Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Niet het virus is de echte vijand van de regering-De Croo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256989)

stuyckp 20 januari 2021 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582188)
Zuur.

En nogal veel noten op uw zang, partij van de mensensmokkelaars ;)

Zwak. Blinde haat. N-VA hatitis. Zielig.
Kucam is veroordeeld. Francken niet. Waar u nog steeds vurig op hoopt.
Maar je hebt gelijk de reacties van de linkse Belgicisten hier zijn zeer zuur.

Tavek 20 januari 2021 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582191)
Zwak. Blinde haat. N-VA hatitis. Zielig.
Kucam is veroordeeld. Francken niet. Waar u nog steeds vurig op hoopt.
Maar je hebt gelijk de reacties van de linkse Belgicisten hier zijn zeer zuur.

lol

Francken is politiek dood. Hij is een VB'er in alles behalve partij identificatie: racistisch, onbetrouwbaar en vooral, ongeschikt voor een uitvoerend mandaat.

Maak dat aub ondervoorzitter en straks voorzitter ;)

De Rode Willem 20 januari 2021 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582198)
lol

Francken is politiek dood. Hij is een VB'er in alles behalve partij identificatie: racistisch, onbetrouwbaar en vooral, ongeschikt voor een uitvoerend mandaat.

2!

Hij is politiek dood voor de meer gematigde-voorstanders van een streng migratiebeleid omdat hij er met Kucam een zootje van maakte dat badineert in een sfeer van corruptie.

En voor de extreme voorstanders van een strang migratiebeleid (de racisten) is hij al lang politiek dood wegens zijn open poorten beleid in de praktijk.

Idd...Francken als ondervoorzitter van de 20. Dan wordt het snel de 10.

De Rode Willem 20 januari 2021 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582101)
Je hebt niemand overtuigt behalve mensen uit uw eigen clubje.
U toont juist niets aan, buiten uw eigen haat en vooringenomenheid.
Uw posts zijn eigenlijk altijd hetzelfde :
'Ik haat N-VA(ik weet niet waarom, en toch haat ik ze)'
meer dan dat komt er eigenlijk niet aan te pas.

Dat eigen clubje van mij, dat lijkt politiek stand te houden.

Dit in tegenstelling tot uw politiek clubje dat op niet eens 6 jaar tijd van 32.5% naar niet eens meer 20% gaat.
Jammer maar helaas is dat op dit moment de realiteit die een geloofskwestie als politiek haar waarheidsgehalte verschaft.

Zipper 20 januari 2021 15:28

1 Bijlage(n)
Citaat:

lol

Ge verwart duidelijk met Tommelein. Het enige dat de bevolking interesseert is de portemonnee. En daar heeft Tommelein serieus ingezeten. De al dan niet betrokkenheid van Francken raakt nauwelijks de man in de straat. Zijn zonne-panelen daarentegen...................

CUFI 20 januari 2021 15:29

Raar dat mensen politici afstraffen voor wat ze niet doen, maar vergeten wat ze wél deden in 2015. Toen Francken minister asiel en migratie was ging migratie een recordjaar in. Nochtans had diens partij voor de verkiezingen gezegd daar wat aan te doen.
En dan kan je dat op de “EU” steken of verantwoordelijkheid nemen en desnoods uw posje afstaan. Dan had men zo geen groot VB gehad vandaag.

Tavek 20 januari 2021 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582101)
Je hebt niemand overtuigt behalve mensen uit uw eigen clubje.
U toont juist niets aan, buiten uw eigen haat en vooringenomenheid.
Uw posts zijn eigenlijk altijd hetzelfde :
'Ik haat N-VA(ik weet niet waarom, en toch haat ik ze)'
meer dan dat komt er eigenlijk niet aan te pas.

?

a) Het zijn separatisten
b) Het zijn closet racisten
c) Het zijn xenofoben
d) Het zijn conservatieven
e) Ze zijn corrupt (land invest, kucam, ...)
f) Ze zijn incompetent

Kortom, bevoegd voor alles, verantwoordelijk voor niks.

Tavek 20 januari 2021 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9582218)
Ge verwart duidelijk met Tommelein. Het enige dat de bevolking interesseert is de portemonnee. En daar heeft Tommelein serieus ingezeten. De al dan niet betrokkenheid van Francken raakt nauwelijks de man in de straat. Zijn zonne-panelen daarentegen...................

Demir gaat mee ten onder, leuk hé ;)

Zipper 20 januari 2021 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582222)

gij neemt de bevolking voor een bende dommekloten, zoveel is duidelijk

Tavek 20 januari 2021 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9582223)
gij neemt de bevolking voor een bende dommekloten, zoveel is duidelijk

Je bent duidelijk zo slim dat je niet weet dat dit een decreet was dat zonder tegenstem passeerde in het Vlaams parlement....

TheFourHorsemen 20 januari 2021 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582227)
Je bent duidelijk zo slim dat je niet weet dat dit een decreet was dat zonder tegenstem passeerde in het Vlaams parlement....

Oei, dus alle partijen zijn schuldig?

Tavek 20 januari 2021 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9582229)

Jazeker.

Een decreet is namelijk een beslissing van het parlement, niet de uitvoerende macht.

Als het parlement haar werk niet doet, krijg je dit soort onzin.

Zipper 20 januari 2021 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582227)

vooral een decreet waarmee Tommelein zichzelf in de vitrine had gezet. Remember het interview van Terzake met A.Beck en Tommelein dat Schols nog even toonde in De Afspraak toen hij Tommelein aan het fijnmalen was.

Zucht 20 januari 2021 15:42

Citaat:

Natuurlijk niet. Alleen de N-VA uiteraard.

lamenielachen 20 januari 2021 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582222)

Bart door het slijk, VB slapend rijk, zo iets?

Tavek 20 januari 2021 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9582243)

Hopelijk. De vlaams nationale kiezer in de koelkast.

stuyckp 20 januari 2021 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9582214)
Dat eigen clubje van mij, dat lijkt politiek stand te houden.

Dit in tegenstelling tot uw politiek clubje dat op niet eens 6 jaar tijd van 32.5% naar niet eens meer 20% gaat.
Jammer maar helaas is dat op dit moment de realiteit die een geloofskwestie als politiek haar waarheidsgehalte verschaft.

Uw clubje ? Dat zijn blancostemmers. Die hebben helemaal niets in de pap te brokken. Of wordt de premier geleverd door de partij blanco ? :rofl:
En mijn clubje. Welk clubje mag dat zijn ?

De Rode Willem 20 januari 2021 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9582243)

Zou prachtig zijn, vele rechtse, nationalistische en racistische stemmen veilig geneutraliseerd door het cordon.
Het zou een droomscenario zijn.

Pandareus 20 januari 2021 16:12

Citaat:

lol

Was het niet zo dat normaal op 13 januari die bollenwinkel van N-VA (de partijraad) ging stemmen wie de volgende ondervoorzitter zou worden ?

Sindsdien is het verdacht stil... Zou dat iets met Francken zijn 'probleempje' Kucam te maken hebben en de mediastorm daarover ?

stuyckp 20 januari 2021 16:12

Logica van Belgicisten :

if (beslissingGenomenDoorN-VAminister) schuld = N-VA
else if (beslissinggenomenmetnvaalsministerpresident) schuld = N-VA
else if (beslissinggenomenmetnvaindevlaamseregering) schuld = N-VA
else if (beslissinggenomenindefederaleregeringmetnva) schuld = N-VA
else if (beslissinggenomeninvorigeregeringmaarnubevoegdhei dnvaminister) schuld = N-VA
else if (beslissinggenomeninvorigeregeringmaarnunvaalsmini sterpresident) schuld = N-VA
... (nog een stuk of 100 gelijkaardige regels)
else schuld = N-VA

het lijkt complex, maar het is simpel.

stuyckp 20 januari 2021 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582221)
?

a) Het zijn separatisten
c) Het zijn xenofoben

f) Ze zijn incompetent

De bolden stukken zijn helemaal niet bewezen of flagrante leugens.
De veroordeling van Kucam kan niet gebruikt worden om een hele partij te veroordelen. Dat is demagogie en eigenlijk anekdotisch. Zwak hoor.
Dus toch N-VA hatitis
En zelfs het separatisme is pragmatisch(confederalisme). En zeker niet gewapenderhand of tegen de meerdeheid van de Vlaamse bevolking in.

Pandareus 20 januari 2021 16:19

Citaat:

Kleine correctie : spa en groen hebben omwille van inhoudelijke bezwaren beslist om niet tegen te stemmen maar zich te onthouden. zie verslag in bijlage

N-VA, O-VLD en de tsjeven hebben idd boter op hun hoofd.
https://www.vlaamsparlement.be/plena...erslag/1315260

De Rode Willem 20 januari 2021 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582274)
De veroordeling van Kucam kan niet gebruikt worden om een hele partij te veroordelen.

Dat zegt u, maar wie bent u in deze ?
Kucam is maar één element op een ganse lijst recent veroordeelde NVA'ers.
Recentelijk is er geen enkele partij die meer veroordeelde criminelen telt dan de NVA.
Ik vrees voor u dat iedereen de vrijheid heeft een mening te vormen over een politieke partij. En ook weer in weerwil van wat u hier wild rondtypt, gebeurt dat bij de meeste mensen aan de hand van berichten in de pers.
En wat u ook moogt beweren of orakelen, die is voor de NVA de laatste maanden alles behalve positief.
Het zou het ideale moment zijn voor een peiling of zelfs Vlaamse verkiezingen.

Ke Nan 20 januari 2021 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582274)
De bolden stukken zijn helemaal niet bewezen of flagrante leugens.
De veroordeling van Kucam kan niet gebruikt worden om een hele partij te veroordelen. Dat is demagogie en eigenlijk anekdotisch. Zwak hoor.
Dus toch N-VA hatitis
En zelfs het separatisme is pragmatisch(confederalisme). En zeker niet gewapenderhand of tegen de meerdeheid van de Vlaamse bevolking in.

Uit angst voor mogelijke repercussies van de zaak Kucam en onder het vals voorwendsel Marrakesh heeft de N-VA holderdebolder de regering in 2018 in de steek gelaten. Iedereen van gewoon lid tot partijbonzen zijn in dat geval moreel medeplichtig.

stuyckp 20 januari 2021 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9582356)
Dat zegt u, maar wie bent u in deze ?
Kucam is maar één element op een ganse lijst recent veroordeelde NVA'ers.
Recentelijk is er geen enkele partij die meer veroordeelde criminelen telt dan de NVA.
Ik vrees voor u dat iedereen de vrijheid heeft een mening te vormen over een politieke partij. En ook weer in weerwil van wat u hier wild rondtypt, gebeurt dat bij de meeste mensen aan de hand van berichten in de pers.
En wat u ook moogt beweren of orakelen, die is voor de NVA de laatste maanden alles behalve positief.
Het zou het ideale moment zijn voor een peiling of zelfs Vlaamse verkiezingen.

Mis. Wie bent u in deze. Iemand die blanco stemt.
Een hele lijst veroordeelde NVA-ers, je hebt er maar eentje. Kucam. Die is relevant. De andere zijn onbekenden die op persoonlijk vlak een veroordeling krijgen omdat ze iets mispeuterd hebben, maar dat met politiek niets te maken heeft. De veroordeling van Kucam heeft wel politieke gevolgen, vandaar dat uw hele lange lijst veroordelingen bestaat uit slechts eentje.
Niet eens een partijkopstuk.
En ja Francken had beter moeten controleren. Maar vooralsnog is Francken zelf niet veroordeeld.

Voor verkiezingen zult u moeten wachten tot 2024. Dan kan u weer blanco stemmen.

stuyckp 20 januari 2021 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9582369)
Uit angst voor mogelijke repercussies van de zaak Kucam en onder het vals voorwendsel Marrakesh heeft de N-VA holderdebolder de regering in 2018 in de steek gelaten. Iedereen van gewoon lid tot partijbonzen zijn in dat geval moreel medeplichtig.

Wat een gebazel is me dat allemaal.
Als er al iemand moreel medeplichtig is blijft dat beperkt tot Francken en verder gaat het niet. En dat omdat hij Kucam niet gecontroleerd heeft ondanks 2 aanwijzingen.
NVA heeft de regering verlaten omwille van Marrakesh en dat was een stommiteit, angst voor de groei van het VB. Kucam had daar niks mee te maken.

De Rode Willem 20 januari 2021 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582455)
Mis.
Een hele lijst veroordeelde NVA-ers, je hebt er maar eentje. Kucam. Die is relevant. De andere zijn onbekenden die op persoonlijk vlak een veroordeling krijgen omdat ze iets mispeuterd hebben, maar dat met politiek niets te maken heeft. De veroordeling van Kucam heeft wel politieke gevolgen, vandaar dat uw hele lange lijst veroordelingen bestaat uit slechts eentje.
Niet eens een partijkopstuk.
En ja Francken had beter moeten controleren. Maar vooralsnog is Francken zelf niet veroordeeld.

Voor verkiezingen zult u moeten wachten tot 2024. Dan kan u weer blanco stemmen.

Marc Stockbroekx
Erik Van Der Vloet
Ronny Crab
Louis Convents
Kris Van Dijck (als dit geen politieke gevolgen had !)
Andre Gantman
Géza Mezösy
Mats Geismar

En zouden we ook volgende namen mogen betrekken in het debat
Chris Thierens, Guy Van Sande, Walter Capiau

Ik weet dat u niet kunt tellen, maar ik noem dit een hele lijst.
Ik had dit willen laten rusten, maar u bent zo arrogant ontkennend, dat het in de geest van deze discussie heel gepast is u nogmaals te confronteren met de NVA criminelen.
Ik heb zelfs Francken niet nodig om aan een hele lijst veroordeelden te komen. Francken heeft gelukkig zichzelf helemaal politiek verbrand.

Maar reageer gerust verder als een stier op een rode lap. U bent de meest vermakelijke forumdeelnemer. Lachwekkend als lemma zou uw foto als illustratie mogen hebben

stuyckp 20 januari 2021 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9582476)
Marc Stockbroekx
Erik Van Der Vloet
Ronny Crab
Louis Convents
Kris Van Dijck (als dit geen politieke gevolgen had !)
Andre Gantman
Géza Mezösy
Mats Geismar

En zouden we ook volgende namen mogen betrekken in het debat
Chris Thierens, Guy Van Sande, Walter Capiau

Ik weet dat u niet kunt tellen, maar ik noem dit een hele lijst.
Ik had dit willen laten rusten, maar u bent zo arrogant ontkennend, dat het in de geest van deze discussie heel gepast is u nogmaals te confronteren met de NVA criminelen.
Ik heb zelfs Francken niet nodig om aan een hele lijst veroordeelden te komen. Francken heeft gelukkig zichzelf helemaal politiek verbrand.

Maar reageer gerust verder als een stier op een rode lap. U bent de meest vermakelijke forumdeelnemer. Lachwekkend als lemma zou uw foto als illustratie mogen hebben

Ik ken die mensen allemaal niet. En in tegenstelling tot iemand met blinde haat ten aanzien van een partij hou ik ook geen lijstjes bij van mensen hun politieke strekking die ten persoonlijke titel worden veroordeeld.
Het lijstje blijft dus beperkt tot 1.
Het zegt eigenlijk veel over u dat u het nodig vindt om zo'n lijstjes bij te houden, het is totaal nutteloos en u bereikt er niets mee. Het is het gedrag van een oude loser die de hele dag zit te klagen en te zagen en veel te veel tijd over heeft. Een oude brompot gedraagt zich zo. Het soort dat begint te zeveren als er in de zomer kinderen buiten spelen en teveel lawaai maken.
Statistisch gezien ben ik er vrij zeker van dat er 11 procent van de verkrachters bij open vld zitten, ook 11 procent bij CD&V, 11 procent bij SPA en ga zo maar door en dus 25% bij N-VA. Afhankelijk van het criminele feit zullen die statistieken wellicht licht verschillen. Maar u zal niet kunnen aantonen dat er bij N-VA meer criminelen zitten dan bij andere partijen.
Dus uw idiote lijstjes maken helemaal geen indruk en bewijzen niets.
Ja, ze bewijzen dat u teveel tijd heeft om zulke irrelevante lijstjes te maken.

Even gegoogled omdat ik die mensen niet ken :
https://www.demorgen.be/nieuws/n-va-...iten~b18733ad/

De man die in 1990 even in de cel zat omdat hij acht nonnen hun klooster deed verkopen en per limo liet vluchten naar een Zuid-Frans kasteel, is door N-VA uit de partij gezet.

Zelfs geen N-VA er meer. En ook hier een crimineel feit dat niets met politiek te maken heeft. Puur anekdotische rommel van een zielig persoon die lijstjes bijhoudt om ermee te schermen op een forum maar er eigenlijk niets mee bewijst. De rest van die onbekenden doe ik al geen moeite meer voor. Wat een zielige manier van posten heeft u daar. Zeer laag bij de gronds.

De Rode Willem 20 januari 2021 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582501)
Ik ken die mensen allemaal niet.

dat is dus duidelijk uw eigen onwetendheid die uw zelfbedeelde titel "meerdere" :rofl: wel een heel lachwekkend imago geeft.
Als u Kris Van Dijck niet kent, vraag ik mij af wat u komt doen op een politieke discussie.

stuyckp 20 januari 2021 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9582508)
dat is dus duidelijk uw eigen onwetendheid die uw zelfbedeelde titel "meerdere" :rofl: wel een heel lachwekkend imago geeft.
Als u Kris Van Dijck niet kent, vraag ik mij af wat u komt doen op een politieke discussie.

Daar had ik nog over gekeken zo interessant is uw zielige lijst :

https://www.knack.be/nieuws/belgie/k...s-1503907.html

De man had teveel gezopen. Het is algemeen geweten dat politici wel eens teveel durven drinken. Bij alle partijen voor iedere sukkelaar op uw lijst kunnen we met gemak iemand gelijkaardig vinden bij elke andere partij. In deze ga ik voor één keer mee in uw zielige manier van doen :

https://www.dewereldmorgen.be/artike...cken-in-aruba/

Allemaal anekdotisch en niets dat afstraalt op geen enkele partij.
En noem het geen politieke discussie. U doet alleen maar aan zielige cafepraat en hatelijkheden die nergens op gestoeld zijn.

Er is niet veel dat nog lager kan zakken op dit forum. De norm wat betreft laagte is bij deze door u gezet.

De Rode Willem 20 januari 2021 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9582514)
Daar had ik nog over gekeken zo interessant is uw zielige lijst :

https://www.knack.be/nieuws/belgie/k...s-1503907.html

De man had teveel gezopen. Het is algemeen geweten dat politici wel eens teveel durven drinken. Bij alle partijen voor iedere sukkelaar op uw lijst kunnen we met gemak iemand gelijkaardig vinden bij elke andere partij. In deze ga ik voor één keer mee in uw zielige manier van doen :

https://www.dewereldmorgen.be/artike...cken-in-aruba/

Allemaal anekdotisch en niets dat afstraalt op geen enkele partij.
En noem het geen politieke discussie. U doet alleen maar aan zielige cafepraat en hatelijkheden die nergens op gestoeld zijn.

Er is niet veel dat nog lager kan zakken op dit forum. De norm wat betreft laagte is bij deze door u gezet.

Kom dan met voorbeelden van andere partijen.
Maar u komt aandraven met nog een niet eens meer 20er.
Ik moet dus besluiten dat u echt geen recent veroordeelde criminelen weet te vinden in de andere partijen.

Waarvan akte en een mooie conclusie om deze discussie mee te beëindigen

stuyckp 20 januari 2021 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9582519)
Kom dan met voorbeelden van andere partijen.
Maar u komt aandraven met nog een 20er.

Nergens voor nodig.
Ik noem uw zielig lijstje het lijstje van N-VA ers die door het rood gereden zijn.
En u nodigt mij uit om gezellig met u samen zielig te gaan doen. Ongelooflijk amechtige poging om jezelf belangrijk te maken.
Vriendelijk bedankt.
Man toch, zo diep wegzakken in extreme zieligheid. Je moet het maar doen.
Een lijstje onbekenden en hier en daar een sukkelaar die teveel gedronken heeft. Een verschikkelijke lange lijst van veroordelingen en politiek misbruik.
Je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.

We hebben dus Kucam. En dat is het zowat.
Uw verschrikkelijke lange lijst van N-VA criminelen bestaat dus eigenlijk alleen uit Kucam. Potsierlijk. :rofl:

Dus het is werkelijk zo dat iemand uit blinde haat voor een partij er een bezigheid van maakt om kranten uit te pluizen om de kleinste misstappen van mensen die misschien iets te maken hadden met die partij te gaan bijhouden. Voorwaar een monikken werk. Hoe noem je zoiets als iemand overal zijn gelijk in meent te herkennen en blind is voor zaken die het tegendeel bewijzen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tunnelvisie

Zoek hulp jongen, echt.

Uw besluiten interesseren me geen bal. Uw relevantie hier is 0,0 met uw lijstje van mensen die door het rode licht gereden hebben.

De gemuilkorfde 21 januari 2021 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582023)
Mijn "loserpartij" levert de eerste minister en bestuurt het land.

Ik vind dat niet zo loser :D

Eerder baasmaker, dus.

De gemuilkorfde 21 januari 2021 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9582146)
Idd. Het splitsingsnationalisme heeft al heel veel kwaad aangericht in België en aan de Belgische bevolking.

Als een idioot van het Federaal Agentschap vergeet zijn handtekening te zetten onder een contract en België daardoor 2,5 miljoen vaccins ging mislopen, wat heeft dat met splitsingsnationalisme te maken...

De gemuilkorfde 21 januari 2021 08:59

Citaat:

lol

Francken is politiek dood.

Dat probeert onze pers in elk geval zo in te peperen.
Maar bij de bevolking is hij allesbehalve politiek dood.

De gemuilkorfde 21 januari 2021 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9582221)
?

a) Het zijn separatisten
c) Het zijn xenofoben
f) Ze zijn incompetent

Veel leugens en vooroordelen dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be