![]() |
Steven Vanackere federaal minister van Financiën af.
Vind jij dat Steven Van Ackere zijn ontslag moest geven ?
|
We gaan niet spreken van opgeruimd staat netjes, want er komt gewoon een andere kaloot.
Volgens mij probeerd de CD&V van Vanackere een schandpaal te maken, om de aandacht van het ACW te verschuiven. |
Rethorische vraag?
|
Mijn excuses voor de 'dt' fout. Door technische beperkingen van dit forum kan ik de enquête-vraag niet meer corrigeren.
|
Als je de verklaring van Steven Vanackere lijkt hij aan te sturen op een niet ACW opvolger voor de post die hij verlaat. De laatste tijd profileerde zowat elke CD&V'er zich als verdediger van het ACW. Zelfs Kris Peeters heeft het voor het ACW publiek opgenomen. Hoewel deze laatste het minste besmeurd was met een ACW stempel.
Het is niet uitgesloten dat er nog verdere herschikkingen komen in de federale regering en dat CD&V de post van minister van Financiën aan andere partijen overlaat. Hopelijk kan de N-VA inbreken in de federale regering. |
Nu kan hij de NVA niet meer tot excuses dwingen.
|
Het volk wil bloed zien en het wordt alweer op zijn wenken bediend. Ik had van Van Ackere meer staatsmanschap verwacht.
|
Vlucht voor de échte storm! Wacht maar af, het plafond is naar beneden aan't komen, en Steve Rund zorgt gewoon dat ie op tijd weg is.
|
Een tweet van Rik Van Cauwelaert ( De Tijd):
"CD&V doet er verstandig aan meteen uit deze federale regering te stappen. Zoniet is de schade tegen 2014 niet meer te overzien" Het lijkt me inderdaad aangewezen dat de CD&V vervangen wordt door een niet ACW partij. Men moet elke zweem van crony capitalism wegnemen. |
Citaat:
|
:cheer: één clown weg :cheer:
Nu de rest nog :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: laat maar stuiken dat circus :cheer: :cheer: opdoeken die failliete illegale staat :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is een mooie politieke overwinning voor de N-VA want door nu te gaan lopen bevestigt Vanackere dat hij met zijn reet in de stront zat. Rik Van Cauwelaert heeft gelijk, als de CD&V zichzelf nog wil redden van de ondergang dan is een verdere deelname aan deze regering uitgesloten.
|
Blijven graven is de boodschap, als een kwal als SVA ontslag neemt zal men wel op het punt staan nog veel meer van de CD&V/ACW beerput te ontdekken.
|
Op naar het volgende werkpunt van de N-VA :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be