![]() |
[quote=fred vanhove;7114754]
Citaat:
Er zal minder tegenwerking zijn dan nu, nu ze beiden steeds moeten vechten voor hun deel van dezelfde koek, want na hun onafhankelijkheid ze zullen dan ieder hun eigen koek hebben :-) |
Citaat:
Nu bestaat het niet meer omdat VRT en VTM geen dergelijke programma's meer hebben maar het is nu de beurt aan zenders zoals "Anne" of "Ment-TV" om er shows tijdens de zomer te organiseren. En dat trekt altijd veel volk aan zelfs als men dit niet met "Tien Om Te Zien" of "De Muziekdoos" mag vergelijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.google.be/search?q=downt...w=1252&bih=554 :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Die trekt ook altijd veel volk :-) |
Citaat:
Dat zal veel miserie vermijden . |
Citaat:
Vertaal "Het gezin van Paemel" in het Frans en elke Fransman denkt dat hij een nieuw boek van Emile Zola leest. |
Citaat:
|
[quote=Witte Kaproen;7114817]Cyriel Buysse is steeds fel onderschat als schrijver volgens mij.
Vertaal "Het gezin van Paemel" in het Frans en elke Fransman denkt dat hij een nieuw boek van Emile Zola leest.[/QU |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar zijn meesterwerken schreef hij in het Nederlands. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou kloppen,moest het totale aantal overnachtingen gestegen zijn , maar dit is niet het geval. Wel is het relatieve aantal Franstalige overnachtingen gedaald van een stabiel gebleven totaal aantal overnachtingen . En ik zeg dus niet"Hoera de boycot van de Franstaligen is geslaagd", maar wel "Hoera de boycot van de Franstaligen kreeg de Vlaamse Kust niet klein":-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dus zeg het nu eens: lieg jij, of liegt één van de kopstukken van je fetishpartij? |
Citaat:
:roll::roll::roll: Citaat:
|
Citaat:
http://www.express.be/sectors/nl/hor...toe/194208.htm en daar de cijfers van Marianne bevestigd worden door enerzijds het bestaan van een Franstalige Boycot -site en er daarenboven ook een getuigenis ,is van een hotelier uit Koksijde die deze boycot ook bevestigde, en anderzijds de cijfers van Bourgeois nergens bevestigd worden door een ander bron,ben ik geneigd eerder de cijfers van Marianne te geloven. |
Citaat:
Kijk maar naar Tsjechië en Slovakijë , die het nu ook veel beter doen ,dan toen ze nog samen zaten. |
Citaat:
Dus een medium dat de cijfers van een ander medium gebruikt, is volgens u meteen ook een officiële bron die die cijfers van dat eerste medium bevestigt? Heeft u énig idee hoe onnozel dat overkomt op iemand met gezond verstand?! Maargoed: de conclusie is dus dat Bourgeois onbetrouwbaar is. Ok, is genoteerd. |
Citaat:
Trek de analogie maar door. Citaat:
Wie zegt dat ze er samen niet nog veel beter zouden uitgeraakt zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ben ik eerder geneigd de cijfers van Marianne te geloven. |
Citaat:
Als jij zo wil blijven aanmodderen stem dan gerust op Open -VLD en SPa.,maar Uw kinderen en kleinkinderen zullen het U later wel verwijten. |
Citaat:
Een kleine koek bakken kost evenveel als een grote, maar je bent met minder om te betalen. Dus voor kleinere opbrengst ga je er per kop meer geld moeten inpompen.... Citaat:
|
Citaat:
Voor het Vlaams Parlement komt de LDD niet meer op en het is daar dat de Vlaamse onafhankelijkheid zal uitgeroepen worden als de Forza Flandria de meerderheid zal hebben .:-) |
Citaat:
Monaco, Andorra , Liechtenstein en het Groot Hertogdom Luxemburg zo slecht voor zitten zeker :roll: Mini-koekjes met Maxi- opbrengsten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Landjes als het onze moeten het hebben van samenwerking....Zuid-Oost Azië groeit met de dag....In 2015 wordt de Asean Community geboren..samenwerking tussen de Aziatische tijgers.....Nog een groot continent erbij.....We zijn gewaarschuwd...als je het mij vraagt ligt onze toekomst in een verenigd Europa....een onafhankelijk Vlaanderen is niet echt mijn droombeeld van de toekomst... |
Citaat:
Wat er met Vlaanderen zal gebeuren dat mogen wij zelf beslissen. |
Citaat:
Nu zitten wij nog onder een Belgisch hoedje,maar wel als een francofoon land, in de EU. In de toekomst zullen we onder een Vlaams hoedje,als een Nederlandstalig land, in de EU zitten :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be