Het Skill Effect |
1 april 2004 21:31 |
Eindelijk reactie van SPA Genk!
Het ging hen blijkbaar allemaal boven hun petje. :wink:
Citaat:
Beste,
De beslissing om het forum op onze site tijdelijk te sluiten is er enkel gekomen omwille van de vaststelling dat de zeer eenzijdige informatie van de Stad integraal op onze site werd geplaatst. Het forum van een politieke partij kan toch geen uithangbord worden van propaganda van een andere partij.
Het forum zal spoedig opnieuw geopend worden, met enkele "spelregels" (ivm de lengte van de ingebrachte teksten), zodat alle verwarring over de standpunten van de sp.a in Genk vermeden wordt. De evolutie van het dossier Stadsplein zal daarbij zeker nog genoeg stof tot discussie leveren.
Over de jobmars en Job Life even het volgende: Chokri heeft zich hier belangeloos voor ingezet. De Ford arbeiders appreciëren beide initiatieven die een gezamenlijk doel hadden: jobs redden in Genk. Daar is het ons om te doen geweest en dat blijft ook in de toekomst onze zorg.
Vriendelijke groeten
sp.a Genk
|
Eenzijdige informatie? Als het niet in hunne winkel past zeker... :roll:
Sinds wanneer zijn feiten op een rijtje zetten, propagandastunts?
Men moet echter in het vervolg opletten dat we niet te uitgebreid onze mening neerschrijven. Er komen 'spelregels' met limieten van berichten.
Ik denk trouwens dat er weinig discussie zal komen als andere meningen verwarring veroorzaken... (Hoe zou dat komen??? :roll: )
Ze hebben dan ook maar een militant opgetrommeld (van de sossen zelf natuurlijk) die haar dankbetuiging uitspreekt. :wink:
Citaat:
Bij deze willen wij het hele sp.a bestuur bedanken voor de bevoorrading en de steun die we gehad hebben bij de piketten van ford genk. En dit namens de militantenkern van het abvv ford genk.
Het waren 6 zware weken die we hebben meegemaakt en die hebben we alleen kunnen volhouden door de steun die we gehad hebben.
Over job life en de jobmars heeft iedereen zijn zegje al gehad.
Wij kunnen alleen zeggen dat Chokri ons duidelijk had gemaakt dat dit geen politiek iets mocht worden.
De media is hier opgesprongen want hij wou totaal geen lof daarvoor.
Nogmaals dank, we zullen dit nooit vergeten.
Groetjes,
C G
afgevaardigde ford genk
|
Ik heb zelf meerdere malen (zelfs toen ik koorts had, maar dit terzijde) aan de poorten gaan staan tot een gat in de nacht. Daar was Chokri niet te zien!
Nu ga je mij toch niet vertellen dat Chokri hier geen politieke idoolshow van wou maken...
Als hij het niet leuk vond om zoveel aandacht te krijgen, ben je niet verplicht om met journalisten afspraken te maken.
Tijdens de jobmars en joblive waren er trouwens heel weinig fordarbeiders aanwezig. Dat gaf hun vorige webpoll zelfs aan (maar dat zijn ze nu plots vergeten)! :roll:
|