![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe interpreteer jij dan "dood de afvalligen"? Ik denk niet dat hier bedoeld wordt: aai ze even over hun bolletje. Maar het zou me niks verbazen als jij dat erin zou zien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is volgens mij niet toevallig dat deze term bestaat, en dus ook niet toevallig dat de dommere mensen die frats geloven en nog liever sterven dan een echte biografie van de profeet saw te lezen zoals die van al mubarakpuri maar enkel de orientalisten islambashers rommel lezen. Die islambashers en orientalisten kunnen zich noodzakelijkerwijze niet wetenschappelijk verantwoorden want de enige bron zijn de grote werken van islamitische historici. Zoals paulus zegt; ik weet het beter dat de moslims het altijd beter weten. |
Citaat:
|
Ik begrijp nog steeds niet waarom de geytenwollensokkies wèl een probleem hebben met mensen die de islam volgens de FUNDAMENTEN (de grondbeginselen) volgen, maar dan tegelijk wèl een suikerversie light willen ophemelen die amper iets met islam te maken heeft.
Maar dan verguizen ze weer wèl de mensen die zich verdiepen in die grondbeginselen en de gevolgen daarvan, want dié gaan ze dan als "islamofoben" betitelen. |
Citaat:
taqiyya :http://www.encyclo.nl/begrip/Taqiyya Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft ze me niet en we weten beiden waarom. Citaat:
... wel goed,... maak je bewering hard, zoals ik mijn bewering hard heb gemaakt. Kwestie van uit het welles-nietes niveau uit te stijgen. Paulus. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U kunt toch aan al die kennissen van jou eens rustig vragen hoe zij hun moslim zijn, rijmen met het negeren van de leer van Mohammed, met wikipedia als bron? Normaal gesproken zullen zij het zeer aangenaam vinden u dat te uitgebreid en gefundeerd te kunnen uitleggen. Vindt u het redelijk als u daarvoor de tijd kreeg tot 1 december? U heeft het over kennissen, vrienden en collega's, dat zijn dus minstens zes mensen waar u het kan aan vragen op die tijd. Citaat:
Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3864Natuurlijk zijn er verschillende stromingen binnen de islam. Niemand die beweert van niet. Maar over een aantal zaken zijn ze het eens in alle stromingen. Ondermeer dat Allah de enige God is en Mohammed zijn profeet. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html |
Citaat:
Als ge beweert: "alle X zijn zus of zo" en ik weet van 1 X die niet zus of zo is, dan weet ik dat ge op z'n minst overdrijft. Als alle X'en die ik ken niet zus of zo zijn, dan weet ik dat ge liegt. En andere mensen die de moeite doen om met moslims te praten weten dat ge liegt. Ja, natuurlijk zijn er moslim fundamentalisten, net zoals er in alle religies en andere strekkingen fundi's zijn. Maar niet iedereen is een fundamentalist, in geen enkele strekking. |
Citaat:
Ge schrijft een eigenschap toe aan 1 religie, terwijl het een eigenschap is van alle religies, inclusief de uwe. |
Citaat:
Dus geen enkele christen liegt? |
Citaat:
Maar toch zie ik meer en meer christenen die een betekenis geven aan de bijbel die een meer hedendaagse klank geeft aan het verhaal. Alles wordt minder dwingend, alles wordt vrijer. Citaat:
Heeft niets met de Islam. Citaat:
|
Citaat:
|
Nu, racisme in de Islam is mss wel een interessant onderwerp, maar hier gaat het over racisme op politics.be
Gezien Paulus iets heeft tegen off-topic gaan, kan hij hier misschien het goede voorbeeld geven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle moslims onderschrijven de leer van Mohammed als was hij de boodschapper van Allah. Zonder dat gegeven kun je geen moslim zijn. Als jij zegt, dat je er ene kent die dat niet doet, dan is hij geen moslim. Paulus. |
Citaat:
Het gaat niet om uw gekronkel daarover. Paulus. |
Citaat:
Als christen heb je de Bijbel helemaal niet nodig. Citaat:
... waar blijf je het toch halen, zoveel onredelijkheid? Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Als je dat niet kunt hebben, zul je, je definitie moeten herzien. Paulus. |
Citaat:
Voor deze die er moeite mee hebben hier nogmaals: Citaat:
|
Citaat:
Want,... Moslims zijn pas moslim als je belijden dat Allah God is én Mohammed zijn boodschapper. En wat zegt die boodschapper? Dat niet-moslims gediscrimineerd dienen te worden. Christenen en Joden, als 'mensen van het boek' in mindere mate; zij krijgen het statuut van dhimmi. Andere gelovigen staan gelijk met niet-gelovigen en krijgen het statuut van 'harbi' bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi Mohammed zegt letterlijk: "Maar deze 'dhimmi's' moesten wel beseffen dat ze tweederangs burgers waren en als ze zich onafhankelijker wilden opstellen moesten ze terug op hun ondergeschikte plaats gezet worden, goedschiks of kwaadschiks." bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie..._en_christenen En dan citeer ik nog niks uit de quran. Paulus. |
Citaat:
Wij vallen dus onder harbis. Schoon 'geloof' toch niet de islam ? :oops: Wij hebben dus alle recht en rede om ons daartegen te verzetten. Iemand die zegt dat men respect moet opbrengen voor de islam die is niet goed snik. Citaat:
|
Citaat:
Of ga je straks de steentijd er ook nog eens bijhalen? toen waren het kannibalen. goed zo? |
Citaat:
Ook zijngelooofsgeloven eeen zonde !! AAan wiemoete of kunnnen ze vergifenis vragen ?? Citaat:
Ze begaaan m.a.w. oook criminele feitne (wet disriminatie & racisme) !! Citaat:
want ja ,menkan vrijwilllig lidzijn geworde , of gedwonfgen !! Maaar zijdie aanzette tot geweld/discriminatie , zijnrotte appels !!!! Maaar ja , ingeval vande aaanzetters , (en/of soms) leidingevende , daaar branbdt een rond TL-lampke rond hunkop !! HoeveelWatt zouda lampke zijn ???? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De niet-moslims in bepaalde zaken anders behandelen is eigen aan de leer die (uit)gevoerd wordt door het (rechts)systeem en de staat, niet het moslimindividu, of bent u zo ignorat dat u dit niet begrijpt? De werklozen anders dan werknemers/werkgevers behandelen is eigen aan de leer die (uit)gevoerd wordt door rsz/rva/vakbond/forem, niet door burgers. Ook in kennis, laat staan praktijk, is het verschil perceptibel. Start een enquête in de moslimgemeenschap in Vlaanderen en ik geef u 10€ per moslim die weet wat "dhimmi" betekent. :-D Citaat:
Als moslim in het westen moet je de wet respecteren. Je tekent het verdrag(burgerschap) en je moet het respecteren/naleven, zo simpel is het. Als moslim mag je hier niet het systeem proberen toe te passen. Zelfs in islamitische staat mag je het niet. Het zijn de taken van het systeem, niet van de burgers. Citaat:
Citaat:
Botsingen gebeuren sowieso, maakt niet uit moslim of niet moslim, daarom bestaat er parlement, wetgevende macht en verkiezingen. En daarom mag je de wet aanpassen, afschaffen of creëren. Citaat:
Een moslimman die overspel/ontucht pleegt met een niet-moslimvrouw wordt gestraft volgens islamitische strafrecht, de vrouw niet; indien deze vrouw moslima is, dan worden ze allebei gestraft. Islamitische wetgevende macht maakte duidelijk een onderscheid op basis van status of geloof. Dit is geen racisme, jij mag het discriminatie noemen, maar het is geen racisme. |
Racisme lijkt me wel een issue met veel aanhangers. te zien aan de 3911, o nee nu 3912 reacties.:-D
|
Porpo als jij niks verkeerds ziet aan de dhimmi status laten we moslims dan vanaf nu eens behandelen zoals zij ons zouden behandelen zodat ze het zelf voelen (het speciaal voor en door moslims en haar sympathisanten opgerichte cgkr zou natuurlijk onmiddellijk op de achterste poten staan). Er schort iets aan de moraliteit in de islam. Ik spuw op zulk een ideologie. Bertje Anciaux's opgericht centrum om de Vlaming de islam te leren kennen ten spijt. Al die mooipraters, zoals ook een deley, kunnen de smeerlapperij ervan niet verbergen
Laten we moslims de dhimmi-status geven. http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight= |
Citaat:
In de realiteit een pak minder (procentueel gezien hé). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Altijd wanneer Dolf wordt bovengehaald. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be