![]() |
Citaat:
|
Citaat:
maar nee :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En na al die min of meer sympathieke commentaren/antwoorden gelezen te hebben is het hoog tijd hier nog eens te beginnen met een nieuw onderwerp.
Mijn luster is gisterenavond naar beneden gedonderd. Allee, niet helemaal, hij hing nog vast aan die elektrische draadjes en daaraan heeft hij de hele nacht uitgehouden (gelukkig). Nu is hij gerepareerd en ik ga vanaf nu iedere dag een schietgebedje zeggen dat dat nooit meer zou gebeuren!!! |
Oh voor ik het vergeet : Dag allemaal! :-D
Ik bedoel niet het boekje hé. Ik bedoel gewoon : dag allemaal :lol: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik zou best een wandeling of fietstocht willen doen deze middag maar ik verwacht bezoek. Wat nu gezongen? :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zijn ze rap weer buiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stop er mee. Het antwoord op de mayonaise vraag geef ik morgen wel. Nu ga ik een briefje schrijven en wat TV kijken.
Slaapwel aan wie mij liefheeft ! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een heerlijke goedendag aan wie ik graag zie en aan wie mij graag ziet :-D
Het zonneke probeert te schijnen! Dat valt nog mee voor de vele school- en andere feesten die er vandaag zijn :-) Dat hoop ik toch. |
Citaat:
|
Allee, het antwoord op de kwisvraag:
eidooier en olie. De valstrik zit in die eidooier. Vele mensen denken dat ei en olie de onmisbare ingrediënten zijn voor mayonaise maar eiwit is eigenlijk niet nodig, vandaar. |
Citaat:
|
Ik doe toch 't liefst frieten in m'ne mayonaise...:-(
|
Kwisvraag
Nellie Melba is tegenwoordig meer gekend door de fameuze pêche Melba die naar haar genoemd werd dan door haar zangkunsten. Maar er is nog een gerecht naar haar genoemd.
Curieus of er iemand dat weet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe woorden
Gisteren stond er nog eens een stomme fout in de Teletekst. Dat gebeurt tegenwoordig rink aaneen maar deze fout was eigenlijk slim als ik erover nadacht.
Het woord was dondernacht, dus eigenlijk donderdagnacht. Waarom zouden we dat woord niet aan onze woordenschat toevoegen? Het is rapper gezegd en rapper geschreven. Ook de andere dagen krijgen die mogelijkheid natuurlijk. Dus hierbij 7 nieuwe woorden voor de volgende Dikke Van Dale : maannacht, dinsnacht, woensnacht, dondernacht, vrijnacht, zaternacht, zonnacht :lol: Vooral maannacht, vrijnacht en zonnacht vind ik heel geslaagd :lol: |
Citaat:
En nu zullen we eens de keuken omdraaien om te zien of er nog iets eetbaars in huis is! Tot de volgende! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be