Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Stemt het N-VA congres in met een federale regeringsdeelname ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=202774)

ViveLaBelgique 26 mei 2014 14:03

Stemt het N-VA congres in met een federale regeringsdeelname ?
 
3.58.
Voor deelname aan de Vlaamse en Brusselse regering is een gewone meerderheid van de stemgerechtigde congresgangers nodig. Deelname aan de federale regering dient door een bijzondere meerderheid teworden bekrachtigd. Voor het ontslag uit de Vlaamse, Brusselse of federale regering is een gewone meerderheid van de stemgerechtigden nodig. Congressen over regeringsdeelname of uittreding worden voorgezeten door de voorzitter van de partijraad. Stemgerechtigde leden die aan het debat willen deelnemen, moeten zich vooraf bij de voorzitter bekendmaken.


Bovenstaande citaat komt uit de statuten van N-VA. Om deel te nemen aan een federale regering dient een ledencongres hierover in te stemmen met een 2/3 meerderheid.

vlijmscherp 26 mei 2014 14:04

het congres zal daar nooit over moeten stemmen, de N-VA gaat sowieso niet uitgenodigd worden bij de regeringsonderhandelingen.

ViveLaBelgique 26 mei 2014 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7161938)
het congres zal daar nooit over moeten stemmen, de N-VA gaat sowieso niet uitgenodigd worden bij de regeringsonderhandelingen.

Bart De Wever is vandaag naar de Koning gegaan.

vlijmscherp 26 mei 2014 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7161983)
Bart De Wever is vandaag naar de Koning gegaan.

straks gaat Mertens ook naar de koning, dus?

omaplop 26 mei 2014 14:39

Iedere partijvoorzitter die met de partij zetels haalt, wordt door de koning geroepen.

NV-A is de grootste partij, behaalt 20,79 % stemmen federaal gezien met een aantal van 1.351.166 tov de PS die maar 11.25 % haalt en 773.812 stemmen.

Wie moet dus aan zet komen???

Eens benieuwd welke opdracht hij van Flupke zal krijgen en hoe lang.

ViveLaBelgique 26 mei 2014 14:40


Eduard Khil 26 mei 2014 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7161938)
het congres zal daar nooit over moeten stemmen, de N-VA gaat sowieso niet uitgenodigd worden bij de regeringsonderhandelingen.

uitgenodigd wel. Toegelaten tot de regering, dat is iets anders.

ViveLaBelgique 26 mei 2014 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7162033)
uitgenodigd wel. Toegelaten tot de regering, dat is iets anders.

Denk jij dat het N-VA congres die toelating tot de federale regering gaat weigeren ?

Henri1 26 mei 2014 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7161934)
3.58.
Voor deelname aan de Vlaamse en Brusselse regering is een gewone meerderheid van de stemgerechtigde congresgangers nodig. Deelname aan de federale regering dient door een bijzondere meerderheid teworden bekrachtigd. Voor het ontslag uit de Vlaamse, Brusselse of federale regering is een gewone meerderheid van de stemgerechtigden nodig. Congressen over regeringsdeelname of uittreding worden voorgezeten door de voorzitter van de partijraad. Stemgerechtigde leden die aan het debat willen deelnemen, moeten zich vooraf bij de voorzitter bekendmaken.


Bovenstaande citaat komt uit de statuten van N-VA. Om deel te nemen aan een federale regering dient een ledencongres hierover in te stemmen met een 2/3 meerderheid.

Als ze niet instemmen op Federaal niveau kunnen ze het vlaamse niveau op hun slip schrijven.

ViveLaBelgique 26 mei 2014 23:32

Als N-VA het meent en ze in een Vlaamse & federale regering wenst te leiden dan kan men beter een carte blanche vragen aan het N-VA congres voor de regeringsdeelnames.

De optie om verder te gaan met de huidige coalitie zonder Groen/Ecolo en deze ook op Vlaams, Brussels en Waals niveau is zéér aantrekkelijk. Als N-VA niet buitenspel gezet wenst te worden dient ze haar programma volledig af te koken om coalitiepartners te kunnen overtuigen. PS/cdH/MR/sp.a/CD&V/Open VLD gaan enkel met N-VA in zee gaan als N-VA al haar programma's verticaal geklasseerde geschiedenis verklaart.

Zolang de onderhandelaars namens N-VA teruggefloten kunnen worden door hun ledencongres of zelfs hun partijtop gaan de andere politieke partijen N-VA niet als een ernstig menende coalitiepartner zien.

ViveLaBelgique 23 juli 2014 16:41

Morgen - 24.07.2014 - vindt het N-VA ledencongres plaats. Op dit ledencongres kunnen N-VA leden hun stem uitbrengen of N-VA in de Vlaamse regering mag stappen.

Meer info: www.n-va.be.

Het is een politieke truck om een ledencongres in volle zomer te houden met een korte voorafgaande kennisgeving. Het ledencongres vindt plaats op 1 dag nadat het werd aangekondigd. Hierdoor is weinig volk te verwachten en zullen de harde partijgetrouwen van de nieuwe lichting hun goedkeuring van hetgeen de partijtop bedisseld hebben bestendigen met hun stem.

Het Vlaams regeerakkoord en de Vlaamse coalitie is er gekomen na afspraken over de federale coalitie en het federaal regeerakkoord. Formeel zal dit erkent worden. Feit is dat formeel gezien Open VLD slecht op het laatste moment in de Vlaamse coalitie is opgenomen. Achter de coulissen heeft Open VLD vanaf dag 1 haar Vlaamse coalitiepartners naar hun wensen doen plooien wat zowel de Vlaamse als de federale regeringsformatie betreft. Enkel in Brussel heeft Open VLD zich in snelheid laten pakken door FDF/PS/CdH.

Opdat N-VA mag toetreden tot de Vlaamse regering dienen ze statutair 50% van de stemmen te halen op het ledencongres.

Als N-VA tot de federale regering zou mogen toetreden dienen ze op een komend ledencongres 66.67% van de stemmen te halen.

Te verwachten is dat voor het ledencongres dat stemt over federale regeringsdeelname met hetzelfde stramien zal volgen. Namelijk:
1. Congres in vakantieperiode met het liefst tropisch zomerweer.
2. Eén dag na gezamenlijke afkondiging federaal regeerakkoord.
3. Sumiere aankondiging door N-VA van het ledencongres.
4. Geselecteerde leden die 'pro' stemmen krijgen aansporing om het congres bij te wonen.

Witte Kaproen 23 juli 2014 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7248518)
Morgen - 24.07.2014 - vindt het N-VA ledencongres plaats. Op dit ledencongres kunnen N-VA leden hun stem uitbrengen of N-VA in de Vlaamse regering mag stappen.

Meer info: www.n-va.be.

Het is een politieke truck om een ledencongres in volle zomer te houden met een korte voorafgaande kennisgeving. Het ledencongres vindt plaats op 1 dag nadat het werd aangekondigd. Hierdoor is weinig volk te verwachten en zullen de harde partijgetrouwen van de nieuwe lichting hun goedkeuring van hetgeen de partijtop bedisseld hebben bestendigen met hun stem.

Het Vlaams regeerakkoord en de Vlaamse coalitie is er gekomen na afspraken over de federale coalitie en het federaal regeerakkoord. Formeel zal dit erkent worden. Feit is dat formeel gezien Open VLD slecht op het laatste moment in de Vlaamse coalitie is opgenomen. Achter de coulissen heeft Open VLD vanaf dag 1 haar Vlaamse coalitiepartners naar hun wensen doen plooien wat zowel de Vlaamse als de federale regeringsformatie betreft. Enkel in Brussel heeft Open VLD zich in snelheid laten pakken door FDF/PS/CdH.

Opdat N-VA mag toetreden tot de Vlaamse regering dienen ze statutair 50% van de stemmen te halen op het ledencongres.

Als N-VA tot de federale regering zou mogen toetreden dienen ze op een komend ledencongres 66.67% van de stemmen te halen.

Te verwachten is dat voor het ledencongres dat stemt over federale regeringsdeelname met hetzelfde stramien zal volgen. Namelijk:
1. Congres in vakantieperiode met het liefst tropisch zomerweer.
2. Eén dag na gezamenlijke afkondiging federaal regeerakkoord.
3. Sumiere aankondiging door N-VA van het ledencongres.
4. Geselecteerde leden die 'pro' stemmen krijgen aansporing om het congres bij te wonen.


Goedkeuring voor de Vlaamse regering zal er waarschijnlijk wel komen.

Goedkeuring voor een federale regering zal waarschijnlijk niet gestemd worden door het N-VA leden congres.

Another Jack 23 juli 2014 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7248524)
Goedkeuring voor de Vlaamse regering zal er waarschijnlijk wel komen.

Goedkeuring voor een federale regering zal waarschijnlijk niet gestemd worden door het N-VA leden congres.

Xeno?

Knuppel 23 juli 2014 16:49

Bij welke partij heb je deze manipulatietechnieken geleerd, Belgique?

Vrijheideerst 23 juli 2014 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7162033)
uitgenodigd wel. Toegelaten tot de regering, dat is iets anders.

Ach, neem wat popcorn, zet u op uw gemak en geniet van het vuurwerk. 8-)

ViveLaBelgique 23 juli 2014 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7248524)
Goedkeuring voor de Vlaamse regering zal er waarschijnlijk wel komen.

Goedkeuring voor een federale regering zal waarschijnlijk niet gestemd worden door het N-VA leden congres.

Zonder een akkoord tot federale regeringsdeelname van N-VA was dit Vlaams regeerakkoord niet tot stand gekomen. Als N-VA uit dit federaal akkoord stapt dan wordt de Vlaamse regering herschikt. Als N-VA dan opnieuw tot de Vlaamse regering wenst toe te treden zijn ze statutair verplicht om dit opnieuw te laten stemmen door een ledencongres.

hamac 23 juli 2014 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7248518)
8<

Het is een politieke truck om een ledencongres in volle zomer te houden met een korte voorafgaande kennisgeving. Het ledencongres vindt plaats op 1 dag nadat het werd aangekondigd. Hierdoor is weinig volk te verwachten en zullen de harde partijgetrouwen van de nieuwe lichting hun goedkeuring van hetgeen de partijtop bedisseld hebben bestendigen met hun stem.

Had men dan moeten wachten tot september?
De kranten zijn blijkbaar visionair want ik las maandag al dat er vandaag of morgen een ledencongres zou plaatsvinden door N-VA.

Maashagedis 23 juli 2014 18:12

Partijleden zijn schapen of particratiecarrièrewolven. Dat is niet anders in de N-VA. Na een grote verkiezingsoverwinning en deelname aan de vetpotten stemmen die in grote meerderheid ja op zowat alles.

Karel Martel B 23 juli 2014 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7248518)
Het ledencongres vindt plaats op 1 dag nadat het werd aangekondigd.

U bent een leugenaar.

Knuppel 23 juli 2014 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maashagedis (Bericht 7248688)
Partijleden zijn schapen of particratiecarrièrewolven. Dat is niet anders in de N-VA. Na een grote verkiezingsoverwinning en deelname aan de vetpotten stemmen die in grote meerderheid ja op zowat alles.

Er is niet eens een grote verkiezingsoverwinning nodig opdat de grote meerderheid met alles akkoord gaat waar de partijtop mee akkoord gaat.

Op dat vlak gaat het er in elke partij hetzelfde aan toe.

Het Oosten 23 juli 2014 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7248693)
U bent een leugenaar.

Waarom moeten mensen van uw gezindte hun politieke opponenten altijd zo gratuit beschuldigen van 'liegen'?

Er is zo'n gezegde dat stelt: "wat ge de andere om de haverklap verwijt, zijt ge zelf!'

Knuppel 23 juli 2014 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7248928)
Waarom moeten mensen van uw gezindte hun politieke opponenten altijd zo gratuit beschuldigen van 'liegen'?

Liegen is liegen. Eender wie er liegt.

Citaat:

Er is zo'n gezegde dat stelt: "wat ge de andere om de haverklap verwijt, zijt ge zelf!'

Vergeet niet dat er hier ene zit die niets anders doet dan zijn politieke opponenten verwijten.

ViveLaBelgique 24 juli 2014 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7248683)
Had men dan moeten wachten tot september?
De kranten zijn blijkbaar visionair want ik las maandag al dat er vandaag of morgen een ledencongres zou plaatsvinden door N-VA.

Het feit dat het ledencongres voor Vlaamse regeringsdeelname plaats vindt voordat in de mainstream media alle ministers in spe gekend zijn is voor mij toch een beetje de realiteit die de fictie overschrijdt.

Heb jij een link naar die krantenartikels die het N-VA ledencongres hadden aangekondigd vooraleer N-VA dit formeel publiek te kennen gaf ?

Ik vind het echt chapeau dat N-VA dit op zo'n kort tijdsbestek kan rond krijgen.

ViveLaBelgique 24 juli 2014 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7248693)
U bent een leugenaar.

Ik ben jou dankbaar voor jouw feedback. Een perceptie is een belangrijk gegeven en jouw feedback stelt mij in staat deze te verbeteren. Ik word niet graag een leugenaar genoemd. Als ik zo over kom bij jou bied ik hiervoor mijn excuses aan. Mag ik ook weten welke feiten jou drijven mij een leugenaar te noemen ?

ViveLaBelgique 24 juli 2014 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7248812)
Er is niet eens een grote verkiezingsoverwinning nodig opdat de grote meerderheid met alles akkoord gaat waar de partijtop mee akkoord gaat.

Op dat vlak gaat het er in elke partij hetzelfde aan toe.

Niet echt. N-VA heeft bij haar oprichting degelijk werk gemaakt van hun statuten. Ze hebben ook geleerd uit de fouten van Wijlen Volksunie en inspiratie gezocht in de statuten van onder meer Open VLD. Zonder schroom mag N-VA met gerust stellen dat zij van alle Belgische politieke partijen de meest vergaande interne partijdemocratie in hun statuten hebben verankerd.

fonne 24 juli 2014 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7248518)
Het ledencongres vindt plaats op 1 dag nadat het werd aangekondigd.

De uitnodigingen werden verstuurd vanaf dinsdag 13h30. Het congres is donderdag 19h30. Dat zijn dus net 54 uren. Net genoeg tijd om het voorgestelde programma grondig te lezen:-) Maar duidelijk meer dan één dag.

Another Jack 24 juli 2014 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7250426)
De uitnodigingen werden verstuurd vanaf dinsdag 13h30. Het congres is donderdag 19h30. Dat zijn dus net 54 uren. Net genoeg tijd om het voorgestelde programma grondig te lezen:-) Maar duidelijk meer dan één dag.

Ga jij voor stemmen, fonne?
Zonder ook maar één Vlaamse eis??

hamac 24 juli 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7250264)
Heb jij een link naar die krantenartikels die het N-VA ledencongres hadden aangekondigd vooraleer N-VA dit formeel publiek te kennen gaf ?

Ik vind het echt chapeau dat N-VA dit op zo'n kort tijdsbestek kan rond krijgen.

Het was dinsdag aangezien ze de maandag naar den defilé zaten te kijken.

fonne 24 juli 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7248518)
.
Te verwachten is dat voor het ledencongres dat stemt over federale regeringsdeelname met hetzelfde stramien zal volgen. Namelijk:
1. Congres in vakantieperiode met het liefst tropisch zomerweer.
2. Eén dag na gezamenlijke afkondiging federaal regeerakkoord.
3. Sumiere aankondiging door N-VA van het ledencongres.
4. Geselecteerde leden die 'pro' stemmen krijgen aansporing om het congres bij te wonen.

Dat congres is ten vroegste eind september te verwachten, tenmidde van huilende herfststormen. Tenzij MR het tot Kertsmis laat aanslepen zal het dus niet in de vakantieperiode gehouden worden. Het zal minstens twee dagen na de goedkeuring door de partijtop plaatsvinden, en ALLE leden worden per SMS en mail aangespoord het congres in Antwerpen bij te wonen.
U bazelt dus zomaar wat.
Het is overigens een vuile truuk van de PS om de verkiezingen vlak voor de vakantieperiodes te houden:-) Dan moeten ze zich niet verantwoorden in het parlement.

ViveLaBelgique 24 juli 2014 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7250426)
De uitnodigingen werden verstuurd vanaf dinsdag 13h30. Het congres is donderdag 19h30. Dat zijn dus net 54 uren. Net genoeg tijd om het voorgestelde programma grondig te lezen:-) Maar duidelijk meer dan één dag.

Ik heb mijn info gewoon van de website van N-VA en daar staat geen publicatiedatum bij vermeld. Ik waardeer enorm jouw insider-informatie en ik biedt mijn verontschuldigen aan omdat ik beweerde dat het slechts gisteren bekend werd gemaakt aan de N-VA leden.

Wie wordt Vlaams minister van financiën en begroting ? Is dat geweten op dit eigenste moment waarop het N-VA congres stemt tot Vlaamse regeringsdeelname ?

fonne 24 juli 2014 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7250428)
Ga jij voor stemmen, fonne?
Zonder ook maar één Vlaamse eis??

Ik ga interpelleren waarom ze in godsnaam met een belgicistische verraderspartij in zee gaan die nooit anders gedaan heeft dan de Vlaams-nationalisten schofferen. Met een fijne verwijzing naar de scheldpartijen van kandidaat Brusselminister Els Ampe.

fonne 24 juli 2014 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7250438)
Ik heb mijn info gewoon van de website van N-VA en daar staat geen publicatiedatum bij vermeld. Ik waardeer enorm jouw insider-informatie en ik biedt mijn verontschuldigen aan omdat ik beweerde dat het slechts gisteren bekend werd gemaakt aan de N-VA leden.

Wie wordt Vlaams minister van financiën en begroting ? Is dat geweten op dit eigenste moment waarop het N-VA congres stemt tot Vlaamse regeringsdeelname ?

Patrick Dewael heeft laten weten dat hij zich schaamt voor zijn beledigingen aan het adres van de N-VA en zich liever niet in de Vlaamse regering laat zien, in tegenstelling tot dat ander scheldorgel, Els Ampe. Maar het is het probleem van de Ø-VLD om daar een oplossing voor te vinden.

Pak kandidaten voor liberale ministerposten

Postjes pakkeuh, alle Ø-VLD-ers wakker:-)

ViveLaBelgique 24 juli 2014 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7250432)
Dat congres is ten vroegste eind september te verwachten, tenmidde van huilende hersftstormen. Tenzij MR het tot Kertsmis laat aanslepen zal het dus niet in de vakantieperiode gehouden worden. Het zal minstens twee dagen na de goedkeuring door de partijtop plaatsvinden, en ALLE leden worden per SMS en mail aangespoord het congres in Antwerpen bij te wonen.
U bazelt dus zomaar wat.
Het is overigens een vuile truuk van de PS om de verkiezingen vlak voor de vakantieperiodes te houden:-) Dan moeten ze zich niet verantwoorden in het parlement.

Dat ik zomaar wat bazel is omdat het organisatorisch talent van N-VA mij blijft verbazen. Nog nooit is er deze eeuw zo'n grote politieke partij geweest in ons land die een partijcongres houdt tot stemming van regeringsdeelname. Is het statutair bepaald dat er 2 dagen tussen de goedkeuring van de partijtop en de het eigenlijk congres dient te zijn ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7250432)
Het is overigens een vuile truuk van de PS om de verkiezingen vlak voor de vakantieperiodes te houden:-) Dan moeten ze zich niet verantwoorden in het parlement.

Wat heeft de PS met het tijdstip van de verkiezingen te zien ? Het is het parlement dat zichzelf ontbindt en daarmee de aanloop tot verkiezingen inzet.

Another Jack 24 juli 2014 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7250440)
Ik ga interpelleren waarom ze in godsnaam met een belgicistische verraderspartij in zee gaan die nooit anders gedaan heeft dan de Vlaams-nationalisten schofferen. Met een fijne verwijzing naar de scheldpartijen van kandidaat Brusselminister Els Ampe.

Denk je echt dat dit enig effect gaat hebben?

fonne 24 juli 2014 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7250457)
Dat ik zomaar wat bazel is omdat het organisatorisch talent van N-VA mij blijft verbazen. Nog nooit is er deze eeuw zo'n grote politieke partij geweest in ons land die een partijcongres houdt tot stemming van regeringsdeelname. Is het statutair bepaald dat er 2 dagen tussen de goedkeuring van de partijtop en de het eigenlijk congres dient te zijn ?

Nee, dat is de tijd om de Stadsschouwburg vrij te maken voor het congres:-)
Probeer maar eens een zaal voor een paar duizend man te vinden.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7250457)
Wat heeft de PS met het tijdstip van de verkiezingen te zien ? Het is het parlement dat zichzelf ontbindt en daarmee de aanloop tot verkiezingen inzet.

Uw gebrek aan satirisch inzicht verbaast me.

patrickve 24 juli 2014 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7250457)
Dat ik zomaar wat bazel is omdat het organisatorisch talent van N-VA mij blijft verbazen.

Dat komt omdat gans de N-VA op politics.be meeleest, en dus op een paar minuten tijd alle standpunten en uitleg al kent :-)

Nog een beetje en ze kunnen gewoon een virtueel congres houden hier ;-)

Jij mag de stemming organiseren met een paar polls :lol:

Pandareus 24 juli 2014 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7250428)
Ga jij voor stemmen, fonne?
Zonder ook maar één Vlaamse eis??

En zou Xenophon nu -eindelijk- zijn brandrede houden ? Op het vorige congres heeft hij zijn kans laten liggen.

Wapper 24 juli 2014 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7250264)
Ik vind het echt chapeau dat N-VA dit op zo'n kort tijdsbestek kan rond krijgen.

De NVA heeft een goed-geoliede organisatie.
Hier ontvangen per email op 22 juli:


LEDENCONGRES VLAAMSE REGERING
24 juli 2014

Op donderdag 24 juli 2014 houdt de N-VA een ledencongres over haar deelname aan de Vlaamse Regering. Het congres vindt plaats in de Stadsschouwburg in Antwerpen (Theaterplein 1). U kan zich aanmelden vanaf 18.30 uur. Het congres start om 19.30 uur.

Als lid kan u op dit congres uw stem laten horen. Breng uw lidkaart 2014 of deze uitnodiging mee.

Deze uitnodiging is strikt persoonlijk. Inschrijven is niet verplicht maar u maakt het ons organisatorisch heel wat eenvoudiger indien u uw aanwezigheid vandaag nog bevestigt via de inschrijflink hieronder.



Persoonlijke uitnodiging voor N-VA-lid
XXXXXXXXXXX


INSCHRIJVEN

Another Jack 24 juli 2014 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7250481)
En zou Xenophon nu -eindelijk- zijn brandrede houden ? Op het vorige congres heeft hij zijn kans laten liggen.

Hij en fonne die gaan speechen.
Ik zou er geld voor over hebben om die beelden te zien...

HRobin 24 juli 2014 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7250486)
Hij en fonne die gaan speechen.
Ik zou er geld voor over hebben om die beelden te zien...

Dan had u maar een lidkaart moeten aanschaffen :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be