![]() |
Dode muzikanten, gesplitte bands of andere onmogelijke combinaties mogen ook meedoen. Denk ook even na over de omstandigheden (waar, wanneer, met wie?)
Mijn voorlopige line-up : The Kinks The Doors Nirvana Dead Kennedys The Police The Jimi Hendrix Experience U2 vlak na the Joshua tree The Pixies The Who Dit op het strand in San Francisco in de zomer van 1968, terwijl ik met drie surfbabes een dikke toeter lig te smoren in een drijvend rubberbootje. Op een zijppodium Miles Davis, Robert Johnson, Billie Holliday, Howlin Wolf, de jonge Bob Dylan, de jonge Dick Dale, de jonge PJ Harvey,... |
Citaat:
|
Mijn muziek festival :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Can you guys give it a rest for a minute please?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vond je trouwens van mijn muziek festival? |
Beestig goed!
|
Gooi The Smiths en Eels erbij en ik kom naar het jouwe, johan!
|
Bob marley misschien, Pink Floyd wil ik eigenlijk ook ooit eens live zien.
|
Ok, Smits, Eels, Pink Floyd en Bob Marley komen ook, en ik gooi Radiohead van vlak na OK Computer er nog bij.
|
Da ga een legendarisch festival worden, waar over 1000 jaar nog gesproken van zal worden.
De Rolling Stones en de Beatles mogen van mij ook wel een paar van hun betere liekes komen zingen. Maar euh, aub ni van die platte r&b en dance muziek astemblief... |
Ik wou ze vermijden (Beatles en Stones), kwestie van de bakvissen weg te houden, maar allez, omdat ge het zo vriendelijk vraagt. En alleen hun beste nummers, anders zijn we in 1975 nog bezig :-).
En, speciaal om kleinzielige Klaas te pesten bestel ik 3 camions met alle mogelijk drugs die er bestaan, vrij te gebruiken voor iedereen die eens wil proberen. Jullie mogen mee groepen kiezen, maar ik deel mijn rubberbootje en bijpassende surfbabes met niemand ;-) |
Jeff Buckley! Bijna vergeten...
|
Citaat:
|
En de geur van bier en sigaretten? Allemaal okee? Ruikt nochtans viezer.
|
Citaat:
Maar ik ben goedgezind, dus ik ga deze keer wat tolereren: op mijn festival zijn weed en XTC toegelaten, sterker nog: ze worden gratis uitgedeeld. Jeff Buckley mag een zijpodium doen (hij is goed maar niet zo goed als de groten op het hoofdpodium vind ik). |
Lou Reed en Neil Young moeten er ook nog bij. Het zal een lang festival moeten worden.
En als het live is mag je zeker Iggy Pop en the Ramones niet vergeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be