Cynara Cardunculus |
19 juli 2011 16:05 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
(Bericht 5572207)
Zucht ... heb ik al tientallen keren gezegd.
Maar daarbinnen is het recht absoluut.
En dat wil Wilders inperken.
Een soort Christelijk-joodse sharia.
En daar pas ik voor eerlijk gezegd.
|
hoezo "daarbinnen"? de wetten van het land blijven de wetten van het land: binnen én buiten. Wilders wil enkel de democratische wetten van het land laten toepassen, geen theocratische wet zoals de sharia invoeren.
Gaat artikel 1 van de Nederlandse grondwet dan over godsdienstvrijheid?
Citaat:
Natuurlijk niet, we vinden altijd onze eigen cultuur de superieure, dat was nu net mijn punt.
|
blijkbaar vinden de hordes inwijkelingen die hier massaal binnenstromen dat dan toch wel niet, of ze zouden in hun eigen superieure cultuur blijven zou ik zo denken.
Citaat:
Goede zaak, maar dat beantwoord mijn vraag niet.
Zijt ge bereid het kiesrecht af te schaffen voor moslims als ze macht beginnen te krijgen binnen het democratisch systeem?
En dan spreek ik over een partij zoals CD&V, niet Vlaams Blok.
|
Wat is volgens jou het verschil tussen de democratische CD&V en het VB? Beiden zijn democratische partijen. Het cordon sanitair is een ondemocratische actie, op touw gezet door Stalinistje Jos Gyssen, die hiervoor heel goed beloond werd.
Een muzelmaanse partij k�*n geen democratische partij zijn, vermits zij de theocratische sharia boven de wet stelt: geen democratische partij dus. Ze kùnnen bijgevolg niet als dusdanig meedingen met de andere democratische partijen. Wat ze wel doen, en daar reeds duchtig mee bezig zijn, is volop infiltreren in de democratische partijen. Wolven in schaapskleren dus. eenmaal in de meerderheid vallen de schapenvachtjes af. Ik wens het je van harte.
|