Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Eis: Aparte Provincie Voor Holebi's !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32497)

carlgustaaf 22 augustus 2006 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1883034)

Aha, dan is het officiële standpunt van het Vlaams Belang tegen vorm van gelijkberechtiging voor holebikoppels waarschijnlijk ook ontsprongen aan het brein van een verdoken homo in de partijtop dat zichzelf niet kan aanvaarden en niet aan een vriend raakt om samen gelukkig mee te zijn. Tja, dan zouden de verzinners van het anti-homohuwelijkstandpunt van het Vlaams Belang beter in psychische begeleiding gaan zodat ze in het reine met zichzelf kunnen komen, en misschien komen ze dan wel de man van hun leven tegen waarmee ze willen trouwen :rofl:

klassiek: mensen die geen homo's mogen afschilderen als verdoken homo's.Een beetje als een politieagent voorstellen als een verdoken dief:lol: Dat zijn allemaal ouwe truukjes, dat pakt niet meer.Dit gezegd zijnde, bij WolfgangMeister gaat het blijkbaar toch om een échte , diepe afkeer...mischien heeft hij bijzonder slechte ervaringen met homo's ...maar dat kan niemand anders dan hijzelf vertellen.

Fozzie 22 augustus 2006 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1885545)
klassiek: mensen die geen homo's mogen afschilderen als verdoken homo's.Een beetje als een politieagent voorstellen als een verdoken dief:lol: Dat zijn allemaal ouwe truukjes, dat pakt niet meer.Dit gezegd zijnde, bij WolfgangMeister gaat het blijkbaar toch om een échte , diepe afkeer...mischien heeft hij bijzonder slechte ervaringen met homo's ...maar dat kan niemand anders dan hijzelf vertellen.

Het begrip van het woord "ironie" is je blijkbaar volledig vreemd. Enfin, misschien vind je meer heil in het Engelse spreekwoord "the lady protests to much"...

IK heb ooit een een bijzonder slechte ervaring gehad met een voorstander van Vlaamse onafhankelijkheid, maar om daarom een echte diepe afkeer te hebben tegenover alle Vlaamsgezinden zou bijzonder belachelijk zijn. 1 (hypotetische) negatieve ervaring met 1 iemand met een eigenschap dat niets te maken heeft met die negatieve ervaring gebruiken om irrationele afkeer te verantwoorden tegen iedereen met die eigenschap is intelectueel oneerlijk.

Fozzie 22 augustus 2006 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1885498)
ik wil die niet naar een provincie verbannen...dat was mijn voorstel niet.Ik heb gezegd Schaarbeek of Molenbeek...voor de grap.Je kan nu éénmaal geen virus verbannen.Je kan daar enkel medikamenten voor proberen vinden.

Voila, de strijd tegen het AIDS-virus is een nobele zaak, maar dat is geen reden om personen die besmet zijn met dat virus (hetero of holebi) te veroordelen. Geen enkel verstandig mens loopt voor zijn plezier een dodelijke virus op (vooral omdat zich beschermen tegen dit virus bijzonder gemakkelijk is). De ziekte moet uitgeroeid worden, niet de zieken (of een deel van de gemeenschap die de veronderstelde risicogroep voor die ziekte is).

carlgustaaf 22 augustus 2006 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1885574)

Het begrip van het woord "ironie" is je blijkbaar volledig vreemd. Enfin, misschien vind je meer heil in het Engelse spreekwoord "the lady protests to much"...

IK heb ooit een een bijzonder slechte ervaring gehad met een voorstander van Vlaamse onafhankelijkheid, maar om daarom een echte diepe afkeer te hebben tegenover alle Vlaamsgezinden zou bijzonder belachelijk zijn. 1 (hypotetische) negatieve ervaring met 1 iemand met een eigenschap dat niets te maken heeft met die negatieve ervaring gebruiken om irrationele afkeer te verantwoorden tegen iedereen met die eigenschap is intelectueel oneerlijk.

probeer niet ironisch te zijn, daarvoor ben je een veel te triestig geval...

Pietje 22 augustus 2006 23:55

Ik denk dat "onze carlgustaaf" een prima assistent van Wolfgang Meister zou zijn. 8-)

carlgustaaf 22 augustus 2006 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1885584)

Voila, de strijd tegen het AIDS-virus is een nobele zaak, maar dat is geen reden om personen die besmet zijn met dat virus (hetero of holebi) te veroordelen. Geen enkel verstandig mens loopt voor zijn plezier een dodelijke virus op (vooral omdat zich beschermen tegen dit virus bijzonder gemakkelijk is). De ziekte moet uitgeroeid worden, niet de zieken (of een deel van de gemeenschap die de veronderstelde risicogroep voor die ziekte is).

Aids is door een bepaalde groep mensen bij ons binnengeloodst.U weet wel wie ik bedoel...En nu zitten we er mee.Enkel omdat die viezerds tot helemaal in Zwart Afrika gingen, om hun driften op goekope manier te bevredigen...Ge moet geen dégoutanterik zijn, zeg !

Pietje 23 augustus 2006 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1885623)
Aids is door een bepaalde groep mensen bij ons binnengeloodst.U weet wel wie ik bedoel...En nu zitten we er mee.Enkel omdat die viezerds tot helemaal in Zwart Afrika gingen, om hun driften op goekope manier te bevredigen...Ge moet geen dégoutanterik zijn, zeg !

Lap, "gustaaf" vindt terug het ei van Columbus uit. Volgens zijn simpele redenering hebben de homo's het HIV-virus geïmporteerd.

Excuse me, maar ik denk wel dat het iets ingewikkelder ligt dan dat.

groene flamingant 23 augustus 2006 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1885377)
Misverstandje, ik gaf je eigenlijk gelijk (mijn tekst was ironisch bedoel, mijn beste) en bouwde er op verder ;-)

OK, dat is ook weer opgelost.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Ik wou gewoon aan tonen dat het "AIDS-argument" van Carlgustaaf om holebi's naar een aparte provincie te verbannen idioot is omdat lesbiennes over het algemeen veel minder besmet worden dan hetero's...

Misschien wel, maar opgeruimd staat netjes, weet je.

(Grapje)

cookie@vws 23 augustus 2006 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister (Bericht 1038856)
Eerst een paar feiten op een rijtje:

1. er zou een aparte, lucratieve afzetmarkt bestaan voor holebi's. De meeste holebi's zouden over een meer dan gemiddeld inkomen beschikken en veel geld besteden aan hun opsmuk in de breedste zin van het woord (uiteraard, er valt ook veel op te kalefateren bij hen!)

2. Holebi's ergeren zich dood aan mensen zoals ik die zich dood ergeren aan holebi's en vice versa.

3. Deze verholen én onverholen "verachting" die zich volgens hen ook uit in "discriminatie" is steeds onderhuids voelbaar en doe afbreuk aan hun levenskwaliteiten.

4. Holebi's wonen het meest comfortabel in gebieden waar een heleboel gelijkgezinden samentroepen: vb. San Francisco, Ibiza...

5. Een provincie als Henegouwen staat er economisch bar slecht voor en heeft nood aan een economische injectie ter bevordering van het algemeen welzijn en de "promotie" of opwaardering van de streek.

Conclusie van mijzelf:

Waarom bv. Henegouwen niet speciaal aantrekkelijk maken voor holebi's? Bv.
door belastingvermindering voor handelaars die zich daar vestigen en holebi-specifieke waren aanbieden: Bars, ontmoetingscentra, café's,discotheken, sauna's, speciale op holebi-lezers afgestemde boekhandels, huwelijksconsulenten, psychiaters, bloemencorso's, taxibedrijven met roze auto's...
Holebi-stellen die willen trouwen moeten dat in hun provincie gratis kunnen, op voorwaarde dat ze beloven er voor de rest van hun leven te blijven wonen.
(doen ze dat niet dan moeten ze de kosten alsnog ophoesten+de interesten)

Resultaat: Alle holebi's zullen zich in het paradijs wanen (in hun eigen provincie zullen ze zich niet meer "bekeken" en ondergewaardeerd voelen; ikzelf zal heel tevreden zijn omdat ik daar immers nooit zal komen) en het thans nog arme Hengouwen zal bij zoveel ontplooiing van economische activiteit veranderen in een Eldorado.
;-)
Wie is hier tegen en waarom? (wie voor is mag het natuurlijk ook komen toejuichen)

Ah den zotten wolfgang se, sinds uw reportage in de P-magazine nog lang zo ni goe gelachen....

Fozzie 25 augustus 2006 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1885623)

Voor je nog eens iets probeert te zeggen over AIDS, gelieve wat meer informatie in te winnen, want blijkbaar beperkt je kennis over AIDS en holebi's zich tot scheldwoorden.

HIV is in oorsprong een apenziekte. Volgens diverse wetenschappers is het virus op de mens over gesprongen na het eten van onvoldoende gekookt apenvlees (niet via seks, en zelfs mocht het wel zo zijn, dan is dat gebeurd door bestialiteiten, niet door holebi's).
HIV is inderdaad in de jaren 1970-1980 het eerste ontdekt bij homo's (AIDS komt bij lesbiennes veel minder voor dan bij hetero's), waardoor men er verkeerdelijk van uit ging dat het een homoziekte was (een idiote veronderstelling, omdat virussen - in tegenstelling tot sommige haatdragende mensen - geen onderscheidt maken tussen hetero's en holebi's). Omdat homo's tot risicogroep werd gebombardeerd laten ze zich veel vaker testen dan hetero's. Vanuit een misplaatst "immuniteits-vermoeden" laten hetero's zich veel minder testen dan homo's. Dat wil niet zeggen dat hetero's geen HIV kunnen hebben, gewoon dat het merendeel van de hetero-HIV-dragers niet eens weten dat ze besmet zijn. Dit in tegenstelling tot homo's, omdat ze als risicogroep bestempeld werden laten ze zich vaker testen, waardoor de meeste besmettingen bij homo's wel uit komen. Een homo met HIV zal meestal op de hoogte zijn van zijn besmetting en kan dan zijn voorzorgen nemen om verdere verspreiding te voorkomen. De meeste hetero's die besmet zijn weten het niet en nemen dus niet de nodige voorzorgen... Wie is er dan het grootste gevaar: de HIV-drager die het weet dat hij besmet is en een condoom gebruikt, of de HIV-drager die het niet weet en dus geen condoom gebruikt...

Over Zwart Afrika gesproken, er zijn streken waar de helft HIV heeft, je gaat toch niet vertellen dat dat allemaal homo's zijn? In Afrika is AIDS vooral een ziekte van (arme) hetero's (die ook voor de meeste smettingen zorgen)...

Lof der Zotheid 25 augustus 2006 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 1887452)
Ah den zotten wolfgang se, sinds uw reportage in de P-magazine nog lang zo ni goe gelachen....

Ik vraag me af hoe veel (of hoe weinig) stemmen zijn nieuwe partij in oktober gaat halen...:-D

Fozzie 25 augustus 2006 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1891012)
Ik vraag me af hoe veel (of hoe weinig) stemmen zijn nieuwe partij in oktober gaat halen...:-D

Als er voor 8 oktober een wet wordt aangenomen dat paardekoppen mogen stemmen, dan is mijn prognose 3 ;-)

Lof der Zotheid 25 augustus 2006 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1891059)
Als er voor 8 oktober een wet wordt aangenomen dat paardekoppen mogen stemmen, dan is mijn prognose 3 ;-)

;-) Alhoewel, ik zou de paardekoppen niet beledigen. Die zijn toch veel slimmer en geestelijk gezonder dan dat;-) .

bk232214 29 augustus 2006 17:29

wat

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister (Bericht 1038856)
Eerst een paar feiten op een rijtje:

1. er zou een aparte, lucratieve afzetmarkt bestaan voor holebi's. De meeste holebi's zouden over een meer dan gemiddeld inkomen beschikken en veel geld besteden aan hun opsmuk in de breedste zin van het woord (uiteraard, er valt ook veel op te kalefateren bij hen!)

2. Holebi's ergeren zich dood aan mensen zoals ik die zich dood ergeren aan holebi's en vice versa.

3. Deze verholen én onverholen "verachting" die zich volgens hen ook uit in "discriminatie" is steeds onderhuids voelbaar en doe afbreuk aan hun levenskwaliteiten.

4. Holebi's wonen het meest comfortabel in gebieden waar een heleboel gelijkgezinden samentroepen: vb. San Francisco, Ibiza...

5. Een provincie als Henegouwen staat er economisch bar slecht voor en heeft nood aan een economische injectie ter bevordering van het algemeen welzijn en de "promotie" of opwaardering van de streek.

Conclusie van mijzelf:

Waarom bv. Henegouwen niet speciaal aantrekkelijk maken voor holebi's? Bv.
door belastingvermindering voor handelaars die zich daar vestigen en holebi-specifieke waren aanbieden: Bars, ontmoetingscentra, café's,discotheken, sauna's, speciale op holebi-lezers afgestemde boekhandels, huwelijksconsulenten, psychiaters, bloemencorso's, taxibedrijven met roze auto's...
Holebi-stellen die willen trouwen moeten dat in hun provincie gratis kunnen, op voorwaarde dat ze beloven er voor de rest van hun leven te blijven wonen.
(doen ze dat niet dan moeten ze de kosten alsnog ophoesten+de interesten)

Resultaat: Alle holebi's zullen zich in het paradijs wanen (in hun eigen provincie zullen ze zich niet meer "bekeken" en ondergewaardeerd voelen; ikzelf zal heel tevreden zijn omdat ik daar immers nooit zal komen) en het thans nog arme Hengouwen zal bij zoveel ontplooiing van economische activiteit veranderen in een Eldorado.
;-)
Wie is hier tegen en waarom? (wie voor is mag het natuurlijk ook komen toejuichen)

Wat denk u van plankendaal :lol:

Paracelsus 8 november 2006 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1880186)
Om maar te zwijgen van dat je een Limburgs meisje van 15 dat verliefd wordt op haar klasgenote deporteert naar een plek waar ze niemand kent en haar ouders dan ook nog eens hun kind af neemt. M.a.w. degene die dit voorstel deed is een onmens die gezinnen en levens wil kapot maken.

Dat zou een goed scenario zijn voor een nieuwe Spielberg film.

willem1940NLD 8 november 2006 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1933254)
Wat denk u van plankendaal :lol:

Ik mis nog een plaatsnaam "Tongeren".

Beetje een verwarrende draad voor mij; beschaafde mensen vallen geen "andersdenkenden" lastig en het is niet mijn zaak wie met wie naar bed gaat zolang ik daar geen partij in ben.

Klopt het, dat verbreiding van AIDS door vrouwen, anders dan middels bloedtransfusie, nagenoeg alleen theoretisch mogelijk is?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be