![]() |
Uw laatste concert
Van wie was het, en hoe was het ?
Welke wil je nog zeker meepikken ? Wat zijn de echte aanraders en welke net niet. Op 13/11 ga'k naar Lisa Gerrard in de Elisabethzaal kijken. De vorige dateren al van even terug : Rammstein e.d. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn laatste (en meteen ook eerste) concert.
Robbie Williams in het Koning Boudewijnstadion vorig jaar. |
Citaat:
Niet modern aangelegd ???8O :cheer:Britney:cheer: , :cheer: Britney:cheer: ,:cheer: Britney...:cheer: (just kidding ...8-) ) |
Brainbox 2004 in jongerencentrum De Tagrijn, dat helaas is afgefikt!
Eerste concert als pubertje in 1970: Brainbox, eveneens in de Tagrijn. ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Enfin, ik heb al door dat je ergens paar jaar terug bent blijven steken qua muzieksmaak. :lol:;-) |
Afgelopen vrijdag, Ancient Rites in de Biebob in Vosselaar.
|
Laatste concert: the Police in het Sportpaleis
Matig concert. Daarvoor: Werchter (TW), The Rolling Stones, Bloc Party in de AB. Favoriete concertzaal: l'Aeronef in Rijsel (sfeer stukken beter dan de AB) Eerst volgende concert: Editors in de Aeronef |
celine dion toen ik zes jaar was of zo... Ja daar zeg je zoiets. concerten. ik doe dat nooit... Nogtans is dat heel leuk denk ik...
|
Mja , veel concerten zitten er niet meer in , 't laatste was een blueske ....
Hier http://www.crossroadscafe.be/ |
Citaat:
Al heb ik er al een heel deel opzitten. Ook deels door mijn job vroeger. |
Onlangs zuiver door toeval dit meegemaakt!
|
The Police in Arena Amsterdam
Daar waren ze dus wel heel goed 8-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Falafel Kadril |
Citaat:
De Earring was wel aardig tot pakweg 1973! Brainbox beschou ik als de beste band van Nederland ooit! Vooral de periode met Jan Akkerman als gitarist. |
Citaat:
mmmh, geen fan van BZN dus... |
Ik heb recent de plaat van Jan Akkerman waar ie op de hoes staat met z'n gitaar in bed heel goedkoop op de kop kunnen tikken.
'k zet die regelmatig eens op. Goed spul! |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be