![]() |
Goeiemorgen selders :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik kind was groeide dat in onze tuin en mijn vader zei steeds: komaan NN, eet nog een stuk rabarber, dat is gezond. Ik herinner me dat dat heel bitter smaakte en heb het sindsdien nooit meer gegeten. |
Citaat:
|
Goeiemorgen rabarbers :-D
|
Citaat:
Maar ik was er echt niet gek op. Als er spijs over was, werd die op de boterhammen gesmeerd. Mijn vader en mijn zus waren er gek op. Ik vond het veel te zuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Happy internationale vrouwendag toegewenst aan al de vrouwen, dames, meisjes op dit forum.
Vandaag krijgen jullie de toestemming om al het huishoudwerk eens uit te stellen tot morgen. :-) |
Wij hadden ook rabarber in de tuin, en ik at daar graag zo'n stekse rauw van. Ik vond die frisse zuurte juist heel lekker.
De confituur die ervan gemaakt werd vond ik een stuk minder. |
Goeiemorgen alle lieve vrouwen :-D
|
Citaat:
Zelfs de confituur die mijn grootmoeder er van maakte was lekker al lust ik liever kweeperenconfituur. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben echt wel een lieve............................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........moeder en oma. Denk ik toch. |
Goeiemorgen oma's :-D
|
Citaat:
Ja, van de Limburgers kunnen ze veel leren! Kweeperengelei, smurfenvlaai, knobbelkesvlaai … |
Goeiemorgen hamsteraars :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be