Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   de reden waarom BDW gedumpt werd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169675)

mkb 7 april 2012 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6066812)
Als dat nodig is, zal ik

Citaat:

hier leugens blijven verkondigen over De Wever

Misschien kan je het deur tot deur gaan verkondigen zoals de getuigen van Jehova? Wie weet overtuig je wel één of twee demente oudjes.

born2bewild 7 april 2012 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6066820)
Misschien kan je het deur tot deur gaan verkondigen zoals de getuigen van Jehova? Wie weet overtuig je wel één of twee demente oudjes.

of een soldaat
:lol:

TaAlveriFikateuR 7 april 2012 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6066820)

Zelfs een demente zou daar niet in trappen. Ze ruiken hem al van ver komen!

stuyckp 7 april 2012 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6066802)
Blah blah blah...

De Wever weigerde om aan de onderhandelingen deel te nemen. Hoe, waarom, wanneer en voor hoelang doen er niet toe. Hij koos ervoor om aan de kant te gaan staan. Aanvaard dat nu toch eens...

Ik dacht dat u van feiten uitging, blijkbaar niet dus.
Dus het is zo klaar als een klontje dat N-VA niet langs de kant is gaan staan.

stuyckp 7 april 2012 19:56

Citaat:

Als dat nodig is, zal ik dat doen. Zolang de niveanen hier leugens blijven verkondigen over De Wever die "aan de kant werd gezet", zal ik die leugens blijven ontmaskeren.

Heeft u daar een probleem mee? Pech gehad.

Noch zoiets dat trollen plachten te doen. Een bevolkingsgroep die hun overtuiging niet deelt een naam geven die beledigend is.
Ontmaskerd heeft u in alle geval niemand, je bent integendeel zelf ontmaskerd.

Raf 7 april 2012 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6066892)
Ik dacht dat u van feiten uitging

Dat is ook zo. Misschien moest u dat ook maar eens proberen.

fonne 7 april 2012 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6066770)
De waarheid is een raar iets, fonne.
Wat voor u waar is voor een ander complete onzin en vice versa.

Dat de waarheid voor mensen zoals jij complete onzin lijkt neem ik best aan. Maar dat "en vice versa" is er wat te veel aan hoor. Ik heb nog nooit jou complete onzin voor waarheid aanzien. Sorry.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6066770)
Neem nu het Adam en Eva-verhaal , volgens u is dat waarheid.
Volgens mij onzin.

Het feit dat jij het onzin vindt wijst vooral op de typische domheid en arrogantie van atheisten. Juist omdat het verhaal een heel goede inkijk geeft op de oorsprong van de monotheïstische godsdiensten, is het het meer dan waard om bestudeerd te worden. Maar dan wel met een open geest en een beetje kennis van de omgeving waarin het verhaal ontstaan is. Maar ik ga echt niet de moeite doen om mensen met een afgestompte afgesloten geest het licht te laten zien. Ik heb al een paar keer uitgelegd hoe sommige verhalen uit Genesys geïnterpreteerd kunnen worden. Het zijn toch maar parels voor de zwijnen.

born2bewild 7 april 2012 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6066957)
Dat de waarheid voor mensen zoals jij complete onzin lijkt neem ik best aan. Maar dat "en vice versa" is er wat te veel aan hoor. Ik heb nog nooit jou complete onzin voor waarheid aanzien. Sorry.

:-P

fonne 7 april 2012 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6066757)
Hoe noemt men de tactiek ook alweer waarbij men steeds iemands opleiding probeert te ridiculiseren, zonder zijn eigen verdiensten te durven vernoemen?

De fonnetechniek?

Als een professor aan de rechtsfaculteit van de UG totale debiliteiten verkondigt, en zelfs bedrijven aanzet tot strafbare feiten, dan ga ik echt niet nalaten daar op te wijzen hoor. Ondertussen amuseer jij je maar met te ontcijferen wat mijn achtergrond wel zou kunnen zijn.

peter1962 7 april 2012 22:29

Citaat:

Het feit dat jij het onzin vindt wijst vooral op de typische domheid en arrogantie van atheisten. Juist omdat het verhaal een heel goede inkijk geeft op de oorsprong van de monotheïstische godsdiensten, is het het meer dan waard om bestudeerd te worden. Maar dan wel met een open geest en een beetje kennis van de omgeving waarin het verhaal ontstaan is. Maar ik ga echt niet de moeite doen om mensen met een afgestompte afgesloten geest het licht te laten zien. Ik heb al een paar keer uitgelegd hoe sommige verhalen uit Genesys geïnterpreteerd kunnen worden. Het zijn toch maar parels voor de zwijnen.

Nu al terug van de Filipijnen ? Niet te veel pijn aan je stigmata hopelijk ?

http://www.hln.be/hln/nl/9097/Wereld...-nagelen.dhtml

Het is een geruststellende gedachte dat je je grote licht over ons kunt laten schijnen.

Serviam !

stuyckp 7 april 2012 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6066910)
Dat is ook zo. Misschien moest u dat ook maar eens proberen.

Misschien moest jij maar eens met argumenten en bewijzen komen om die argumenten te staven. Maar dat kan u niet. Pech voor u.

Demper 7 april 2012 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6067177)
Misschien moest jij maar eens met argumenten en bewijzen komen om die argumenten te staven. Maar dat kan u niet. Pech voor u.

iets duizend keer herhalen is toch even goed

Raf 7 april 2012 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6067177)

Ze staan nochtans allemaal te lezen in dit eigenste topic. Dat u ze niet kan of wil begrijpen, kan u mij bezwaarlijk aanwrijven.

stuyckp 8 april 2012 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6067201)
Ze staan nochtans allemaal te lezen in dit eigenste topic. Dat u ze niet kan of wil begrijpen, kan u mij bezwaarlijk aanwrijven.

Geen argumenten dus.

ViveLaBelgique 8 april 2012 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6066778)
Ik denk dat je het niet goed begroepen hebt :
Feit : Elio schreef een nota
Feit : BDW zei niet te willen onderhandelen op basis van deze nota
Feit : BDW gaf tal van argumenten tegen deze nota op een persconferentie
Feit : BDW gaf aan ter beschikking te staan voor onderhandelingen op basis van een andere nota

-> ergo
nergens is er een feit te bespeuren dat onomstotelijk zegt dat BDW zelf langs de kant is gaan staan. Wel integendeel.
Maw u kent ofwel de feiten niet, of u wenst ze te negeren, of u voegt er een eigen interpretatie aan toe maar dan zijn het geen feiten meer, maar uw waanbeelden.

Als je stelt dat je ter beschikking staat als men ten gronde gemoed komt aan je fundamentele bezwaren dan zet je jezelf buiten de onderhandelingen. Bart De Wever heeft nooit een antwoord kunnen geven welk alternatief hij bood op de nota.

Het antwoord van Bart De Wever en de N-VA op de nota Elio Di Rupo laat hier niets aan onduidelijkheid over. Alle pogingen om deze tekst te destabiliseren zijn vergeefs.

Zoals ik reeds zei het strekt de N-VA en Bart De Wever tot eer dat ze zich zo duidelijk en geargumenteerd hebben uitgedrukt. De enige hoop dat N-VA de regering zou leiden was en is dus dat dit een regering is onder hun leiding en hoogstwaarschijnlijk zonder de PS.

Raf 8 april 2012 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6067589)
Geen argumenten dus.

Toch wel. Ze staan in het lang en in het breed in dit topic en u wéét dat maar al te goed. Door uw aanhoudend getrol weet ik dat u dat weet. 8-)

Another Jack 8 april 2012 10:24

Citaat:

Christelijke fundamentalisten die pleiten voor een open geest.:lol:

Another Jack 8 april 2012 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6066967)
Als een professor aan de rechtsfaculteit van de UG totale debiliteiten verkondigt, en zelfs bedrijven aanzet tot strafbare feiten, dan ga ik echt niet nalaten daar op te wijzen hoor. Ondertussen amuseer jij je maar met te ontcijferen wat mijn achtergrond wel zou kunnen zijn.

Dat je je er over schaamt duidt er op dat er niet veel te ontcijferen valt.

stuyckp 8 april 2012 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6067660)
Toch wel. Ze staan in het lang en in het breed in dit topic en u wéét dat maar al te goed. Door uw aanhoudend getrol weet ik dat u dat weet. 8-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6066778)
Ik denk dat je het niet goed begroepen hebt :
Feit : Elio schreef een nota
Feit : BDW zei niet te willen onderhandelen op basis van deze nota
Feit : BDW gaf tal van argumenten tegen deze nota op een persconferentie
Feit : BDW gaf aan ter beschikking te staan voor onderhandelingen op basis van een andere nota

-> ergo
nergens is er een feit te bespeuren dat onomstotelijk zegt dat BDW zelf langs de kant is gaan staan. Wel integendeel.
Maw u kent ofwel de feiten niet, of u wenst ze te negeren, of u voegt er een eigen interpretatie aan toe maar dan zijn het geen feiten meer, maar uw waanbeelden.

Duidelijk dat de opsomming van bovenstaande feiten het stramien is van een trol. NOT.

stuyckp 8 april 2012 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6067608)
Als je stelt dat je ter beschikking staat als men ten gronde gemoed komt aan je fundamentele bezwaren dan zet je jezelf buiten de onderhandelingen. Bart De Wever heeft nooit een antwoord kunnen geven welk alternatief hij bood op de nota.

Het antwoord van Bart De Wever en de N-VA op de nota Elio Di Rupo laat hier niets aan onduidelijkheid over. Alle pogingen om deze tekst te destabiliseren zijn vergeefs.

Zoals ik reeds zei het strekt de N-VA en Bart De Wever tot eer dat ze zich zo duidelijk en geargumenteerd hebben uitgedrukt. De enige hoop dat N-VA de regering zou leiden was en is dus dat dit een regering is onder hun leiding en hoogstwaarschijnlijk zonder de PS.

Zoals wij al keer op keer aangetoond hebben dat de neen van Elio Di Rupo op de nota van BDW op dezelfde manier dient geinterpreteerd te worden als de neen van N-VA op de nota van Di Rupo.
Draai en keer het zoveel je wil, maar er zijn hier een heleboel mensen met 2 maten en 2 gewichten.

stuyckp 8 april 2012 10:36

Citaat:

Nog steeds geen argumenten.

Raf 8 april 2012 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6067697)
Nog steeds geen argumenten.

Nog wat meer getrol.

stuyckp 8 april 2012 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6067705)
Nog wat meer getrol.

zie 347

Raf 8 april 2012 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6067743)
zie 347

zie 350

fonne 8 april 2012 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6067155)
Nu al terug van de Filipijnen ? Niet te veel pijn aan je stigmata hopelijk ?

http://www.hln.be/hln/nl/9097/Wereld...-nagelen.dhtml

Het is een geruststellende gedachte dat je je grote licht over ons kunt laten schijnen.

Serviam !

En buiten schimpen en schampen, zijn er nog andere truukjes die je kunt opvoeren voor ons?

ViveLaBelgique 8 april 2012 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6067687)
Duidelijk dat de opsomming van bovenstaande feiten het stramien is van een trol.

Mijn gedacht !

ViveLaBelgique 8 april 2012 13:40

.

ViveLaBelgique 8 april 2012 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6067693)
Zoals wij al keer op keer aangetoond hebben dat de neen van Elio Di Rupo op de nota van BDW op dezelfde manier dient geinterpreteerd te worden als de neen van N-VA op de nota van Di Rupo.
Draai en keer het zoveel je wil, maar er zijn hier een heleboel mensen met 2 maten en 2 gewichten.

De PS heeft zichzelf toen inderdaad aan de kant gezet en ze hebben daar toen bewust voor gekozen. Ze wouwen trouwens nooit perse de regering leiden en ze lopen nu het risico hiervoor te worden afgestraft. Van deze afstraffing hebben we trouwens al gezien met de stakingen, de polls en de uitingen van verdeeldheid binnen de PS.

In politiek is timing alles. Als de N-VA echt had gewild om deze regering te leiden dan moesten ze gewoon maar hun broek af doen tot op de enkels. Dat is blijkbaar teveel gevraagd voor de N-VA.

Nyquist 8 april 2012 15:30

Citaat:

Al jouw argumenten zijn ongeldig, omdat ze ongeldig zijn.

Henri1 8 april 2012 15:54

B.DW was blij met zijn score.
Ze maakte hem incontournable in zijn keuze om af te haken.

Raf 8 april 2012 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist (Bericht 6068170)
Al jouw argumenten zijn ongeldig, omdat ze ongeldig zijn.

:rofl:

Demper 8 april 2012 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6068315)
:rofl:

Er staan niet eens argumenten, dus je lacht jezelf uit.

Raf 8 april 2012 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6068318)
Er staan niet eens argumenten, dus je lacht jezelf uit.

Je weet niet eens waar het over gaat en je komt je weer bemoeien.

guido 007 8 april 2012 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6067998)
De PS heeft zichzelf toen inderdaad aan de kant gezet en ze hebben daar toen bewust voor gekozen. Ze wouwen trouwens nooit perse de regering leiden en ze lopen nu het risico hiervoor te worden afgestraft. Van deze afstraffing hebben we trouwens al gezien met de stakingen, de polls en de uitingen van verdeeldheid binnen de PS.

In politiek is timing alles. Als de N-VA echt had gewild om deze regering te leiden dan moesten ze gewoon maar hun broek af doen tot op de enkels. Dat is blijkbaar teveel gevraagd voor de N-VA.

"Onze koning" heeft Bart dan ook zeer veel kansen gegeven hé.

guido 007 8 april 2012 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6068356)
Je weet niet eens waar het over gaat en je komt je weer bemoeien.

Aan uw bijdrages te zien weet u het zeker niet of doet u, tegen beter weten in, alsof.

stuyckp 8 april 2012 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 6068369)
Aan uw bijdrages te zien weet u het zeker niet of doet u, tegen beter weten in, alsof.

http://www.youtube.com/watch?v=94wdR...eature=related

verboden te voederen.

Raf 8 april 2012 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6068382)

Nog wat getrol, Stuyck? Het gaat van kwaad naar erger...

Raf 8 april 2012 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 6068369)

Alsof u mijn bijdragen gelezen heeft, laat staan begrepen...

Demper 8 april 2012 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6068356)
bemoeien.

Discriminatie op basis van politieke overtuiging?

Raf 8 april 2012 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6068406)
Discriminatie op basis van politieke overtuiging?

Nee, discriminatie op basis van uw onwetendheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be