![]() |
Belgiciste Marie Claire Houard blijkt gewone dievegge ?
Marie Claire Houard verzamelde meer dan 100.000 handtekeningen, en was de initiatiefneemster van de betoging voor de eenheid van Belgie.
Maar wat staat vandaag in de Gazet Van Antwerpen : deze dame is ontslagen door haar werkgever (De Post) omdat ze in totaal 5.000 € had gestolen van klanten van de post... Van redder des vaderlands naar "rotte appel", het kan snel verkeren ... |
Citaat:
|
Had ze die niet nodig voor al die affiches??
Ze zal er nog een ereteken voor krijgen!!! |
Is dat bericht correct?
Klinkt zeer ongeloofwaardig. En moest het zo zijn, ben benieuwd hoe de media erop zal reageren. |
Ik denk dat het bericht correct is. De Morgen bericht er ook over: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-De-Post.dhtml
Citaat:
|
En dat is nu pas ondekt?
|
Dat was geen diefstal, dat was solidariteit.
|
Pfffffffff.... wat dan nog
dit wat witteboordcriminaliteit en om te oveleven doen mensen veel domme dingen.... gij die zonder zonder zijt werpe de eerste steen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom komt dit nu pas uit?
|
Wat voor crimineel krapuul is me dat, oudere zwakke mensen parasiteren, die Belgen zijn blijkbaar voor niets beschaamd.
|
Dat hebben ze voorheen dus goed uit de kranten kunnen houden.
Stel u voor dat een Vlaams Belanger , ontslagen door de post wegens diefstal, nationale belangstelling zou krijgen met een oproep tot splitsing van Belgie en het onder de kloten stampen van het koningshuis. De Vlaamse kranten zouden 2 dagen later niet dik genoeg gemaakt kunnen worden om hem de grond in te boren. " Oewhaarde landkenote...late oewhij bekrip opbrenghen voor de cultuur van de sud. " |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze zal zelf ook wel beseft hebben dat ze serieus fout is geweest, hoop ik?
En de slachtoffers hebben hun geld terug gekregen. Het is 9 jaar geleden. Ik denk niet dat we deze vrouw aan de schandpaal moeten binden daarvoor? |
Citaat:
Het kan best zijn dat de in der minne afspraak was:terugbetalen+ontslag in ruil voor geklooi met politie, advocaten en rechtbant(en bijgevolg ook geen strafblad). |
Citaat:
|
Citaat:
|
België boven,en maar ratten van de gewone Vlaming,tmag van den Albert denk ik :evil:
|
Citaat:
Stop eens met de comedie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit het artikel in De Morgen kan ze haar misstap wel zeer goed verontschuldigen:
'Ik was alleen werkte twee derde en had twee kinderen. Mijn ex-man betaalde het alimentatiegeld niet en ik kon de touwtjes niet aan elkaar knopen.' Iemand die zoveel werkt en toch de touwtjes niet in handen kan houden lijkt me sterk, maar het kan natuurlijk. Misschien had ze wel schulden of grootste plannen? Zaten haar kinderen op de universiteit wat bakken geld kost? Maar dan nog, aangezien ze een kleine 5000 euro in haar zakken liet verdwijnen is dit toch veel om slechts de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Daarnaast zijn er nog genoeg legale middelen om een tijdelijke (aangezien haar ex-man op dat moment weigerde alimentatie te betalen) oplossing te vinden. Kortom: ik vind het maar een makkelijk excuus van Marie Claire met wat ik nu weet, ze krijgt er bijna de status van Robin Hood mee, stelen van de rijken en uitdelen aan de armen (haar kinderen). |
Citaat:
Als je in een glazen huis woont, moet je niet met stenen gooien. Ik heb alvast geen medelijden met haar. De petitie is ondertussen trouwens van het net verdwenen. |
Citaat:
Maar blijkbaar heeft er niemand klacht tegen haar ingediend. Dat is wel nog iets anders dan een maatschappelijke schandpaal met bijhorende stupiditeiten zoals het VB er eens bijsleuren. |
Hoe komt het overigens dat het in de minne geregeld is? Ik vermoed dat lidmaatschap van de rooie vakbond daar wel voor iets tussen gezeten kan hebben. Ondertussen is ze trouwens ambtenaar geworden. Stelen, niet vervolgd worden, een ander staatsjobke krijgen, en dan tegen separatisme zijn. Er zit een lijn in het verhaal.
|
Wat een geluk dat haar achternaam niet De Bie is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig is Thevissen ondertussen ontslagen.
|
Citaat:
Misschien voelt ze zich na al die jaren nog altijd zoooo schuldig dat ze een beetje te ver naar de andere kant is doorgeschwungt? |
Citaat:
:-( Af en toe eens bashen is gezond. ;-) Citaat:
|
Citaat:
Los van het vakbondsgedoe denk ik dat er ook wel terughoudendheid van de werkgever bestaat om dergelijke toestanden openbaar te maken. Er zijn mensen die meer stelen dan dat in de privé, en dat wordt vaak ook netjes afgedekt, want goeie reclame is dat niet. Ik denk dus dat de post berichten over stelende postbediendes wel kan missen. Dat de post een overheidsbedrijf is, is daarbij blijkbaar niet de énige oorzaak, aangezien dat ook in de privé voorkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die worden ook ontslagen. En ik acht ons staatsapparaat nu niet bepaald efficient genoeg dat dergelijke informatie van de ene naar de andere dienst overgeheveld wordt. Het kan natuurlijk zijn dat ze die nieuwe job gekregen heeft omd�*t ze gestolen heeft, maar ik denk dat we daar niet voldoende informatie voor hebben om zoiets te stellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be