![]() |
Krijgen we nog alleen voorlopige regeringen?
Het lijkt hier wel Italië.
Of erger. Zal dit zo doorgaan tot het schip van staat zijn achtersteven in de lucht steekt, opengereten op communautaire klippen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enig wat duidelijk is....Voorlopig of niet.
Zakkenwassers is een zekerheid. Aartsbisschop Verafstoot keerde zich naar het plebs met de woorden en kruis makende..... Chien,tu est chien,et restera CHIEN. amen |
Citaat:
|
Het is natuurlijk ook mogelijk dat we maar af en toe voorlopige regeringen krijgen, voor zover dat iemand een troost mocht zijn...
|
Iets tegen hottentotten,anders,voor minderheden is er het inquisitiecentrum hé
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorlopig voor een volle legislatuur... Eigenlijk bedoelde ik voorlopig voor drie maanden (of minder). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak jij nu drie keer dezelfde thread aan, of ligt dit aan het forum :??
http://forum.politics.be/showthread.php?t=101867 http://forum.politics.be/showthread.php?t=101866 |
Citaat:
België splitsen lijkt nog de enige optie. |
Citaat:
Het schip van staat lekt namelijk niet onderaan, de laatste dagen is gebleken dat het vanboven lekt. |
Citaat:
http://cf.hum.uva.nl/dsp/ljc/ostaijen/diergaarden/ |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn nu eenmaal ethisch hoogstaander... |
Nu ze in stilte kunnen werken zonder de hele tijd boegeroep vormen die jongens wel een regering hoor, het gaat tenslotte om hun eigen baan.
|
Citaat:
Ieder z'n meug, natuurlijk. |
Citaat:
Wat kan jij wat afklepzeiken jongen. Jij hebt nog nooit fout gepost zeker? Vraag dan aan moderatie dat ze een prullenbak voorzien. (Daar kunnen dan ook even nutteloze, overbodige als zinloze bijdragen als deze hier van jou heen) |
Ik denk dat we binnenkort LETERME III krijgen
|
Citaat:
volgend scenario is nog altijd mogelijk: een overgangsregering CD&V-PS-MR-CDH-(Ecolo-Groen!) die het moet uitzingen tot het einde van het Europees voorzitterschap en die voor de rest beperkte bevoegdheden heeft om begin 2011 te gaan stemmen. |
Citaat:
In Belgie zijn de Walen baas of Belgie zal niet zijn. |
Citaat:
|
De meeste Belgische regeringen zijn buitengewoon voorlopig.
Ik denk dat den Albert weer een of andere "bemiddelaar" uit zijn mouw schudt om maanden te palaveren. |
Inderdaad, we hebben alleen nog voorlopige regeringen.
Tot België splitst. |
En we gaan alweer naar huis, en nog een keer en nog een keer...
|
We krijgen geen federale regering meer die langer aanblijft dan de periode nodig voor al het inroepen van alle alarmbellen en alle belangenconflicten. En dit tot er een onderhandelde oplossing is.
|
[quote=eno2;3254273]Het lijkt hier wel Italië.
Of erger. Het lijkt hier op één 'België' dat in afwachting van een volledige 'Multiculturele Allochtoonse regering' , waar de rijkere 'Autochtonen' niet meer goed weten in welke richting zij de 'Islamitische' bezetter moeten vluchten. Een typisch voorbeeld hiervan is: B.H.V. Diep Vlaanderen, nog even geduld: ze komen eraan. U zult ook van het bevredigende 'Multiculturalisme' kunnen genieten. |
Citaat:
|
Was Martens IV niet het record als eeuwige voorlopige regering?
|
we kunnen ook gewoon die federale regering afschaffen, en confederaal verder gaan...
Ik heb hen bij de vorige val niet gemist... u? Het eerste wat ze realiseerden, toen ze weer een regering bij elkaar hadden omgekocht & gekrabt, was een extra belasting op gsm's :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou Leterme echt niet genoeg naar de koning geweest zijn?? Ik zou door de grond zinken van schaamte: anderen moeten het voor hem opknappen, maar zelfs de laatste meters alleen lukken niet.
Ik heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, en lang mezelf wijsgemaakt dat ze het hem verdraaid moeilijk maakten, maar nu twijfel ik toch wel aan zijn bekwaamheid om België te leiden. Hij was beter in de Vlaamse regering gebleven, daar heeft hij goed werk geleverd. |
Citaat:
voor een "Duizendjarig Rijk" ben je te laat geboren of moet je nog lang wachten. Citaat:
(Reynders is aan zet nu) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be