![]() |
Moet Guy Verhofstadt het EP toespreken in het Nederlands ?
Gaarne uw mening hierover.
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...arlement.dhtml |
Als Vlaming moet ie Nederlands spreken.
|
Nederlands is een derderangstaaltje, niets betekende... Engels is de norm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EP-leden hebben trouwens bij mijn weten nog steeds het recht zelf te kiezen in welke taal zij de vergadering wensen toe te spreken. |
Citaat:
|
Er is hier trouwens al een topic over, hier mag dus een slotje op. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet perfect hoe alles functioneert, maar wordt zoiezo alles al niet vertaald door tolken? dus kan hij perfect nederlands spreken, dat wordt toch heus vertaald. VHS spreekt echter liever frans, de taal waarvoor hij: 1) zijn eigen burgermanifesten kan verloochenen, en 2) zijn broek tot op de enkels laat zakken om de franstalige partijen van dienst te zijn...
hopelijk blijft hij in europa, dan zijn we ervan af |
Citaat:
|
Noem jij dat taaltje van VHS Engels???
letterlijke vertalingen uit het Nederlands, en met een Gentse toets!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, ik had niets anders verwacht van een pipo met zo'n nick. Noem jezelf toch DDT, Boma of Odilon als je jezelf ten minste toch tot het gemiddelde Vlaams niveau wil verheffen. Geloof me : het Nederlands is een ongemeen rijke taal waarin kunst, klank en poëzie tot perfektie kunnen worden gevoerd. Modern Engels leent zich idd beter voor de hard zakelijke contacten. Maar daar houdt het op. De rest is mainstream bottomline en cliché. |
Het Engels van Verhofstad is dramatisch. Zijn Frans is heel behoorlijk.
Iedere politicus heeft overigens het recht zichzelf belachelijk te maken in een taal nar zijjn keuze. Weten we ook weer waar de VLD echt voor staat. |
Citaat:
EP-leden hebben trouwens bij mijn weten nog steeds het recht zelf te kiezen in welke taal zij de vergadering wensen toe te spreken.[/quote] Tuurlijk hebben ze dat recht. De vraag is echter of het een goede beslissing was. |
Citaat:
Als fractieleider van de Europese liberalen? Ja. |
What for a question is that??? ( zei VHS verontwaardigd!!)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be