![]() |
(bron: Ultimatum-forum StuBru.be en Ultimatum 10.00u-11.00u op StuBru)
"Goed dat België als kleine underdog toch de guts heeft om daartegenin te gaan! " "België, doe zo voort!" "België (samen met Frankrijk en Duitsland) geeft een goed voorbeeld aan de rest van de EU. Dat we niet gelijk met zijn allen als een stelletje schoothondjes een poot moeten geven als Bush met zijn vingers knipt." "Gefeliciteerd Belgische regering. Na onze tenissterren, voetbalsterren, veldrijders kunnen we eindelijk eens trots zijn op onze belgische regering. " "Ik ben eindelijk trots op mijn Bleg-zijn, het kwam tijd dat iemand die cowboys een halt toe riep!!" "Ik vind het fantastisch dat België durft te protesteren tegen zo'n groot land (VS). Ik ben trots om Belg te zijn. " "Net als iedere Belg ben ik momenteel erg fier Belg te zijn.Wij zorgen voor een moraal in deze wereld. " "De conclussie is dat België eindelijk een land met ballen is geworden en niet volgzaam als een arm schaap de VS volgt. It's great to be a Belgian." "Leve de beslissing van België, Frankrijk & Duitsland, nu moeten nog enkele andere landen kloten aan hun lijf krijgen." "Schitterend wat de Belgische regering op dit moment doet! " "Ik ben superfier nu om Belg te zijn. België heeft al een paar keer van zijne minder goede kanten laten zien aan de buitenwereld, maar hetgeen we nu doen is in feite iets waar we superfier mogen op zijn. " |
Mijn antwoord staat er niet bij.
Het feit dat België nu eens niet het schoothondje van de VS speelt maar dat ze de k**t van Frankrijk aan het likken zijn. Ook dat België een verzameling politicie zijn die vanuit hun pluche zetels beslissen wat wij ervan moeten vinden en zoete broodjes bakken indien ze ons weer eens nodig hebben is een doorn in mijn oog. Onze leiders zijn goed in het verkozen worden.. maar in reeel leiden? België als deeltje van Europa, goed, maar dan kunnen we al minstens 1 regering uitschakelen, de federale. |
Moedige minister Michel! Om de publieke opinie wat te sussen profileert het belgiekske zich maar ondertussen gaan die Amerikaanse wapentransporten vanuit Antwerpen ongehinderd door.
Moet ik daar trots op zijn, op iets dat al wie niet door en door dom en slecht is al lang weet? |
De poll werkt weer niet!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het grootste deel van de Vlaamse bevolking verwelkomde de Fransen in 1795. Later is het wat mis gelopen, maar met de Hollanders liep het OOK mis in 1830! De Vlamingen zouden dan zowat het statuut krijgen van de Friezen in Nederland en hoort ge die klagen? |
Het is leuk om rol van de "halflings" te spelen. Een verschil maken zonder op te vallen. Want insubordinatie is duur.
De VS overwegen een voorbeeld te stellen door represailles te nemen tegen Duitsland : http://www.observer.co.uk/internatio...896573,00.html. In't ander uiterste, Turkije gaat waarschijnlijk 20 miljard $ krijgen. Dat moet de schade compenseren die ze ten gevolge van de oorlog oplopen. Ondertussen zijn er gisteren zo'n 10 miljoen mensen op straat gekomen tegen een Amerikaanse verovering van Irak. In New York betoogden er ondanks sabotage vanwege de overheid enkele honderdduizenden. Nog geen Londen of Rome, maar toch zeer verdienstelijk :) Het is wel soms schrikken als je de meningen hoort van sommige deelnemers. |
Chr.Wouters, het liep vooral mis tussen de Franstalige Bourguousi en de Nederlanders, de modale Vlamingen hadden niet zo een probleem met de Nederlanders als ze daarna zouden hebben met het Belgische regime!! Waarom heeft men er nooit aan gedacht om de Vlamingen bij Nederland te voegen en de Walen bij Frankrijk??
|
Omdat er nog steeds Belgen zijn! Het soort mensen dat nu razendfier is het te zijn!
|
Citaat:
|
:wink:
|
Dumb 'n Dumber was toch gisteren?
|
Ik hoop dat je binnen een aantal weken als het er echt om gaat spannen ook nog zo fier kan zijn.
|
Ik vind het een goede beslissing.
En ik vind het bovendien hypocriet dat sommigen, die ook altijd zeuren over Amerika, nu Michel afvallen. Wat me overigens ook stoort, is het focussen van de pers op de negatievelingen. We horen vooral diegenen die Belgie niet steunen, terwijl er miljoenen Amerikanen TROTS zijn op Belgie. Niet alleen Amerikanen, maar overal ter wereld is er een groeiende symphatie voor ons land. Dat mag ook eens getoond worden, vind ik. Los van het feit of je nu voor of tegen de beslissing bent. |
Citaat:
|
Citaat:
De grootste militaire macht ter wereld is in handen van gevaarlijke gekken. Proost! |
Ja, maar Chr.Wouters, wanneer zo'n anti-Amerikaans gelul van een communist komt dan heeft dat weinig gewicht en credibiliteit natuurlijk.
:roll: :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be