Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Linkse Vogel is de dertiende forummer van de week. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92765)

AdrianHealey 31 juli 2007 00:44

Ah, mss dat ik nu eens een paar antwoorden krijg.

born2bewild 31 juli 2007 02:47

Linkse Vogel,

Hoe is het ooit zover kunnen komen?

evilbu 31 juli 2007 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2814886)
Ik persoonlijk heb geen probleem met homo's, maar wel een enorm probleem met jeanetten.

Zijn homoseksuelen welkom bij het NSV?8O

Metternich 31 juli 2007 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2821918)
Zijn homoseksuelen welkom bij het NSV?8O

Het is niet zo dat wij een lijst voorleggen aan al onze nieuwe leden met vragen zoals "Wat is uw geaardheid?", "Wat is uw bloedgroep?", vervolgens drie maand lang die screenen en geheim agenten inzetten om hen overal te volgen. Het is ook niet dat onze clubavond eruitziet als: "20:00u : homo's opjagen", "20:30u: andersdenkenden opjagen", etc...

Vergeet trouwens ook niet het verschil tussen homosexuelen en jeanetten te maken. Homosexuelen zijn meestal zo geboren, kunnen er niet aan doen en moeten waar mogelijk begleiding/therapie, etc... krijgen. Als dat niet helpt, tsja, we kunnen ze moeilijk gaan doodschieten hé. Jeanetten daarentegen zijn homosexuelen (of zelfs gewoon sexueel geperverteerden) die tegen iedereen moeten gaan zeggen dat ze homo zijn, zich als jeanetten gedragen en dan nog eens beginnen zeiken dat ze gediscrimineerd zouden worden.

Als nu zou blijken dat één van onze leden een homosexueel is, ik ga hem er niet anders of vies voor bekijken, laat staan uit de club gooien. Zolang die persoon zich maar gedraagt en niet de jeanet uithangt.

evilbu 31 juli 2007 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2822049)
Het is niet zo dat wij een lijst voorleggen aan al onze nieuwe leden met vragen zoals "Wat is uw geaardheid?", "Wat is uw bloedgroep?", vervolgens drie maand lang die screenen en geheim agenten inzetten om hen overal te volgen. Het is ook niet dat onze clubavond eruitziet als: "20:00u : homo's opjagen", "20:30u: andersdenkenden opjagen", etc...

Vergeet trouwens ook niet het verschil tussen homosexuelen en jeanetten te maken. Homosexuelen zijn meestal zo geboren, kunnen er niet aan doen en moeten waar mogelijk begleiding/therapie, etc... krijgen. Als dat niet helpt, tsja, we kunnen ze moeilijk gaan doodschieten hé. Jeanetten daarentegen zijn homosexuelen (of zelfs gewoon sexueel geperverteerden) die tegen iedereen moeten gaan zeggen dat ze homo zijn, zich als jeanetten gedragen en dan nog eens beginnen zeiken dat ze gediscrimineerd zouden worden.

Als nu zou blijken dat één van onze leden een homosexueel is, ik ga hem er niet anders of vies voor bekijken, laat staan uit de club gooien. Zolang die persoon zich maar gedraagt en niet de jeanet uithangt.

En dan de realiteit : is er iemand binnen NSV die al eens (zij het heel toevallig) heeft gezegd dat hij of zij homoseksueel is?

Metternich 31 juli 2007 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2822126)
En dan de realiteit : is er iemand binnen NSV die al eens (zij het heel toevallig) heeft gezegd dat hij of zij homoseksueel is?

Ja en daar heeft niemand een probleem van gemaakt.

baseballpolitieker 31 juli 2007 17:44

Hij was goed begonnen...:? Waar zit hij of vindt hij de vragen te moeilijk?:lol:

Pluche 2 augustus 2007 21:27

Evaluatie Linkse Vogel

De forumsessie van Linkse Vogel is afgelopen tijd op punten te geven dus!!!

evilbu 2 augustus 2007 22:25

Ik denk nog even na over de punten maar ik moet zeggen dat ik niet zo tevreden ben.:-(
Linkse Vogel is jeugdig en daar is niets mis mee, maar een gebrek aan kennis en ervaring was soms wel een beetje duidelijk doorheen de antwoorden. (zie zijn stelling dat het VB geband moet worden omdat de meerderheid voor het cordon is) Ook antwoordde hij niet echt vaak.

baseballpolitieker 2 augustus 2007 22:56

Zijn 'on-kennis' kan me niets schelen dat hij niet antwoordde op mijn vragen wel!:?

Duvelke 7 augustus 2007 05:27

10

Linkse Vogel 2 september 2007 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2817541)
Dus dan heb jij er geen probleem mee dat het volk een referendum zou mogen houden over het al dan niet toestaan van communistische organisaties/partijen?

Ik heb gezien dat ik de laatste hier niet heb beantwoord dus ik doe het nu.

Sorry, maar naar mijn mening vind ik dat alleen partijen die de wet overtreden verbannen moeten worden. Vlaams Belang discrimineert tot en met. Communistische partijen, in hoeverre ze gewoon voor het basiscommunisme zijn zonder al de dingen die er bij kwamen kijken bij stalin en die garde, zijn juist tégen ongelijke behandeling!

Linkse Vogel 2 september 2007 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 2821156)
Linkse Vogel,

Hoe is het ooit zover kunnen komen?

zover tot waar?

Linkse Vogel 2 september 2007 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2822515)
Hij was goed begonnen...:? Waar zit hij of vindt hij de vragen te moeilijk?:lol:

Ik zat in Mol te kamperen. :-D Sorry voor de afwezigheid :?

baseballpolitieker 2 september 2007 19:30

Eum kan je dan al mijn vragen eens beantwoorden, beter laat dan nooit...:|

baseballpolitieker 2 september 2007 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2898887)
Ik zat in Mol te kamperen. :-D Sorry voor de afwezigheid :?

Dan ga je niet in op de uitnodiging eh!:twisted:

Linkse Vogel 2 september 2007 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2898892)
Dan ga je niet in op de uitnodiging eh!:twisted:

Jamaar ik was dat kampeertochtje rats vergeten :-D

baseballpolitieker 2 september 2007 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2899143)
Jamaar ik was dat kampeertochtje rats vergeten :-D

Ik ga de volgende keer dat ik een geweer naar uw richt de veiligheid ook vergeten op te zetten...:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be