![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of argumenteer ertegen als je daartoe in staat bent. |
Citaat:
Of nog het ergst van al het koppelen van vlaams nationalisten aan personen die massamoorden gepleegd hebben (terwijl dit meestal links ingestelden waren) zo zie ik ook vandaag weer met die moorden in Oslo dat men dit weeral eens politiek aan het uitbuiten is. Men koppelt dit aan "rechts" bedoelen ze daarmee openvld? Deze zijn rechts niet waar? Zo zie je hoe de media betekenissen aan het verschuiven is in de richting die ze zelf willen zodat men mensen veel makkelijker in een hoekje kan duwen. Zo maakt de overheid zich schuldig aan discriminatie op vlak van politieke overtuigingen. (zie ook het cordon) Men duwt het volledige "rechter hoekje" in de vergetelheid. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik (en iedereen hier aanwezig?) zou nu akkoord gaan met iedere stelling op dit forum die ik niet expliciet weerleg. Jij beweert dat ik veralgemeen. Citaat met link graag. |
Citaat:
Als je eenmaal hebt duidelijk gemaakt aan de legume dat zijn flauwe "truukjes" en "loops" niet werken dan zal hij u als "ruziemaker" negeren. Arti is bijgevolg "zelfregulerend". En dat is maar goed ook... Zo heeft hij zich als pleitbezorger voor het institutionaliseren van vrouwendiscriminatie ten voeten uit gemanifesteerd als onverdraagzaam extremist. Bij de confrontatie met zijn eigen schrijfsels was het hoogst merkwaardig hoe onbeschaamd hij zijn volledige truukendoos etaleerde voor wie er in geinteresseerd was tenminste...zeer leerrijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu is het wel zo dat ik hoop dat de forumleiding hier eens goed nadenkt over het extreem-rechtse, Islam-hatende klimaat hier en wat het bv in Oslo teweeg heeft gebracht.
Net zoals Behring Breivik, is een aantal forummers hier van mening dat 'links' moet gestraft worden vanwege tolerantie. Er was zelfs een draad in die richting. Net zoals Behring Breivik vinden die forummers dat alle moslims moeten verwijderd worden. Net zoals Behring Breivik vinden ze dat de multiculturele samenleving moet verdwijnen Deze walgelijke gebeurtenis in Oslo, gepleegd door iemand met dezelfde meningen als enkelen op dit forum moet een waarschuwing zijn waar onze wereld heen gaat indien zulke haat-dragende 'mensen' hun meningen in praktijk brengen. Ik hoop dat iedereen die hun bijdragen leest Behring Breivik en zijn acties in gedachten houdt. |
Citaat:
|
Het is mooi geweest. Op dit forum heb ik niks meer verloren. Ik kan mijn tijd beter besteden.
Ik heb zowel aan de linker- als aan de rechterzijde intelligente forummers leren kennen, jammer genoeg ook veel nitwits. De eerste zijn bedankt voor dikwijls verhelderende inzichten. De laatste..., nou ja. Doei allemaal. Het allerbeste nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cya |
Citaat:
Laat degenen die dit klimaat gecreëerd hebben ook eens hand in eigen boezem steken ipv steeds aan vingerwijzen doen. Wie wind zaait, zal storm oogsten. Die massamoordenaar heeft zijn daden gepleegd vanuit z'n zelf gecreëerde ideologie, niemand dan enkel hij alleen heeft de trekker overgehaald en is schuldig, indien je tòch zo graag medeschuldigen aanwijst, dan is iederéén medeschuldig, ieder van ons, jij net zo goed als ik; daar dit zaad enkel heeft kunnen kiemen in vruchtbare bodem, en die bodem, dat klimaat �*s er, daar �*s iederéén medeverantwoordelijk voor ... ofwel niemand, enkel hijzelf! |
Citaat:
Het ga je goed Esperanza. |
Citaat:
Ge moet het maar kunnen. :roll: |
Citaat:
Of was die ":roll:" voor jezelf bedoeld? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be