![]() |
Dit zijn géén staatshoofden (die vanaf dag 1 in de taal van de meerderheid van hun volk opgevoed kunnen worden):
http://http://www.nrc.nl/sport/article358209.ece |
Citaat:
Is het niet hun eigen schuld dat ze niet zo goed Nederlands kennen als Boudewijn, (en wiens schuld is het dan wel?) of kennen ze wél allemaal goed Nederlands? (Hoe ga je dat trouwens bewijzen als we ze nooit in een life gesprek of discussie te zien krijgen? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
juist ja, neem elk woord letterlijk dat het enkel om de connotatie gaat, kan niet |
Citaat:
ik ben zelf vlaming ik kom uit Deerlijk ik haat enkel flaminganten, het zijn degoutantelingen, en dan heb ik het nog niet over hun voorouders |
Citaat:
|
Citaat:
ze proberen enkel net als albert & co maar ja, double standards, he, van wat moeten hypocrieten anders leven? |
Citaat:
Jij bent een franskiljon, een degoutanteling eerste klas én een racist. |
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest ben ik niet akkoord, maar ik zie niet in waarom ik mij, en zeker tov jou, moet verantwoorden |
Citaat:
de monarchie, daar ben ik niet niet noodzakelijk tegen, maar een republiek is mij even goed mangain vind ik veel degoutanter dan de doorsnee flamingant zij vielen immers uit de verkeerde vagina, mangain is een stuk krapuul uit vrije wil |
Citaat:
Sinds jij rationaliteit rasgebonden acht weet ik genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
(b) dat heb ik nooit gezegd, niet stoken he juffrouw |
Citaat:
stelt hij ook iets voor, of steun je enkel de agressor Knuppeltje uit onwetendheid? |
Citaat:
Ga nu maar snel uithuilen bij je fransdolle meesters GM10. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben jij de laatste tien jaar nog wel eens in Brussel geweest?
|
Citaat:
De eerste taal in Belgie is nederlands. Het is nu niet zo dat dat een 'vreemde taal' is, toch? Voor een staatshoofd van dat land? |
Citaat:
wat zegt dat wel niet over jou |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet schelden aub! Ik lachte omdat jij op je bek ging. Om dat nu gelijk te schakelen met een 'totale overwinning' zegt veel over jouw paranoïde ingesteldheid. Kijk deze avond maar onder jouw bed, want Knorretje komt misschien de totale overwinning opeisen ! |
Citaat:
lol, gijse sloeber |
Citaat:
Iets wat die inteeltkliek niet kan inroepen. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen verwittiging van de mods gekregen. Dat rode tekstje is het produkt van de creativiteit van GM10, lid van uw franstalige-reten-likkende club. Waarschijnlijk heeft hij zich geïnspireerd op dat lijfblad voor royalistische geretardeerden. |
Citaat:
Het is niet omdat je geen verwitting hebt gekregen, dat de mods niets knippen. En als je ietwat verstand zou hebben, dan zou je zien dat je post is aangepast door een mod, niet door GM10. *knip* Geachte, Gelieve de discussie op een respectvolle manier te voeren. Met vriendelijke groeten, Diatonos. |
Citaat:
Waarom werd er dan geknipt ? Wat werd er geknipt ? (Ik kan het me in de verste verte niet herinneren). Wat was zo erg dat het binnen de zes minuten (!) de interventie van de moderator verantwoordde, zonder klacht van GM10? |
Citaat:
Moderators lezen dit forum ook mee hoor, ze schieten niet alleen in actie wanneer er iets via het driehoekje binnenkomt. |
Citaat:
Zo worden er nog zaken geschreven die niet echt bijdragen tot een goede discussie. Onder andere dit : *knip* Gaan de moderators consekwent zijn en dit nu ook knippen ? |
Citaat:
Wie is er hier overigens begonnen met "franskiljonse gatlikkerij"? |
GM10 heeft niet geklaagd, en een mod reageerde.
Ik heb klacht neergelegd omwille van jouw persoonlijke belediging, en intussen zijn er meer dan zes minuten verlopen zonder enige reactie vanwege de mods ... Rustig rustig, we hebben ook maar twee ogen. Diatonos. |
Je volste recht om klacht neer te leggen, maar je mag er zeker van zijn dat ik dit in de toekomst ook met jouw posts ga doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be