![]() |
shie's just arraaifd , euh , little bit tipsie :lol:
Toemorrow she'll faaind a surpraaise in heur hed , eej prittie hengover tuff :-D |
put her in eur bedde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maai driems aar verrie .... :oops:
|
Goedemorgen slachters en slagers :-D
|
Wat is het verschil? :?
|
En tussen beenhouwers en spekslagers ?
|
Citaat:
Het verschil tussen slagers en slachters is dit: Een slachter werkt meestal in een slachthuis en doodt de koeien, varkens, schapen enz .:cry: Een slager die bv in een supermarkt werkt, die verwerkt het vlees: uitbenen, pellen,versnijden enz. Een zelfstandige slager doet hetzelfde maar verkoopt ook . |
Citaat:
Een spekslager is een slager die hoofdzakelijk met varkensvlees te doen heeft. En slachter dan. Ik herinner mij dat het jaren geleden de gewoonte was om thuis jaarlijks een zwijn te slachten, zoals bij ons. De slachter gaf dat zwijn een klop op z'n kop met een houten hamer, om onmiddellijk nadien een mes door de keel te steken om het bloed af te laten. Voor de bloedworsten. Van dat varken ging niets verloren. De slachter was tevens vleessnijder, niet noodzakelijk een slager die vlees verkoopt. Het vervelendste was als het vet van de darmen werd afgekookt voor de "smout", gebruikt ter vervanging van boter op de boterham. Mensen uit de bouwsector zullen zich dat wel herinneren. Dit proces resulteerde in een stank waar je niet goed van werd. Smakelijk. |
Citaat:
|
Het geslaagde geslacht , geslacht door de geslaagde .... :lol:
|
Citaat:
|
Beste mensen van het andere geslacht.
Ik kan niet volgen. |
het doorgeslagen geslacht :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan .. komt alles in orde. (terzijde) |
Ah :)
Ons geslacht ander geslacht het geslacht de geslachte .... :-) |
Of .. het zwakke en sterke geslacht.
Ik heb mij altijd afgevraagd wat een geslacht zo sterk kan maken. |
Het woord "geslacht" is kwetsend voor de niet-binaire mensen.
Het woord moet dan ook hier en nu gecancelled worden. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be