Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lol zonder zuip (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100141)

PollyCorrect 30 december 2007 12:51

Lol zonder zuip

2007 zal voor mij onder andere het jaar van de drooglegging zijn. Jawel! Gestopt met den booze. La drink. The zuip. El vino. Das birra.

Zonder probleem, op een zaterdag beslist, en volgehouden. Zou niet beter meer willen. Wanneer het plots alleen maar gewoonte is geworden en geen lol meer, dan ga ik liever op zoek naar andere pret dan mijn lever martelen en nutteloze caloriën binnenhalen met vocht.

Trouwens, er bestaan heerlijke thees, waarvan ik de variëteit aan smaken al vergeten was!

Nu ben ik echter morgen uitgenodigd voor de jaarlijkse Viering van het Einde en het Nieuwe Begin, en ik neem aan dat velen van de genodigden het zullen uitzingen dankzij en ondanks de ethylische interventies.

Benieuwd hoe dat zal smaken, 00:00 met een glaasje San Pellegrino. Misschien doe ik zot, en neem een schijfje citroen!

:D

Het leuke is ook, dat ik al meteen had ontdekt dat mijn pret niét in de zuip lag, en dat ik ook zonder liquide bedwelming gemakkelijk tot 03:00 kan keuvelen en lachen, gr�*�*g zelfs!

Een goed jaar allen.

Dronkoers 30 december 2007 12:54

Succes polly! ;-)

Hashiwokakero 30 december 2007 12:55

Het beste polly, en moge 2008 dan weer het jaar van de zuip worden.8-);-)

Nee, jij bent tenminste een echte vent, is wat anders dan die twee zatlappen, duveltje en dronkoers...:-P

Dronkoers 30 december 2007 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3179413)

Het beste polly, en moge 2008 dan weer het jaar van de zuip worden.8-);-)

Nee, jij bent tenminste een echte vent, is wat anders dan die twee zatlappen, duveltje en dronkoers...:-P

Volgens mij ga je er nu aan 8-)

Hashiwokakero 30 december 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3179418)
Volgens mij ga je er nu aan 8-)

Heb ik al ooit een andere bedoelingen gehad? :mrgreen:

Dronkoers 30 december 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3179419)
Heb ik al ooit een andere bedoelingen gehad? :mrgreen:

:-D

Check and mate ;-)

Mitgard 30 december 2007 13:07

leven zonder alcohol is het ideaal.
ik doe dat ook, en ik mis het echt niet in mijn leven.
alleen, tot 03.00u babbelen is natuurlijk onmogelijk in nuchtere toestand. dat is dan ook uitgevonden door lallende zatlappen waar al lang niks zinnigs meer uitkomt. gezonde, verstandige en fatsoenlijke mensen liggen om 03.00 in hun bed.
al wat op dat uur nog beweegt deugt voor niks.
marginale alcoholverslaafden, junkies en andere nachtelijk gespuis, bah.

Duupje 30 december 2007 13:10

Ons zonnetje in het forumhuis heeft gesproken.

Hashiwokakero 30 december 2007 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3179446)
Ons zonnetje in het forumhuis heeft gesproken.

:-D:lol:

Zwartengeel 30 december 2007 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3179439)
alleen, tot 03.00u babbelen is natuurlijk onmogelijk in nuchtere toestand. dat is dan ook uitgevonden door lallende zatlappen waar al lang niks zinnigs meer uitkomt. gezonde, verstandige en fatsoenlijke mensen liggen om 03.00 in hun bed.

Het is toch godgeklaagd met al dat links gespuis op de straat, he.

Dronkoers 30 december 2007 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3179439)

's Middags?

Duupje 30 december 2007 13:16

Ach polly, ik mag (normaal gezien) niet drinken. Dus voor mij ook alcoholvrij het jaar in (en weer uit).

Al vrees ik toch dat ik aan de porto en cointreau-icetea ga zitten voor 1 keertje.

Mitgard 30 december 2007 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3179452)
Het is toch godgeklaagd met al dat links gespuis op de straat, he.

linksen?
nee hoor, echte linksen zijn heel vaak veganisten en/of straightedgers, geheelonthouders met een gezonde leefstijl.
en ze hebben zowiezo meer stijl dan dat rechts gespuis dat kickt op streekbieren, 'gerstennat', 'mede' en andere harddrugs en dat bezingt in plompe boertige drinkliederen.
en dan het nachtelijk vandalisme van die rechtse alcoholverslaafden, in brievenbussen pissen en autospiegels afrukken...
vergelijk de studentenverenigingen, de meeste zijn rechts (=zuipen) het nsv is extreem rechts (=extreem zuipen), maar linkse studentenverenigingen zoals vroeger den mlb daar had je geen zuiplappen.

Dronkoers 30 december 2007 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3179471)
linksen?
nee hoor, echte linksen zijn heel vaak veganisten en/of straightedgers, geheelonthouders met een gezonde leefstijl.
en ze hebben zowiezo meer stijl dan dat rechts gespuis dat kickt op streekbieren, 'gerstennat', 'mede' en andere harddrugs en dat bezingt in plompe boertige drinkliederen.
en dan het nachtelijk vandalisme van die rechtse alcoholverslaafden, in brievenbussen pissen en autospiegels afrukken...
vergelijk de studentenverenigingen, de meeste zijn rechts (=zuipen) het nsv is extreem rechts (=extreem zuipen), maar linkse studentenverenigingen zoals vroeger den mlb daar had je geen zuiplappen.

Ik weet niet hoe het komt, maar voel me toch gecharmeerd :-P

Duupje 30 december 2007 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3179511)
Ik weet niet hoe het komt, maar voel me toch gecharmeerd :-P

Zelfs al deed marlientje u een huwelijksaanzoek in haar lingerie, dan nog was je gecharmeerd. :lol:

Hashiwokakero 30 december 2007 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3179518)
Zelfs al deed marlientje u een huwelijksaanzoek in haar lingerie, dan nog was je gecharmeerd. :lol:

Auw, die is hard.:-P

StevenNr1 30 december 2007 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3179405)
Trouwens, er bestaan heerlijke thees, waarvan ik de variëteit aan smaken al vergeten was!

Cannabisthee o.a.?
Citaat:

Het leuke is ook, dat ik al meteen had ontdekt dat mijn pret niét in de zuip lag, en dat ik ook zonder liquide bedwelming gemakkelijk tot 03:00 kan keuvelen en lachen, gr�*�*g zelfs!
Amang, tot 3u. seg.
Citaat:

Een goed jaar allen.
Idem uiteraard !

Dronkoers 30 december 2007 13:40

Citaat:

Er zijn grenzen Duupje ;-)

trouwens: :cheer: BeffyDuckUupje :cheer:

Jazeker 30 december 2007 13:42

Citaat:

Go away, visuals, go away!!!

Dronkoers 30 december 2007 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3179558)
Go away, visuals, go away!!!

Blijf weg van de Evian eh! ;-)

Jazeker 30 december 2007 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3179583)
Blijf weg van de Evian eh! ;-)

Tja... als ge antibiotica slikt...

PollyCorrect 30 december 2007 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3179591)

Hé Jaz. ;)

Dit jaar 2008 word ik NOG ouder dan jij! Stel je voor! :lol:

Dronkoers 30 december 2007 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3179591)

Ik zou zeggen: "So what?" maar ik denk ineens terug dat je eens zei dat ge een zwakke maag hebt ;-)

PollyCorrect 30 december 2007 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3179413)

...tenminste een echte vent

:shock:

Huh?

Jazeker 30 december 2007 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3179598)
Hé Jaz. ;)

Dit jaar 2008 word ik NOG ouder dan jij! Stel je voor! :lol:

Ik haal je wel in ;-)

PollyCorrect 30 december 2007 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3179411)
Succes polly! ;-)

dank je, Dronko! Jij ook joh, échte Vent! :D

Jazeker 30 december 2007 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3179600)
Ik zou zeggen: "So what?" maar ik denk ineens terug dat je eens zei dat ge een zwakke maag hebt ;-)

Dat is momenteel idd het probleem. Moh... morgen ga ik mij daar de ballen van aantrekken hoor.

circe 30 december 2007 14:03

Nu ja Polly, best wel interessant.

Ik ben nu bezig met een rookvrij 2008 op touw te zetten, waarschijnlijk gevolgd door een CO2 arm 2009, een alcoholvrij 2010, een ozon-vrij 2011, een UV-vrij 2012, maar ik vrees dat ik tegen die tijd gewoon potdood zal zijn, helemaal vrij dus!

Dronkoers 30 december 2007 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3179604)
dank je, Dronko! Jij ook joh, échte Vent! :D

:-D

Daarnet was ik nog rechts gespuis dat drankliederen zong en alkohol zwelgde :-P

(Gij hebt da niet gezegd ze ;-) )

Dronkoers 30 december 2007 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3179605)
Dat is momenteel idd het probleem. Moh... morgen ga ik mij daar de ballen van aantrekken hoor.

Vandaag, morgen... wat is het verschil? :twisted:

PollyCorrect 30 december 2007 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3179619)

Ik ben nu bezig met een rookvrij 2008 op touw te zetten, waarschijnlijk gevolgd door een CO2 arm 2009, een alcoholvrij 2010, een ozon-vrij 2011, een UV-vrij 2012, maar ik vrees dat ik tegen die tijd gewoon potdood zal zijn, helemaal vrij dus!

Ach, circe. Als het me geen plezier meer brengt, waarom ermee doorgaan, uit conformisme misschien? :evil:

Yo, Rocking Ole Lady!

Beste wensjes to You! Ziehier... JIJ morgen:

Duupje 30 december 2007 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3179619)

Met of zonder spuitbus voor de dennengeur ? :-D

Aeternitas 30 december 2007 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 3179531)
Cannabisthee o.a.?

Walgelijke smaak!

circe 30 december 2007 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3179671)
Ach, circe. Als het me geen plezier meer brengt, waarom ermee doorgaan, uit conformisme misschien? :evil:

Yo, Rocking Ole Lady!

Beste wensjes to You! Ziehier... JIJ morgen:

nou ja, ik begrijp wel wat je bedoelt.

Door mijn Champixkuur heb ik het bijverschijnsel dat alcoholische dranken me ook niet meer smaken. Beetje contrarie die me eigen is heb ik dus vanalles geprobeerd: enkel mijn zelfgebrouwde gluhwein vind ik nog lekker. Alleen... nu heb ik weer allemaal witte wijn gekocht omdat ik vond dat rood niet lekker meer was..

Dat belooft dus voor de champetter met nieuwjaar! Als die champix de champettersmaak om zeep helpt dan zwaait er wat! Desnoods warm ik hem op en leg er wat kaneelpijpen in :twisted:

circe 30 december 2007 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3179675)
Met of zonder spuitbus voor de dennengeur ? :-D

:oops: wel vermits ik ondertussen rookvrij ben heb ik dus van die reukdingetjes gekocht... alleen vergeet ik telkens dat ik al vier vullingskes heb bijgekocht. Elke week vind ik wel ergens zo'n "refill": niet dennengeur maar Ocean-iets.
Het gedacht is alles: ik ruik er dus niks van.

Derk de Tweede 30 december 2007 16:41

PollyCorrect 30 december 2007 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3179864)
nou ja, ik begrijp wel wat je bedoelt.

Door mijn Champixkuur heb ik het bijverschijnsel dat alcoholische dranken me ook niet meer smaken. Beetje contrarie die me eigen is heb ik dus vanalles geprobeerd: enkel mijn zelfgebrouwde gluhwein vind ik nog lekker. Alleen... nu heb ik weer allemaal witte wijn gekocht omdat ik vond dat rood niet lekker meer was..

Dat belooft dus voor de champetter met nieuwjaar! Als die champix de champettersmaak om zeep helpt dan zwaait er wat! Desnoods warm ik hem op en leg er wat kaneelpijpen in :twisted:

Oh ik dacht dat Champix een goedkope soort nepchampagne was, maar nee, het is een antirookmiddeltje?
Ah! circe! waar ben je nou aan begonnen? Doe een keertje acupunctuur en hopla! de wilskracht doet de rest ;)

Voor mij is het geen kwestie van smaak, maar het 'effect' van alcohol is verdwenen, ik word er niet meer gezellig rielekst van, kan een hele fles wijn zuipen en niks voelen, en op feestjes is dat gevaarlijk. Geen lol meer aan dus. Misschien zou de smaak nog lekker zijn, dat weet ik niet, maar ik ben ervan overtuigd dat men alcohol niet 'voor de smaak' drinkt, maar voor het gezellige effect. En als dat weg is, zo schijnt het, dan komt dat niet meer terug :( dus dat rouwproces heb ik gehad

:lol: warme champ met kaneelpijpen? Jakkes! Kun je beter een kopje Yogi Tea nemen!

Pssst: hé Derk. Bedankt voor de duim. Acht maanden geen drup gezuipt en ben het morgen ook niet van plan! Yo!

Jazeker 30 december 2007 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3179864)

Als je de champetter opwarmt dan wil ik daar wel foto's van zien :D

Vorenus 30 december 2007 19:32

Geen drank ???????????????????????????????????

Pffffffff, dan wordt het de gamma voor mij.

Dronkoers 30 december 2007 22:17

Leuke avond gekend... en morgen zal ik er nog van weten :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be