Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Marihuana mogelijk schadelijker dan tabak voor cardiovasculaire gezondheid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240037)

De schoofzak 11 augustus 2017 11:40

Marihuana mogelijk schadelijker dan tabak voor cardiovasculaire gezondheid
 
Medeforummers die marihuana gebruiken: let toch ook op voor je hart en bloederige vaten.

titel: Marihuana mogelijk schadelijker dan tabak voor cardiovasculaire gezondheid
http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...T=186534368019


Citaat:

Mensen die marihuana gebruiken kunnen drie keer meer kans hebben om te sterven door hoge bloeddruk dan niet-gebruikers. Dat zegt een nieuwe Amerikaanse studie.

Volgens de onderzoekers geven de resultaten van hun studie aan dat het gebruik van marihuana mogelijk een grotere risicofactor is voor de cardiovasculaire gezondheid dan sigarettenrook.

Hoge bloeddruk of hypertensie komt voor wanneer de kracht op de wanden van de bloedvaten te hoog wordt. Bij een verhoogde bloeddruk worden hart en bloedvaten aangetast, vaak zonder dat men zich van enig kwaad bewust is. Vandaar dat de aandoening soms wordt omschreven als een sluipmoordenaar.

Drie keer schadelijker

Hoge bloeddruk verhoogt de kans op een beroerte en hart- en vaataandoeningen. Sigarettenrook is een grote risicofactor voor hoge bloeddruk en een slechte cardiovasculaire gezondheid. De bevindingen van de onderzoekers van de Georgia State University kunnen erop wijzen dat gebruik van marihuana schadelijker is voor de cardiovasculaire gezondheid dan tabak. Omdat het aantal gebruikers en voormalige gebruikers van tabak in de onderzoeksgroep echter klein was, willen ze dat nog nader onderzoeken.

De wetenschappers onderzochten 1213 mensen van 20 jaar en ouder. 21 procent van de testpersonen gebruikte marihuana, 20 procent gebruikte marihuana in combinatie met tabak. 34 procent van de onderzochte personen gebruikte nog nooit marihuana en was ook niet-roker.

De gemiddelde duur van het gebruik van marihuana lag voor deze testpersonen op 11,5 jaar.

Volgens de resultaten hadden marihuanagebruikers 3,42 meer kans op een hoge bloeddruk dan niet-gebruikers. Elk extra jaar van marihuanagebruik werd de kans om te sterven door hypertensie 1,04 keer groter.

De studie is verschenen in het vakblad European Journal of Preventive Cardiology.

Diego Raga 11 augustus 2017 12:03

Niet alles geloven wat ze daarover schrijven, Schoof:

"Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat cannabis een groot positief en preventief effect heeft op metabool syndroom. Deze stofwisselingsaandoening wordt veroorzaakt wordt door een disbalans tussen voedselopname en lichamelijke activiteit en leidt tot o.a. diabetes, hoge bloeddruk en obesitas. Een ziekte die veel voorkomt in de westerse wereld."


https://www.cnnbs.nl/26-11-15-wiet-v...iabetesrisico/

Another Jack 11 augustus 2017 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8506153)
Medeforummers die marihuana gebruiken: let toch ook op voor je hart en bloederige vaten.

titel: Marihuana mogelijk schadelijker dan tabak voor cardiovasculaire gezondheid
http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...T=186534368019

Alle rook die je in je longen inhaleert is schadelijk.

fred vanhove 11 augustus 2017 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8506153)
Medeforummers die marihuana gebruiken: let toch ook op voor je hart en bloederige vaten.

titel: Marihuana mogelijk schadelijker dan tabak voor cardiovasculaire gezondheid
http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...T=186534368019

Zoals met vele dingen....overdaad schaad. Gebruik met mate is de boodschap.

JimmyB 12 augustus 2017 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8506153)
Medeforummers die marihuana gebruiken: let toch ook op voor je hart en bloederige vaten.

titel: Marihuana mogelijk schadelijker dan tabak voor cardiovasculaire gezondheid
http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...T=186534368019

Dit is van de stress omdat het illegaal is.

geertvdb 12 augustus 2017 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8506173)
Niet alles geloven wat ze daarover schrijven, Schoof:

"Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat cannabis een groot positief en preventief effect heeft op metabool syndroom. Deze stofwisselingsaandoening wordt veroorzaakt wordt door een disbalans tussen voedselopname en lichamelijke activiteit en leidt tot o.a. diabetes, hoge bloeddruk en obesitas. Een ziekte die veel voorkomt in de westerse wereld."


https://www.cnnbs.nl/26-11-15-wiet-v...iabetesrisico/

Oh! Een wetenschappelijke bron! Ja, dan geloof ik het!:-D

Diego Raga 12 augustus 2017 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8506921)
Oh! Een wetenschappelijke bron! Ja, dan geloof ik het!:-D

Ja, want gij zijt een medicus en kunt ongetwijfeld het tegendeel aantonen. :-D

geertvdb 12 augustus 2017 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8506221)
Zoals met vele dingen....overdaad schaad. Gebruik met mate is de boodschap.

Het is vieze boecht! Wat snapt ge er niet aan? Van appels krijgt dat niet. Van drugs wel, wat is daar nu zo moeilijk aan om dat te snappen?

geertvdb 12 augustus 2017 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8506923)
Ja, want gij zijt een medicus en kunt ongetwijfeld het tegendeel aantonen. :-D

Ik ben niet de gelovige in de mirakel eigenschappen van cannabis. De bewijslast ligt bij de gelovige, niet bij de atheist.

Diego Raga 12 augustus 2017 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8506931)
Ik ben niet de gelovige in de mirakel eigenschappen van cannabis. De bewijslast ligt bij de gelovige, niet bij de atheist.

Ge zit hier niet in het forumdeel religie, Geert.
De wetenschappelijke onderzoeken die de voordelen van marihuanagebruik aantonen, kan je niet debunken met 'religieuze/atheïstische' argumenten.
Dat zou je ondertussen toch al moeten weten.

Vlad 13 augustus 2017 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB (Bericht 8506909)
Dit is van de stress omdat het illegaal is.


Dat kan inderdaad meespelen. : )

geertvdb 13 augustus 2017 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507031)
Ge zit hier niet in het forumdeel religie, Geert.
De wetenschappelijke onderzoeken die de voordelen van marihuanagebruik aantonen, kan je niet debunken met 'religieuze/atheïstische' argumenten.
Dat zou je ondertussen toch al moeten weten.

Toch well. Als ge afkomt dat cannabis mirakels kan verrichten, en ongeneeslijke ziekten kan genezen, Dan is dat een geloof. Uw wetenschappelijk onderzoek bestaat niet. De website die ge hier linkt is pure oplichting. Schaamteloos en gewetensloos. Er zijn gevallen bekend zieke mensen die die kwakzalverij geloofden, en Hun behandeling stopten, en
hun hoop stelden in cannabis. Rara wat er gebeurde,! Dat gij aan die oplichting meedoet is Degoutant!!!

Diego Raga 13 augustus 2017 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507223)
Toch well. Als ge afkomt dat cannabis mirakels kan verrichten, en ongeneeslijke ziekten kan genezen, Dan is dat een geloof. Uw wetenschappelijk onderzoek bestaat niet. De website die ge hier linkt is pure oplichting. Schaamteloos en gewetensloos. Er zijn gevallen bekend zieke mensen die die kwakzalverij geloofden, en Hun behandeling stopten, en hun hoop stelden in cannabis.

Bij sommigen helpt dat idd niet, bij sommigen dan weer wel.
Citaat:

Rara wat er gebeurde,! Dat gij aan die oplichting meedoet is Degoutant!!!
Dat gij het bovenstaande ontkent is ook degoutant.

geertvdb 13 augustus 2017 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507247)
Bij sommigen helpt dat idd niet, bij sommigen dan weer wel.

Dat gij het bovenstaande ontkent is ook degoutant.

Nee, want ik probeer geen geld te kloppen uit mensen die hopeloos zijn. Er is geen enkel bewijs dat cannabis ooit 1 ziekte heeft genezen. Bovendien zijt gij niet geinteresseerd in zieke mensen, gij denkt enkel aan uzelf. Gij misbruikt de discussie rond medische cannabis om uw egoistisch doel te bereiken: legalisatie van cannabis. Gewetensloos.

Diego Raga 13 augustus 2017 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507256)
Nee, want ik probeer geen geld te kloppen uit mensen die hopeloos zijn. Er is geen enkel bewijs dat cannabis ooit 1 ziekte heeft genezen. Bovendien zijt gij niet geinteresseerd in zieke mensen, gij denkt enkel aan uzelf. Gij misbruikt de discussie rond medische cannabis om uw egoistisch doel te bereiken: legalisatie van cannabis. Gewetensloos.

Ge kletst weer zwaar uit je nek, eh. :-D

Hieronder een lijstje met aandoeningen, waaruit blijkt dat het gebruik ervan patiënten helpt:

"Below is a general list of ailments with symptoms or ailments that proponents claim can be treated with medical marijuana."

https://unitedpatientsgroup.com/reso...dical-cannabis

De farma-industrie is daar uiteraard niet mee opgezet, gewetenloos uit op winstbejag als ze zijn.

maddox 13 augustus 2017 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8506929)
Het is vieze boecht! Wat snapt ge er niet aan? Van appels krijgt dat niet. Van drugs wel, wat is daar nu zo moeilijk aan om dat te snappen?

Hier uw kilo appelpitjes, goed sabbelen, da's ideaal tegen een te hoog zuurpruimgehalte.

maddox 13 augustus 2017 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8506181)
Alle rook die je in je longen inhaleert is schadelijk.

Schadelijkheid hangt helemaal van de hoeveelheid af.

Het Verzet 13 augustus 2017 12:55

/

Het Verzet 13 augustus 2017 12:56

Hahaha, nog eens een draadje over drugs en de Geert is er weer als de kippen bij 😁
Die mens is neiger geobsedeerd door wiet dan een verslaafde.
Onzen Darwin van den Aldi.

Xenophon 13 augustus 2017 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8507301)
Hahaha, nog eens een draadje over drugs en de Geert is er weer als de kippen bij 😁
Die mens is neiger geobsedeerd door wiet dan een verslaafde.
Onzen Darwin van den Aldi.

- lol -

:thumbsup:

geertvdb 13 augustus 2017 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507264)
Ge kletst weer zwaar uit je nek, eh. :-D

Hieronder een lijstje met aandoeningen, waaruit blijkt dat het gebruik ervan patiënten helpt:

"Below is a general list of ailments with symptoms or ailments that proponents claim can be treated with medical marijuana."

https://unitedpatientsgroup.com/reso...dical-cannabis

De farma-industrie is daar uiteraard niet mee opgezet, gewetenloos uit op winstbejag als ze zijn.

Ik schrijf GENEZEN! Symptomen onderdrukken is dat niet!

En voila, de volgende complottheorie, gij gelooft ze allemaal!

Diego Raga 13 augustus 2017 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507423)
Ik schrijf GENEZEN! Symptomen onderdrukken is dat niet!

De patienten worden dan minder misselijk bij het gebruik van chemotoestanden.
Citaat:

En voila, de volgende complottheorie, gij gelooft ze allemaal!
Ik geloof mensen die er ieg meer van weten dan gij:

"De Deense arts Peter Gøtzsche werkte jarenlang in de farmaceutische industrie. Onlangs onthulde hij zijn ervaringen met onthutsende praktijken in de farmaceutische industrie, zoals omkoping, onderzoeksvervalsing en manipulatie.

De meest vernietigende aanval die de geneesmiddelenindustrie ooit heeft moeten verduren, komt van iemand die de branche van binnenuit kent. Hij vergelijkt farmaceutische bedrijven onomwonden met de maffia, omdat ze tot alles in staat zijn – omkopen, verduisteren, afpersen, bedriegen, de rechtsgang belemmeren, de politiek corrumperen en zelfs mensen met de dood bedreigen – om het succes van hun producten te verzekeren.

Deze nieuwste klokkenluider is Peter Gøtzsche. Hij is tegenwoordig hoofd van de Scandinavische tak van The Cochrane Collaboration, een onafhankelijk onderzoeks- en informatiecentrum waar het wetenschappelijk bewijs voor veel reguliere medische behandelingen wordt onderzocht.

‘De belangrijkste reden waarom we zoveel medicijnen slikken, is dat geneesmiddelenfabrikanten geen pillen verkopen, maar leugens over pillen. In alle gevallen die ik heb onderzocht, hielden ze deze schaamteloze leugens vol, zelfs nadat de onjuistheid van hun beweringen was aangetoond’, aldus Gøtzsche."


http://www.wijwordenwakker.org/conte...s=M65&ss=P2556

fred vanhove 13 augustus 2017 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507256)
Nee, want ik probeer geen geld te kloppen uit mensen die hopeloos zijn. Er is geen enkel bewijs dat cannabis ooit 1 ziekte heeft genezen. Bovendien zijt gij niet geinteresseerd in zieke mensen, gij denkt enkel aan uzelf. Gij misbruikt de discussie rond medische cannabis om uw egoistisch doel te bereiken: legalisatie van cannabis. Gewetensloos.

Gij had beter wat minder aan u zelf gedacht. En u beziggehouden met uw vriend... Uw vriend is een loser.....waar wij nu moeten voor betalen. Ze moesten de factuur naar u sturen ....

fred vanhove 13 augustus 2017 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507223)
Toch well. Als ge afkomt dat cannabis mirakels kan verrichten, en ongeneeslijke ziekten kan genezen, Dan is dat een geloof. Uw wetenschappelijk onderzoek bestaat niet. De website die ge hier linkt is pure oplichting. Schaamteloos en gewetensloos. Er zijn gevallen bekend zieke mensen die die kwakzalverij geloofden, en Hun behandeling stopten, en
hun hoop stelden in cannabis. Rara wat er gebeurde,! Dat gij aan die oplichting meedoet is Degoutant!!!

Dat gij uw loser van vriend nu niet zelf in huis neemt is nog degoutanter. Ge had hem moeten helpen....maar ge ging liever zuipen met kwieten van voetballers. Nog degoutanter is dat zijn ouders nu een ander mee doen betalen voor die loser van zoon. Als uw kinderen losers zijn moet je er zelf maar voor instaan.

fred vanhove 13 augustus 2017 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8506929)
Het is vieze boecht! Wat snapt ge er niet aan? Van appels krijgt dat niet. Van drugs wel, wat is daar nu zo moeilijk aan om dat te snappen?

Van kopballen ook. Ge zijt er het levende bewijs van:-)

geertvdb 14 augustus 2017 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507439)
De patienten worden dan minder misselijk bij het gebruik van chemotoestanden.

Heeft cannabis ooit al 1 kankergeval genezen?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507439)
Ik geloof mensen die er ieg meer van weten dan gij:

"De Deense arts Peter Gøtzsche werkte jarenlang in de farmaceutische industrie. Onlangs onthulde hij zijn ervaringen met onthutsende praktijken in de farmaceutische industrie, zoals omkoping, onderzoeksvervalsing en manipulatie.

De meest vernietigende aanval die de geneesmiddelenindustrie ooit heeft moeten verduren, komt van iemand die de branche van binnenuit kent. Hij vergelijkt farmaceutische bedrijven onomwonden met de maffia, omdat ze tot alles in staat zijn – omkopen, verduisteren, afpersen, bedriegen, de rechtsgang belemmeren, de politiek corrumperen en zelfs mensen met de dood bedreigen – om het succes van hun producten te verzekeren.

Deze nieuwste klokkenluider is Peter Gøtzsche. Hij is tegenwoordig hoofd van de Scandinavische tak van The Cochrane Collaboration, een onafhankelijk onderzoeks- en informatiecentrum waar het wetenschappelijk bewijs voor veel reguliere medische behandelingen wordt onderzocht.

‘De belangrijkste reden waarom we zoveel medicijnen slikken, is dat geneesmiddelenfabrikanten geen pillen verkopen, maar leugens over pillen. In alle gevallen die ik heb onderzocht, hielden ze deze schaamteloze leugens vol, zelfs nadat de onjuistheid van hun beweringen was aangetoond’, aldus Gøtzsche."


http://www.wijwordenwakker.org/conte...s=M65&ss=P2556

Het is een complot, een complot , zeg ik je!

geertvdb 14 augustus 2017 08:25

504

geertvdb 14 augustus 2017 08:38

Zoals in alle vorige threads over legalisatie van cannabis, zijn de voorstanders in deze thread rechts, extreem rechts of ultra rechts.
Weet ge wat ge doet volgende verkiezingen: stem op de groenen, dat is de enige partij voor legalisatie. Maar dat gaat ge niet doen, want ge gaat op de NVA en op het VB stemmen. Wel, dan komt legalisatie er niet! Zo moeilijk is dat toch niet om te snappen??
Of ga naar congressen van de NVA en het VB en ga daar pleiten voor de weldaden van cannabis. Véél succes!

Maar stop uw gejank en gejammer.

Het Verzet 14 augustus 2017 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507609)
Zoals in alle vorige threads over legalisatie van cannabis, zijn de voorstanders in deze thread rechts, extreem rechts of ultra rechts.
Weet ge wat ge doet volgende verkiezingen: stem op de groenen, dat is de enige partij voor legalisatie. Maar dat gaat ge niet doen, want ge gaat op de NVA en op het VB stemmen. Wel, dan komt legalisatie er niet! Zo moeilijk is dat toch niet om te snappen??
Of ga naar congressen van de NVA en het VB en ga daar pleiten voor de weldaden van cannabis. Véél succes!

Maar stop uw gejank en gejammer.

Hahahaha, naast darwinist van den Aldi nu ook al psycholoog van den Action.
Wacht effe voor ge verder gaat, ik gaan mij eerst goe zetten met een emmertje popcorn :popcorn:

Truder 14 augustus 2017 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507256)
Nee, want ik probeer geen geld te kloppen uit mensen die hopeloos zijn. Er is geen enkel bewijs dat cannabis ooit 1 ziekte heeft genezen. Bovendien zijt gij niet geinteresseerd in zieke mensen, gij denkt enkel aan uzelf. Gij misbruikt de discussie rond medische cannabis om uw egoistisch doel te bereiken: legalisatie van cannabis. Gewetensloos.

Geert ik ben zelf tegen drugs, ik rook ook niet. Dit om maar aan te tonen dat ik geen baat heb bij het posten van de deze link.
Als cannabis in sommige gevallen kan genezen moet het voor artsen en patiënten beschikbaar kunnen zijn.

geertvdb 14 augustus 2017 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8507646)
Geert ik ben zelf tegen drugs, ik rook ook niet. Dit om maar aan te tonen dat ik geen baat heb bij het posten van de deze link.
Als cannabis in sommige gevallen kan genezen moet het voor artsen en patiënten beschikbaar kunnen zijn.

Maar ik ben 100% voor gebruik van cannabis in medisch gebruik, bvb om ongewenste symptomen te onderdrukken.

MAAR

De voorstanders trachten via het medicinaal gebruik van cannabis hun politieke agenda door te drukken: legalisatie van cannabis. Zij zitten niet in met zieke mensen (dat pretenderen ze wel!) maar ze denken enkel aan zichzelf en hun eigen gemak: goeiekope cannabis a volonté, en niet meer lastig gevallen worden door de politie.

Als gij een hln artikel gelooft over mirakels, dan is het echt erg! :roll:
gelooft gij ook moeders die beweren dat hun kind genezen is door handoplegging? Of door naar Lourdes te gaan en te bidden??

het probleem is dat heel die legalisatie lobby een campagne opgezet heeft en valse mirakel verhalen verspreidt , cannabis kan ondertussen alle ongeneeslijke ziekten genezen, en dat hopeloze en zieke mensen dat beginnen te geloven.
En er zijn gevallen bekend van patienten die hun reguliere behandeling stopgezet hadden, om cannabis therapie te volgen. En raadt eens wat er gebeurde?

wat ik aanklaag zijn de leugens en de mirakelverhalen. Denkt ge dat die blowers op dit forum inzitten met de desastreuze gevolgen van die valse propaganda? Die zitten daar NUL mee in!
Die denken enkel aan zichzelf: stoned worden zo veel mogelijk omdat het leven te lastig is voor hun.

Hoomer 14 augustus 2017 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507651)
Maar ik ben 100% voor gebruik van cannabis in medisch gebruik, bvb om ongewenste symptomen te onderdrukken.

MAAR

De voorstanders trachten via het medicinaal gebruik van cannabis hun politieke agenda door te drukken: legalisatie van cannabis. Zij zitten niet in met zieke mensen (dat pretenderen ze wel!) maar ze denken enkel aan zichzelf en hun eigen gemak: goeiekope cannabis a volonté, en niet meer lastig gevallen worden door de politie.

Als gij een hln artikel gelooft over mirakels, dan is het echt erg! :roll:
gelooft gij ook moeders die beweren dat hun kind genezen is door handoplegging? Of door naar Lourdes te gaan en te bidden??

het probleem is dat heel die legalisatie lobby een campagne opgezet heeft en valse mirakel verhalen verspreidt , cannabis kan ondertussen alle ongeneeslijke ziekten genezen, en dat hopeloze en zieke mensen dat beginnen te geloven.
En er zijn gevallen bekend van patienten die hun reguliere behandeling stopgezet hadden, om cannabis therapie te volgen. En raadt eens wat er gebeurde?

wat ik aanklaag zijn de leugens en de mirakelverhalen. Denkt ge dat die blowers op dit forum inzitten met de desastreuze gevolgen van die valse propaganda? Die zitten daar NUL mee in!
Die denken enkel aan zichzelf: stoned worden zo veel mogelijk omdat het leven te lastig is voor hun.

Goh, dat moet plezant zijn zoals gij de waarheid in pacht hebt. :roll:

Het Verzet 14 augustus 2017 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8507657)
Goh, dat moet plezant zijn zoals gij de waarheid in pacht hebt. :roll:

In't begin misschien, maar ik denk dat Geert dat ondertussen al gewoon is.

Diego Raga 14 augustus 2017 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507605)
Heeft cannabis ooit al 1 kankergeval genezen?

Los van de link die Truder al gaf:

"Vraag: Denk je dat cannabis je leven heeft gered?

Antwoord: Ik heb er geen enkele twijfel over dat de cannabisolie niet alleen mijn kanker heeft genezen, maar ook mijn leven heeft gered. Ik ben nu gezonder dan ik in jaren ben geweest."

https://www.cnnbs.nl/corrie-hoe-wiet-mijn-kanker-genas/

Citaat:

Het is een complot, een complot , zeg ik je!
Als je niets weet in te brengen tegen de diagnose van artsen-specialisten, dan kun je idd beter wat onnozel beginnen doen.

fred vanhove 14 augustus 2017 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507651)
Maar ik ben 100% voor gebruik van cannabis in medisch gebruik, bvb om ongewenste symptomen te onderdrukken.

MAAR

De voorstanders trachten via het medicinaal gebruik van cannabis hun politieke agenda door te drukken: legalisatie van cannabis. Zij zitten niet in met zieke mensen (dat pretenderen ze wel!) maar ze denken enkel aan zichzelf en hun eigen gemak: goeiekope cannabis a volonté, en niet meer lastig gevallen worden door de politie.

Als gij een hln artikel gelooft over mirakels, dan is het echt erg! :roll:
gelooft gij ook moeders die beweren dat hun kind genezen is door handoplegging? Of door naar Lourdes te gaan en te bidden??

het probleem is dat heel die legalisatie lobby een campagne opgezet heeft en valse mirakel verhalen verspreidt , cannabis kan ondertussen alle ongeneeslijke ziekten genezen, en dat hopeloze en zieke mensen dat beginnen te geloven.
En er zijn gevallen bekend van patienten die hun reguliere behandeling stopgezet hadden, om cannabis therapie te volgen. En raadt eens wat er gebeurde?

wat ik aanklaag zijn de leugens en de mirakelverhalen. Denkt ge dat die blowers op dit forum inzitten met de desastreuze gevolgen van die valse propaganda? Die zitten daar NUL mee in!
Die denken enkel aan zichzelf: stoned worden zo veel mogelijk omdat het leven te lastig is voor hun.

Inderdaad losers zijn het. Uw vriend zijn leven was te lastig en jij dacht alleen aan jezelf. Twee blowers kunnen elkander niet helpen. Zie nu wat de gevolgen zijn.....Leve de instelling en de perfecte mensen die het leven niet te lastig vinden mogen nu betalen.

geertvdb 14 augustus 2017 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507733)
Los van de link die Truder al gaf:

"Vraag: Denk je dat cannabis je leven heeft gered?

Antwoord: Ik heb er geen enkele twijfel over dat de cannabisolie niet alleen mijn kanker heeft genezen, maar ook mijn leven heeft gered. Ik ben nu gezonder dan ik in jaren ben geweest."

https://www.cnnbs.nl/corrie-hoe-wiet-mijn-kanker-genas/

En waar is het wetenschappelijk bewijs? Die persoon maakt zich in het beste geval blaaskes wijs, en in het slechtste geval is het oplichting.

Het Vaticaan doet dan tenminste nog de moeite om elk mirakelgeval in Lourdes te onderzoeken, en het 1 en ander te filteren. Maar de legalisatielobby probeert DAT zelfs niet eens.

Gewetensloos!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507733)

Als je niets weet in te brengen tegen de diagnose van artsen-specialisten, dan kun je idd beter wat onnozel beginnen doen.

Maar gij moogt in complotten geloven zoveel ge wilt, maar stop toch eens met iedereen te proberen bekeren.

JimmyB 14 augustus 2017 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8507646)
Geert ik ben zelf tegen drugs, ik rook ook niet. Dit om maar aan te tonen dat ik geen baat heb bij het posten van de deze link.
Als cannabis in sommige gevallen kan genezen moet het voor artsen en patiënten beschikbaar kunnen zijn.

Ik ben ook geen gebruiker en ik raad het niemand aan. Maar ik drink wel af en toe een glaasje en ik zou het van mezelf hypocriet vinden dat ik dit doe maar anderen zou verbieden om af en toe een jointje te roken.

Een beetje consequentie in relatie tot individuele vrijheden zou niet misstaan.

fred vanhove 14 augustus 2017 13:05

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8507672)
In't begin misschien, maar ik denk dat Geert dat ondertussen al gewoon is.

Geert :lol:





Bijlage 106695

Diego Raga 14 augustus 2017 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8507741)
En waar is het wetenschappelijk bewijs? Die persoon maakt zich in het beste geval blaaskes wijs, en in het slechtste geval is het oplichting.

Ik denk dat ge hier uzelf dikke blazen aan 't wijsmaken zijt.

Citaat:

Het Vaticaan doet dan tenminste nog de moeite om elk mirakelgeval in Lourdes te onderzoeken, en het 1 en ander te filteren. Maar de legalisatielobby probeert DAT zelfs niet eens.

Gewetensloos!

Maar gij moogt in complotten geloven zoveel ge wilt, maar stop toch eens met iedereen te proberen bekeren.
Proficiat, Geert. Dit is de grootste bel die ge vandaag al geblazen hebt.

geertvdb 14 augustus 2017 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507772)
Ik denk dat ge hier uzelf dikke blazen aan 't wijsmaken zijt.

Waar is het wetenschappelijk bewijs?
Stel u voor dat de bewering van die moeder waar is, dan is dat toch gemakkelijk te bewijzen.
Poepsimpel!

De dokter van dat kind maakt kans op een nobelprijs!

Een plant kan kanker genezen!

Ik wacht op het bewijs!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507772)

Proficiat, Geert. Dit is de grootste bel die ge vandaag al geblazen hebt.

Ik heb een hekel aan bekeringsdrift.

Ik ben er zeker van dat ge dat begrijpt.

Of nee, wacht, I take that back.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be