Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hilarische verkeerssituaties! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102511)

Groentje-18 28 februari 2008 13:40

Hilarische verkeerssituaties!

Zie de foto's op:

http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand...-1FE596CE82DF}

en lach je ziek. :oops:

Met dank aan de overheid! ;)

Jazeker 28 februari 2008 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3279768)
Zie de foto's op:

Als ik eens met mijn fototoestel zou rondlopen, weet ik er ook nog wel enkele. :?

Citaat:

Groentje-18 is een liberaal geworden :-o :-D

HAMC 28 februari 2008 16:07

Jammer genoeg, een zonder foto's.

Mijn broer en ik rijden rond in Antwerpen met een wagen, een 3 liter Mercedes. Van links komt een flik op een motorfiets en die dacht, als ik wat gas geef ben ik nog voor die mannen. :)

Die vergat dat wij ook gas konden bijgeven. Boenk, en die kwam over onze kapoot gevlogen. Man die zag eruit, van boven tot onder vol met bloed, en zo schreeuwen. Wij zouden jaren in de gevangenis spenderen want wij waren in fout en wij hadden dat speciaal gedaan!

Wij naar de rijkswacht gebeld, die flik nog kwader en wij nog harder aan het lachen.

Heeft hun veel geld gekost, allee, de verzekering zeker.

StevenNr1 28 februari 2008 16:13

Ik snap de grap hier niet?

Groentje-18 28 februari 2008 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 3279925)

Ik ook niet.
De geldigheid van een verkeersbord stopt toch niet bij een volgend verkeersbord?
Dus staat er gewoon dat je 30 km/u mag rijden en daarachter einde zone 50, toch?

Als het achterste verkeersbord er alleen zou staan was het wel grappig: het zou dan betekenen: 'opgepast overstekende kinderen', maar rij toch maar + 50km/u (dus druk op uw gas)". :?

Groentje-18 28 februari 2008 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3279788)
Als ik eens met mijn fototoestel zou rondlopen, weet ik er ook nog wel enkele. :?

Voorbeelden? :)

Citaat:

Wel ja, het is niet echt een demonstratie van goed besteed overheidsgeld. ;)

Boadicea 28 februari 2008 16:21

Hahahaha :rofl:

Tja, dit is Belgisch!

StevenNr1 28 februari 2008 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3279930)
Ik ook niet.
De geldigheid van een verkeersbord stopt toch niet bij een volgend verkeersbord?
Dus staat er gewoon dat je 30 km/u mag rijden en daarachter einde zone 50, toch?

dat dacht ik ook, alleen die 2 palen zijn dan enigszins vreemd

Linkse Vogel 28 februari 2008 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3279788)

Dat weet je nog niet zeker he, ze kan ook anarchistisch geworden zijn :-D

Dronkoers 28 februari 2008 20:49

Geert C 28 februari 2008 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3280249)

Smogborden he... :evil:

Dronkoers 28 februari 2008 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3280274)
Smogborden he... :evil:

:evil:

Daar heb ik altijd al "MPH" willen onderplakken ;-)

berre 28 februari 2008 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 3280247)
Dat weet je nog niet zeker he, ze kan ook anarchistisch geworden zijn :-D

kijk eens aan wie hier nog levend blijkt te zijn :-)

Anna List 29 februari 2008 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3279911)

Mijn broer en ik rijden rond in Antwerpen met een wagen, een 3 liter Mercedes. Van links komt een flik op een motorfiets en die dacht, als ik wat gas geef ben ik nog voor die mannen. :)

Die vergat dat wij ook gas konden bijgeven. Boenk, en die kwam over onze kapoot gevlogen. Man die zag eruit, van boven tot onder vol met bloed, en zo schreeuwen. Wij zouden jaren in de gevangenis spenderen want wij waren in fout en wij hadden dat speciaal gedaan!

Wij naar de rijkswacht gebeld, die flik nog kwader en wij nog harder aan het lachen.

hmm motards omverrijden hé ... :?

ge zou nu nogal ne post pakken met die eenheidspolitie hé ... :-(

KrisKras 29 februari 2008 10:00

Citaat:

hahaha, prachtig :rofl:

Derk de Tweede 29 februari 2008 10:27

fox 29 februari 2008 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3280781)

Ik zie het grappige niet in van een ongeval met iemand die daarbij gewond raakt.

Kim 29 februari 2008 12:02

Citaat:

:?

Met alle respect, maar wat is daar grappig aan? Je hebt opzettelijk iemand omver gereden. Je mag nog van geluk spreken dat die man het overleefd heeft.

Wat zou jij doen indien jij degene was op de motor en ze jou dat geflikt zouden hebben?

Zwartengeel 29 februari 2008 12:14

Citaat:

In Ukkel sturen ze Nederlandstaligen naar rechts, Franstaligen naar links
Daar nemen ze het beeld van het 'rechtse' Vlaanderen dus wel heel serieus...

Geertje 29 februari 2008 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3279768)
Zie de foto's op:

Idd. Aars-chot is verkeerd geschreven, het moet Aars-schot zijn. ;-)

fox 29 februari 2008 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 3280906)
Idd. Aars-chot is verkeerd geschreven, het moet Aars-schot zijn. ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=wqQhQSbe6fw

dit is een aars-schot

Tavek 29 februari 2008 12:54

Citaat:

In uw milieu is dit een goed verhaal, maar bij normale mensen niet.

Anna List 29 februari 2008 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 3280945)
In uw milieu is dit een goed verhaal, maar bij normale mensen niet.

da's wel heel kleinburgerlijk he, dat onderverdelen in normaal en niet normaal :roll:

Tavek 29 februari 2008 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3280948)
da's wel heel kleinburgerlijk he, dat onderverdelen in normaal en niet normaal :roll:

Het omverrijden van mensen en daar plezier uit halen is niet normaal.

Savatage 29 februari 2008 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 3279925)

Ha, mijn thuisgemeente :-)

KrisKras 29 februari 2008 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3280882)
Ik zie het grappige niet in van een ongeval met iemand die daarbij gewond raakt.

doe eens niet zo vals verontwaardigd. Voorang aan rechts is voorang aan rechts. Zo'n dom accident verdient om mee gelachen te worden, da was bijna eentje voor de darwin awards :lol:

KrisKras 29 februari 2008 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3280937)

:rofl: die uitleg achteraf met die vuist :rofl:

Another Jack 29 februari 2008 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3280781)

Zozo, HAMC en een Talibanlover hebben iets gemeen, is het dan toch zo
dat 'les extremes se touchent'?

Anna List 29 februari 2008 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3281019)

kijk, vermits er gewonden waren heeft een politierechter zich daar wsl over uitgesproken ... HAMC werd blijkbaar in het gelijk gesteld door de verzekering ...

dan zal de schuld wel bij oom agent gelegen hebben zeker ??? :roll:

Anna List 29 februari 2008 14:10

allez voor de fans van foute politie, ne special :

http://www.zv-magazine.be/sfw/zo_par...ie_van_hasselt

Savatage 29 februari 2008 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3281024)
kijk, vermits er gewonden waren heeft een politierechter zich daar wsl over uitgesproken ... HAMC werd blijkbaar in het gelijk gesteld door de verzekering ...

Lachen met iemand die je net hebt omver gereden en van onder tot boven onder het bloed zit vind ik er toch ook over.

Boadicea 29 februari 2008 14:26

Ik heb ooit ergens een bordje zien hangen met daarop de woorden: BLINDEN HIER OVERSTEKEN, nadat ze er een ratel op het verkeerslicht gezet hadden.

Vraag is of die blinde dat bordje gaat zien en op de knop voor het geluid zal drukken.

KrisKras 29 februari 2008 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3281019)

talibanlover???? :roll:
hoe de fuck komt ge daarbij???

idioot :roll:

fox 29 februari 2008 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3280996)
doe eens niet zo vals verontwaardigd. Voorang aan rechts is voorang aan rechts. Zo'n dom accident verdient om mee gelachen te worden, da was bijna eentje voor de darwin awards :lol:

Zelfs al is die gast in fout. Gas bijgeven om toch maar een agent over uw auto te krijgen in plaats van te remmen vind ik belachelijk. Ik doe er altijd alles aan om ongevallen te vermijden. Ik ga niet persé mijne voorrang van rechts nemen als ik zie dat die andere toch niet gaat stoppen.

Er is gewoon niks grappigs aan een bloedende mens tegen uw voorruit.

KrisKras 29 februari 2008 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3281054)
Zelfs al is die gast in fout. Gas bijgeven om toch maar een agent over uw auto te krijgen in plaats van te remmen vind ik belachelijk. Ik doe er altijd alles aan om ongevallen te vermijden. Ik ga niet persé mijne voorrang van rechts nemen als ik zie dat die andere toch niet gaat stoppen.

Inderdaad, weet je wat zo'n voorruit kost tegenwoordig. Zoiets hangt dus volledig ervan af met welke auto ik rij. Persoonlijk rij ik ook zeer defensief, maar dat heeft voornamelijk te maken met dat ik mn auto te graag zie en er zeker geen deuk of kras in wil zien, arm poppeke van mij, stel je voor.

HAMC 29 februari 2008 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3281054)

Ook niet als je dan je ruitenwissers opzet zodat de man precies aan het zwaaien is met zijn handen?

HAMC 29 februari 2008 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3281033)
Lachen met iemand die je net hebt omver gereden en van onder tot boven onder het bloed zit vind ik er toch ook over.

De man dacht dat voorrang van rechts niet telde omdat hij politie was, en hij reed tegen ons, wij niet tegen hem.

En dan nog dreigen van ons in de bak te laten steken en HAMC is er ver over?

Zover is het gesteld met Vlaanderen.

Another Jack 29 februari 2008 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3281024)

Het gaat hier niet over schuld, gewoon over een gemeenschappelijk gevoel van humor die in bepaalde kringen heerst. Wie recht in zijn schoenen staat en doet wat hij moet doen, heeft geen 'flikkenafkeer' ...

HAMC 29 februari 2008 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3281081)
Het gaat hier niet over schuld, gewoon over een gemeenschappelijk gevoel van humor die in bepaalde kringen heerst. Wie recht in zijn schoenen staat en doet wat hij moet doen, heeft geen 'flikkenafkeer' ...

Luister eens, we mogen toch nog lachen met flikken ofwat?

Als ze dat niet goed vinden hadden ze maar een stiel moeten leren, dan hadden ze geen politie moeten worden.

Want die mensen zijn alleen maar politie omdat ze zelfs te lui zijn om taxichaffeur te worden.

Anna List 29 februari 2008 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3281081)

er is een verschil tussen een algemene afkeer van flikken en het relativeren van het belang van een uniform

flikken zijn ook maar mensen, en sommigen daartussen zijn ook maar klojo's.

en de pipo die bij mij denkt dat ie voorang heeft van links ... die rijdt er ook tegen, uniform of niet

en iemand die in fout is en dan nog een grote mond op komt zetten ... ja die kan wel eens uitgelachen worden :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be