de vraag rond de verplichting ervan, werd in 2009 opgestart. De discussie lijkt nu beslecht: er komt een verplichte inburgeringstraject, ook langs Franstalige zijde. Btw, daar inburgering een bevoegdheid van de Gemeeschappen is, konden "de Franstalgen" zich helemaal niet verzetten tegen een verplichte inburgeringstraject in Vlaanderen, en bij mijn weten dat ook nooit gedaan hebben. Dus kan je mij misschien uitleggen hoe een weigering om in Wallonië (en Brussel) een verplichte opleidingstraject in te voeren, tot de verfransing van Vlaanderen kan bijdragen? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
Had je liever in Noord-Korea of in Saoudi-Arabië gaan wonen ? (terloops : daar is geen francofonie :-D ) Citaat:
2) Laurette is geen minister meer, EDR ook niet, zij zijn netto verliezers in termen van macht. Zowel voor hun partij als voor hun eigen persoon. Citaat:
De rechter sprak een streng vonnis uit, belangenvermenging is een ernstig misdrijf. Ik merk even op dat de keizer van Oostende geen enkele veroordeling voor eender wat aan zijn been heeft. Ondanks het feit dat zijn opponent (de brulboei van oostende) het jarenlang op alle manieren probeerde om JVDL zwart te maken en klacht tegen hem indiende. Hij liet zelfs twee broodschrijvers van VRT een boek schrijven dat hij enkel moest influisteren. Jammer genoeg moesten de journalisten zelf toegeven dat er geen strafbare feiten bestonden... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wie is hier verkozen voor Europa? Toch ook de NVA? Waarom zie ik dan Verhofstadt aan het woord in de Europese kamers en niet de NVA? Hadden zij überhaupt wel iets te zeggen of duwt men er allerlei tussen, waarvan de sossen ook de schuld zijn uiteraard? |
Waarom? Omdat de huidige coalitie ons ertoe wijst?
Het is gemakkelijk telkenmale terug op de sossen te vallen, maar het is Homans die over integratie praat. Francken die "weet hoe lastig het is als burgemeester" maar toch meer als duizend plaatst. In gemeentes waarvan de bevolking pertinent NEEN zegt! Niet eens gesloten centra he! DE NVA! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar spreek ik van gaskamers toepassen behalve op verkrachters?
Neen, die mensen moesten gewoon 15 jaar geleden met rust gelaten worden door de conservatieven. Maar tot op vandaag kijken die conservatieven niet eens in eigen boezem. Wanneer krijgen die Libiërs hun geld terug dat gepikt is door die conservatieve Sarkozy? Wanneer gaan we erkennen dat we ginder fouten hebben gemaakt en dat vingers naar elkaar wijzen nu echt niets gaat helpen? Wat baat is wat het volk wil, en dit hebben we nooit gewild, hier hebben we nooit voor gestemd. Doch sluiten we ons aan bij Turkije, worden we overspoelt door migranten, en de daders gaan zich weldra terug kandidaat stellen tijdens de Europese verkiezingen. Dat is ons probleem, daar is de oorzaak, al de rest is baggar. RECHTS did it!!!!!! |
Citaat:
Citaat:
Ze uitte ook reserves tegenover de gevolgen voor allochtonen (daar gaat u wel gemakkelijk aan voorbij). Volgens uw redenering is overigens de MR dus geen Franstalige partij, want - zoals Onkelinkx aangaf - waren die van meet af aan voor inburgeringstrajecten. Citaat:
Citaat:
Sedert wanneer is Onkelinkx trouwens de incarnatie van alle Franstaligen? Citaat:
Citaat:
2° Wat bedoelt u met "tirannie" in deze context? 3° Op welke wijze hebben de vakbonden (die overigens nationaal zijn) hun "wil" aan iemand opgedrongen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be