![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is en blijft een politiek forum. Wat kom je hier in feite doen dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg ook pas banpunten toen ik wat foto's van beerputlieden had gedeeld met politieke tegenstanders. |
Mijn leeuw wil te veel "liefde" aan kippen geven, het is een probleem met mijn buren.
Is hij een flamingant? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() Bestrijdt toch steeds extreem rechts, en eet nooit zure zult. |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry. |
Citaat:
Dat zijn aanvallen tov onze pauvere excuus voor een leger. Of is het zo erg gesteld met het ABL dat gij de enige zijt die nog overblijft?:lol: |
Citaat:
:roll: |
Zeverdraad nummer ?
|
Citaat:
|
Citaat:
We vragen ons af waarom, the unbearable lightness |
Citaat:
Iets waar alleen halve gares zich mee bezighouden |
Citaat:
;-) |
Hoe laat begint het neuken?
|
Citaat:
![]() |
Het is onderhand wel duidelijk: C2C vertoont de onweerstaanbare pathologische drang de Ander (deze keer 'de flaminganten') te diaboliseren. Een duidelijk kenmerk van een autoritaire, gesloten persoonlijkheid. Zou hij dus aan het projecteren zijn? Ik denk dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen van wel.
|
Wij denken : er is een hoek af
|
Citaat:
En als men Vlaams Blok ziet, dan is het zeker waar... . Heb al aan een paar mensen proberen uit te leggen dat het helemaal niet om de typische dingen gaat, Flamingantisme. Ze blijven toch sceptisch en associeren het heel sterk met verzuurden en racisten. |
Citaat:
![]() |
Volgende keer zal ik er ook nog wat dubieus geïnterpreteerde sociologische begrippen tussengooien om de stijl van C2C helemaal te kunnen evenaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Net echt hee? Gelukkig weten we dat het maar fotoshop is. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ben je wel echt door de mand gevallen !!! |
Citaat:
Ben ik dan toch racist? Dat zou dan raar zijn, want ik heb een zaak opgestart in Botswana, al mijn werknemers zijn van Botswana, en ik hou me strikt aan de regels. Die regels zijn streng; een minimum kapitaal in te brengen (niet van de poes), minimum zorgen voor een aantal werkplaatsen, enzovoort. Pas na tien jaar kan ik aanspraak maken op citizenship. Gedurende die periode kan ik niet genieten van welke steun dan ook. Ik vind die regels rechtvaardig, want ik heb dat land nog niks bijgedragen. Hier is de bottom line, voor de moeilijke verstaander; niemand zal de overheid of inwoners van Botswana racisten noemen omdat ze niksnutten en parasieten uit hun land weren. |
Citaat:
Hoeveel mensen bezorg je daar een inkomen? Betaal je bovenop hun loon geen belasting op arbeid? Een allochtoon die hier een zaak opstart, zelfs als hij er enkel zichzelf en zijn gezin mee bedruipt, daar heb ik hier geen last van. Maar een bruinkleurige behoeftige die met opgehouden handje eveneens zijn hele gezin en familie naar hier laat komen om te parasiteren, en in een ruk door ook zijn achterlijke zeden en gewoonten wil importeren, die werkt me stierlijk op de zenuwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=168047 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be