fernand |
9 juli 2003 18:45 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
[size=2]In een interview met het Brugsch Handelsblad in maart 1997 werd Vlaams Blok-voorzitter Frank Vanhecke geconfronteerd met de bewering van een lokale neo-nazi (die nog VBJ-voorzitter geweest is in Brugge) dat hij negationistische lectuur had gekregen van Frank Vanhecke. De enige reactie die Vanhecke kon uitbrengen was: "Over de geschiedenis spreek ik me niet uit."
Karel Dillen die nog steeds een leidinggevende rol speelt in het Blok zorgde voor de Nederlandstalige vertaling van "Nürnberg ou la terre promise" van Maurice Bardèche. Dit boek stelt dat de concentratiekampen na de oorlog zijn gebouwd met filmdecors uit Hollywood...
Blokkers die in het verleden in opspraak kwamen, zoals Rob Verreycken en Xavier Buisseret, worden telkens verplicht om wat afstand te nemen maar worden langs de achterdeur weer binnengelaten. Hetzelfde zal gebeuren met Raes. Officieel wordt afstand genomen van z'n beweringen. Intussen blijft hij echter een belangrijke rol spelen in het Vlaams Blok.[/size]
|
Negationisme is een misdrijf en wordt strafrechterlijk vervolgd. Ik heb u namen gevraagd van Vlaams Blokkers die negationisten zouden zijn. U probeert hier een uitleg te geven die ergens van horen zeggen is of een reeks implicaties die volledig naast de kwestie zijn. Ik herhaal mijn vraag: geef mij namen om van Vlaams Blokkers die negationisten zouden zijn. Ofwel kunt ge mij die namen geven ofwel is uw bijdrage ongeloofwaardig... In dit geval beschuldigt u personen van een misdrijf zonder enig bewijs. Dat is laster en is eveneens strafbaar.
|
De Blokkertjes pogen steeds weer opnieuw hun tegenstanders bepaalde uitlatingen te ontlokken, om dit dan af te printen, en uiteindelijk klacht in te dienen via hun uitgebreide juridische dienst. Zééér doorzichting. 8)
Wil je nog een paar namen van Blok-negationisten ? Ik zal ze u geven, de lafaards spelen onder schuilnamen op allerhande politieke fora: wat denkt u van Gudje, Knutje, zagemeel72, Radicaaltje, Jean-Pierre, Fernandje, Tommeke, en 10-tallen anderen... :lol: :lol:
|
Lucientje. Voor dat U hier iemand van ook wat beschuldigt zou U eerst en vooral Uw mandaat dat U bekleed in Brugge moegen teruggeven aan het Vlaams Blok.
U bent verkozene van HET VLAAMS BLOK. U zetelt DOOR het VLAAMS BLOK. En U steekt de centen VAN het VLAAMS BLOK rechtstreeks in Uwen zak.
U hebt U laten verkiezen op een lijst, U stapt het hem af,Alleen omdat u dan 5 jaar lang geen bijdrage moet afstaan aan een partij.
En mijnheer lucien de coorne ik ben eveneens nog nooit vervolgd of veroordeeld voor negationisme.
Hier hebben we terug een voorbeeld van hoe men te werk gaat om de andersdenkenden af te schilderen als MESTKEVERS.
Maar Mijnheer het gemeenteraadslid van Brugge, Lucien De coorne, U bent een grove leugenaar, lasteraar en DIEF! (De dief staat voor het niet afdragen van de 10%)
|