![]() |
Iedereen hier op het forum heeft het forumreglement getekend en is daarmee dus akkoord. Herlees dat reglement eens indien nodig. En hou dan maar op met jammeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ieder lid met 2 milligram mensenkennis heeft de relatie wisord-jurgen-TiNyfiTy door.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is Circe verbaal zeer sterk , tot ergernis van sommigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ga ik eens uittesten. Benieuwd hoelang het gaat duren. :lol: En ik ga dingen posten die ik of anderen op politics gepost heb, en hier wel door de beugel konden. Aangezien het een Nederlands forum is beginnen met een "cheeren voor Anton Mussert". Vervolgens de bloed-bodem theorie van Max Van Dietschland even overnemen. En voor de rest is er nog wel genoeg te vinden op dit forum dat niet racistisch is of oproept tot geweld, maar waarvoor je op andere fora snel een ban kunt krijgen. |
Citaat:
Bange blanke journalist http://www.standaard.be/artikel/deta...5-e1e4f7a966f5 |
Citaat:
Begin de draad eens van in 't begin door te nemen, ik denk dat u hier en daar iets mist...:? |
Citaat:
Vertel, wat heb ik gemist? |
Citaat:
|
Het zit hier vol racisten. Dat is zo klaar als een klontje. De meesten verschuilen zich achter een islamitische burka.
Gaat u daar wat aan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.mamjo.com/forum/index.php...a24&board=17.0 |
Citaat:
U kan dat er ook zo uithalen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mss kan Maarten een keertje een CGKR'er van de weekdraad maken en er iemand van dat spel zetten . Met wat geluk kan er dan open en vrij gepraat worden over dingen die op de mensen hun lever liggen... Of zou zo'n persoon dan weer hardnekkig alle forummers/sters met een andere politieke visie gaan aanklagen??? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik me vragen stel bij die "behalve". Niet het feit dat u dit schrijft, maar het feit dat de wet hier een uitzondering voorziet. Zonder de gruwelijkheid, waanzin, walgelijkheid, ... (woorden ontbreken gewoonweg :?) van de extreme en beschamende (ik ben beschaamd om mens te zijn als ik eraan denk wat dat medemens ooit heeft gedaan en proberen doen) gebeurtenissen ook maar enigszins overwegen te willen minimaliseren, begrijp ik niet goed waarom er voor er specifiek voor deze feiten uitzonderingen in de wet staan. Het geeft voeding aan een mogelijk idee van sommigen dat de wereld zijn naam heeft geschoond ten opzichte van de Joden door ze bij wijze van compensatie een bepaalde regel in de wet cadeau te doen. :| Alsof Joden en mogelijke lobbygroepen meer inspraak hebben dan anderen. Zo zou je het negatiever kunnen stellen. Ik stel me de vraag: is het werkelijk zo dat het ontkennen van deze feiten voor mogelijke nabestaanden veel meer pijn doet dan het ontkennen van moorden die gepleegd zijn op Joden in een andere context? Of bij uitbreiding: is het ontkennen van moorden op persoon of groep x door persoon of groep y minder erg? Op zich is dit een discussie waard, maar als mijn geheugen me niet in de steek laat is die een tijdje geleden ook opgewaaid. M.i. is er maar één soort ontkenning van moorden die absoluut verboden moet zijn en zeer streng bestraf mag worden: ontkenning van moord(en) door de moordenaar(s). Dit terzijde, begrijp ik de opmerking van Eno2 dat je de gequote post, mits enige goodwill, zo zou kunnen interpreteren. Doch denk ik niet dat de poster dit zo bedoelde en kan je dit ook onmogelijk wettelijk hardmaken. Ook deze uitspraak vormt dus zeker geen grond voor vrees voor eventuele vervolging van het forum. Echter vind ik ook dat men zich de vraag mag stellen waar men naartoe wou gaan en gaat met eugenetica ... Is dat zoveel verschillend? Zelfs voor plastische chirurgie en schoonheidsidealen kan je zeggen dat ze in nazistische stijl zijn (één ideaal, één norm die wordt opgelegd voor de ganse wereldbevolking, cfr. de massa Arabische vrouwen die onder het mes gaan om hun Arabische neus in een westerse te veranderen. |
Citaat:
Zeg gewoon dat je vreemdelingen niet moet ipv rond de pot te draaien. |
Citaat:
|
Citaat:
Indeed, it figures. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be