![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? Uit dédain voor de Vlaamse belastingbetaler die zijn helicopterspeelgoed betaalt? |
Citaat:
|
net in de herhaling van het late NOS Journaal : Nederland & België kunnen wat van Elkaar leren , nou wat moet Nederland nou leren van de Waalse Minderheid in België ??
|
Citaat:
|
Citaat:
Want naar't schijnt begint ie over...België en een of andere diamant...:lol: |
sinds hij getrouwd is met een logopediste is zijn "vlaams" er al sterk op vooruitgegaan zo te horen...... als hij nu ook nog zonder volle pamper de baan op mag zal hij er binnenkort misschien wat minder houten-klaas uitzien.... Fluppe de Taaie
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ze kunnen maar beter gewoon doen en Frans spreken... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is jouw handje snel gevuld.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, 't zijn daar allemaal geen franskiljons bij de belgicisten. Naast de lakeien heb je er ook de spreekwoordelijke nuttige idioten. |
Citaat:
Wat moet men uiteindelijk nog meer doen om bij Vlaams-nationalisten in de gratie te vallen, plat Antwerps spreken? U zoekt echt wel spijkers op laag water. Zeggen dat het Koningshuis geen Nederlands spreekt, gaat nu echt wel niet meer op... Dus dan bekritiseer je maar gauw hun uitspraak, om toch maar iets te vinden om kritiek op te uiten. |
Citaat:
Allemaal goed en wel, maar zou dit niet de evidentie zelve moeten zijn? In welk ander land moet het staatshoofd aan zijn volk gaan bewijzen dat hij de taal van 60% van zijn onderdanen spreekt?! Horen we in Frankrijk dat Chirac z'n Frans er op vooruit gaat? Of dat Merkel al vrij goed Duits praat? |
Citaat:
Je kan Frankrijk en Duitsland onmogelijk met België vergelijken. Beide landen zijn ééntalig terwijl België drietalig is. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is het punt niet. Wel dat een erfelijk staatshoofd, dat niet kan verkozen noch afgezet worden door de burger, steevast uit dezelfde minderheid komt. |
Citaat:
Het is duidelijk dat Nederlands en Duits vreemde talen blijven voor de Coburgs. Als ik zie hoe hun Nederlands er aan toe is, vraag ik mij af hoe het met hun Duits gesteld is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be