![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ter attentie van de Belzieke blinde mollen:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die heldhaftige verzetstrijders van het laatste uur, hebben zelfs echte verstrijders en strijderster op gruwelijke manieren behandel. |
Er is hier weer veel spreekwoordelijke inkt gevloeid over een gebeuren dat feitelijk een futiliteit is vergeleken met veel andere meer dramatische zaken. Omdat het nu eenmaal over mijnheer/mevrouw Anuna gaat en er bepaalde vlaggen waren.
Een echte symbolenstrijd dus die enkel maar onderstreept hoe geladen en gepolariseerd de samenleving wel geworden is en de vlam in de pan kan slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uitgevonden in de 19e eeuw. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet zo’n vlaggenman. Ik ben eigenaar van 0 vlaggen. Hier in het dorp hangen de Europese, Belgische en officiële Vlaamse. Dat is best ok voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik kan nergens in de officiele Vlaamse kleuren het rood terugvinden. De leeuwenvlag met rode klauwen en tong werd door Raad voor de Nederlandse Cultuurgemeenschap in 1973 gekozen. En die raad bestond vooral uit CVPers. Maar dat rood kan in nergens terugvinden in de officiele Vlaamse kleuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Zuid-Koreaanse vlag vind ik mooi maar ik heb verder geen bijzondere band met dat land. Idem dito voor de Australische vlag. Dat zuiderkruis staat er mooi op maar ik heb geen speciale pro-Australie sentimenten. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Veel toponiemen in Wallonië hebben een germaanse oorsprong. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be