![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Kinderen weten dat hun ouders het heel lang "te vroeg" vinden om een seksuele relatie aan te gaan. Ik acht het een grote uitzondering dat jonge mensen hun ouders voor hun 18de spontaan vertellen dat ze seks hebben. Misschien wel dat ze het toegeven als je het hen vraagt, en ze er niet om willen liegen, maar spontaan? Neen. Dat denk ik niet. Behalve als ze er pertinent zeker van zijn dat hun ouders het niet zullen afkeuren. In de regel doen ouders dat echter wel zolang ze hun kinderen te jong achten voor seks. Mijn jongste dochter flirtte als een half jaar met de jongere broer van de man van een vriendin van mij die destijds om de hoek woonde. Ik kwam daar pas achter toen dochterlief voor het eerst niet met ons mee op vakantie wilde gaan. De jonge man was een stuk ouder dan mijn dochter, dus maakte ik mij geen illusies over wat er zou gebeuren als ze alleen thuis zou blijven. Ik heb mijn dochter niet verplicht om met ons mee te gaan, maar haar de pil gegeven voor we vertrokken. Ze was woedend omdat ik "d�*t" van haar dacht. Ik heb haar kalm maar beslist uitgelegd dat ze niet verplicht was om de pil te nemen als ze er niet klaar voor was, maar dat ze er lag voor het geval het wél nodig was. Er kan mij verweten worden dat ik de kat op het spek bond, maar heb nooit spijt gehad van mijn beslissing. Niet lang daarna heeft dochterlief mij immers uit zichzelf gezegd dat ze dankbaar was dat ik haar de pil had gegeven. Ik wist genoeg, en heb niet verder gevraagd. Ze is op haar 18de met deze man getrouwd. Daar was ik aanvankelijk wél tegen. Ik had liever gezien dat zij, gezien ze nooit een andere jongen had gekend, eerst een tijdje met hem was gaan samenwonen. Ik heb me echter niet verzet vermits een 18-jarige geen goedkeuring van de ouders meer nodig heeft. |
Citaat:
https://www.facebook.com/sacha.delsaux.3 Op het profiel van Milquet daarentegen: https://www.facebook.com/joelle.milquet/friends Of zoon Raphaël Delsaux: https://www.facebook.com/raphael.delsaux Opvallend hoeveel die familie reist en vooral vliegt. Elk weekeinde een citytrip? Zozo. En die vliegtuigen moeten volgens Joelle allemaal over Vlaanderen heen , maar dat terzijde. Raphael is vroeger naar Athénée Royal Jean Absil geweest. Een prima alternatief voor Saint Miche'. Minder gangbangs, meer boeken. |
Citaat:
Maar als "de eerste keer" enkel uit lust gebeurt, vind ik dat persoonlijk heel zielig voor de jongen en meisje in kwestie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, ik heb ook de indruk dat dit onder jongeren geen taboe meer is, game-scores zijn belangrijker dan sex. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar slaat die onzin in hemelsnaam op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij nader nadenken ben ik feitelijk nog niet veel veranderd. |
Citaat:
:popcorn: |
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou die gangbang toch niet zo vrijwillig geweest zijn als wordt uitgeschijnt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mocht dit mijn zoon zijn en moest blijken dat ie dit op z'n kerfstok zou hebben .. het zou z'n beste dag niet zijn! :evil: Ik zou allereerst z'n pc confisceren en ook geen tv & gsm meer! :evil: -> kinderen horen niet te seksen - en zeker geen gangbangs :shock: :shock: maar huiswerk te maken :evil:
Wat gaan die gastjes en dat meisje uitsteken later als ze ouder zijn?? Elk weekend naar de parenclub? En/of het beest gaan uithangen in derdewereldlanden & co .. pffffffffff Zo'n kind is een dikke merde, want hoe je seks op die leeftijd ook bekijkt, er zijn er die zich beheersen en niet het varken uithangen. Dit heeft meer met karakter te maken dan met wat anders. Beleving van seks op jeugdige leeftijd is niet hetzelfde als promiscuiteit. |
Citaat:
Eberhard je slaat de nagel op de kop. De vrijheid van de pers mag hier niet door in het gedrang komen, mais bon we zijn hier en Belgique -> le pays des magouilles :evil: |
Zo werkt linkse democratie in België: de man in de straat weet nog altijd van niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Strict juridisch gezien is zelfs politic.be strafbaar omdat forum participanten namen openbaar maken van minderjarigen of refereren naar personen die het vergemakkelijken de identiteit van deze minderjarigen te achterhalen. |
Citaat:
|
|
Mensenlief... Wat een hoop gezever en trammelant omdat een paar oververhitte tieners seks hebben gehad met elkaar...
:roll: |
Citaat:
wat wel relevant is, is dat Milquet zou (voorwaardelijke wijs, laat dat duidelijk zijn) een onredelijke druk zou uitgeoefend hebben en haar positie zou misbruikt hebben. Zelfs Vlamingenhater Marcel Sel vliegt in zijn blog uit naar Milquet. Dat ze dan ook nog eens zou gezegd hebben dat het meisje dat allemaal uitgelokt zou hebben met haar kledij, maakt het nog wranger natuurlijk. Tiens, zou daarom heel die rel rond Zaventem zo goed uitkomen voor haar??? |
Citaat:
|
Citaat:
Een storm in een glas water. Tieners zijn nu eenmaal benieuwd naar seks en zullen - als de kans zich voordoet - experimenteren. Die hele heisa daarrond, inclusief de eventueel mogelijke reactie erop die Milquet misschien zou kunnen gegeven hebben, is compleet overroepen. Door alle partijen die erbij betrokken zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be