![]() |
ik denk dat jullie twee eens een maandje in het buitenland naar de radio moeten luisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast ook nog op PARANOID, MASTER OF PUPPETS en CHILD IN TIME Spijtig dat die op 2 laatste na gedaald zijn :-( |
Citaat:
Van mijn part mag Red Zebra (sterk gestegen!) of een van de Vlaamse exits (The Scabs of De Mens) in de plekke komen van Daan. Of als het per se een instrumental moet zijn: Samba Pa Ti van Santana zoals vroeger :cheer: |
Citaat:
;-) nee ernstig, Santana is idd wel goed. |
Citaat:
Meeschreeuwrock voor kermissen en studentenfeesten |
klopt, maar dat is dan ook wel veel plezanter dan dat hoogdravende gezeik waarmee de stubru-freaks zichzelf een euh, "alternatief imago" willen aanmeten.
|
Echt alternatief zijn ze niet.
Mainstreame alternatieve muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Last.fm-> beste manier om nieuwe, goede muziek te leren kennen :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar kan Meuris, die zeker niet van enig talent gespeend is, ook zijn brood verdienen. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=85q6fTYQPjc |
Citaat:
|
Citaat:
Het origineel van Leonard Cohen is ook geweldig, maar Buckley brengt het op een ongezien niveau. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder waren er ook éénmalige successen voor bvb Soulsister "The way to your hart" en Technotronic "Pump up the jam" anderzijds had ik wel mijn bedenkingen bij het zogezegde "enorme internationale succes" van bvb 2Fabiola - indien ze zo wereldberoemd waren zouden ze niet optreden in de sporthal van Westrozebeke en dergelijke meer |
Citaat:
|
Citaat:
Dit in tegenstelling tot Front 242. Daar zitten ze bij wijze van spreken overal op te wachten. Nu nog altijd. En terecht. Front heeft in al die jaren een heel eigen legertje fans bijeengebracht en daar komen altijd nog nieuwe rekruten bij. |
de bekendste supermarkt-CD-rek-Vlaming blijft toch den Helmut :vlaander:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spreiding populariteit: ![]() Milow ![]() Front 242 Waarbij aangetekend dat de 25 miljoen hits van Milow voor Ayo significant waren (een echte wereldhit) , en de 1 miljoen hits van Front 242 aan de marginale kant. Op de opvolger van Milow (you don't know) zat trouwens al niemand meer te wachten. Nog leuker is het spreidingspatroon van DEUS: ![]() Uitgeroepen worden door de Vlaamse staatsmedia tot wereldact. Zingen in het Engels (sort of), maar geen enkele interesse in een Angelsaksisch land of uberhaupt andere landen. De ultieme boerelullenband in Kabouterland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgische sterren die internationaal doorgebroken zijn, zijn Vaya Con Dios (onlangs nieuw album uit) en Jacques Brel (wereldfaam).
dEUS en co betekent niet veel in het buitenland. Dit wil uiteraard niet zeggen dat het daarom slechte muziek is. Willem Vermandere is ook maar gekend tot amper net over de landsgrenzen, maar maakt m.i. heel goede muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be