![]() |
Citaat:
Er zijn strafbare feiten - blijkbaar en masse - gepleegd volgens het parket en de raadkamer. BDP moet zich daarvoor nu verantwoorden. Trouwens, het was BDP die het nieuws als eerste in de media gesmeten heeft, waarop het gerecht een onderzoek geopend heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze heeft met hem geneukt dus mag ze gestalkt worden? het is haar eigen schuld? as ge iemand neukt moogt ge die nooit ngo voor iets aanklagen? |
Citaat:
Welke stappen heeft zij ondernomen ? Familie, naasten en werkkring geïnformeerd ? Sloten van haar huis veranderd ? De vrouw van Bart De Pauw, zijn familie en vrienden geïnformeerd ? Ander GSM nummer met geheim nummer gaan gebruiken ? Pepperspray in haar handtas ? Cursus assertieve zelfverdediging ? Belagers zoeken veelal naïeve en kwetsbare slachtoffers op en maken misbruik van misplaatste schaamte. Cafmeyer lijkt me niet in deze categorie te vallen. Ook lijkt het mij dat ze nooit onder zijn gezag stond maar door haar professionele publiekswaarde zijn gelijke was. |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210106_97690292 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg als ze eerst A zegt en daarna B ondermijnd ze haar geloofwaardigheid. En aangezien zij nu één van de hoofdrolspelers is in heel de zaak, kan dat tellen. |
Citaat:
Maar daar heb ik mijn twijfels over. Ik denk, moest Cafmeyer nog 'in loon' staan van De Pauw, ze had gezwegen. |
Citaat:
Volgens mij zal de waarheid zoals in veel van zulke verhalen wel ergens in het midden liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zijn 9 madammen die klacht hebben ingediend. ze zullen allemaal al wel eens zat rondgereden hebben, spijt hebben van een ONS, een boete voor iets gekregen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat Cafmeyer bezielt om zich te profileren als een deerne in nood en laissez-faire - laisser-passer madam als meisjes bij haar komen klagen over belaging door Bart De Pauw lijkt mij een financieel gegeven te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit gaat hier niet over een diefstal he dan wel over seksuele intimidaties en intimiteiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is typisch om op het moment zelf te zwijgen. Dat is zeer normaal menselijk gedrag dat niet veel van Stockholmsyndroom verschilt
|
Citaat:
Ik denk dat het iets te schijnheilig is te zeggen dat die vrouwen het 'nu' naar buiten brengen voor die andere jonge actrices. Als ze het eerder gedaan hadden, dan hadden die jonge actrices dit niet moeten mee maken. |
Citaat:
Op een proces zoekt men naar de waarheid en die kan je alleen te weten komen als alles aan het licht komt. |
Er is slechts twee mogelijke oplossingen voor de droeve situatie waarin we zijn terechtgekomen met “l’affaire De Pauw”: ofwel vinden we het ok dat iedereen neukt met iedereen, ofwel wordt een specifieke social distancing opgelegd zoals bij de corona-plaag. Een neukverbod dus. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
de morgen Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst toestemmen in ruil voor? Daarna afwijzen omdat er niks meer in de plaats voor staat? Dat is koehandel. En daarbij, van bil gaan, staat niet steeds 'op papier'. Dus kan woord tegen woord zijn...omtrent de vraag en de toestemming. |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210107_94792590 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U weet zelf ook wat dat in de praktijk betekent toch? Dat het meisje zei dat ze achttien was is kul. Ten eerste moet je als man van +30 wel in staat zijn om een dertienjarige te onderscheiden van een achttienjarige. Is het niet op basis van uiterlijk; dan zeker wel aan de hand van inhoud. Maak mij niet wijs, dat die vent zich nooit afvroeg (op basis van gesprekken) of dat meisje wel effectief achttien was. Tenslotte, heb ik geen al te hoge pet op van mannen die de 30 voorbij zijn; en via het internet afspreken met een meisje dat (zelfs al zou dat zo zijn) zegt dat ze achttien is. Helemaal snor zit dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vraagt je af waarom De Pauw überhaupt moet voorkomen met zo'n rechtspraak normen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be