![]() |
jOODSE GEMEENSCHAP HEEFT KLACHT NEERGELEGD TEGEN YOUTUBE
De joods gemeenschap heeft klacht neergelegd tegen Youtube over het feit dat deze niet bereid zijn om nazi-historische filmen van hun site af te halen.
Bravo Youtube Het wordt nu eindelijk eens tijd dat de joden aanvaarden dat ook niet joden filmen of boeken uitgeven over de 2* wereldoorlog Zij beginnen 1 brug te ver te gaan. Zij beginnen het alleenrecht over de geschiedenis op te eisen Een NEP-FILM als Schindlers list MOEST overal vertoond worden omdat deze film enkel en alleen vanuit Joodse hoek kwam. Het schandalige hiervan is dat de Joodse gemeenschap dit als historisch beschouwde - Alle kinderen waren verplicht via de scholen om tijdens de klasuren die film te bekijken Eeen mooie iniciatief zou je zeggen - MAAR NIET ALS DIE KINDEREN DE VOLLE POT INKOM MOESTEN BETALEN AAN DE CINEMA Nu beginnen ze youtube te bestoken omdat er historiche filmen op staan van de SS enz.... Het wordt tijd dat ze eens gaan stoppen met hun gezever en het steeds herhalen van wat we allemaal al weten. |
Schaf anders ineens héél het internet af.
En verbrand alle boeken over WOII of Nazi Duitsland. joodse hypocrieten |
Is er daar een bron van? De Joodse gemeenschap is nogal vaag vind ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over wat ging dat?
|
De zaak Willders II :-)
|
Wat heeft Wilders daar mee te maken?
|
Citaat:
Doet me daar fel aan denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haak eventueel een kruis. Maar kom hier geen onzin verkopen. |
bron ipv vage beschuldigingen
|
Er zijn vele films zoals deze bv
http://www.thefinalsolutiontoadolphhitler.com/ Het joodse volk is net als wij het slachtoffer van een machtselite die de media en politiek manipuleert. Deze globalisten deinzen nergens voor terug nu ze merken dat de burgers hun bedrog door hebben. We leven in een soort media-cratie en het is een illusie te denken dat je nergens door geindoctrineerd bent en een eigen vrije mening hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vreselijk debiele draad hierzo.
De mods mogen hem sluiten. |
Het gaat hem over deze soort filmen
http://nl.youtube.com/results?search...n&search_type= BELACHELIJK VAN DE JODEN |
Citaat:
Ik ben eens naar je profiel geweest en je andere posts gezien -JOODS-JOODS-JOODS EN NIET ANDERS DAN JOODS |
Citaat:
De Joodse gemeenschap gaat al zoveel jaren/eeuwen tever *knip*, en als je naar de geschiedenis kijkt waren het niet de nazi's die ze als eerste in mootjes wilden hakken. Kijk hoe ze omspringen met hun palestijnse buren, zegt al genoeg over wat voor soort mensen dat zijn. Niet overtuigd? vraag eens aan wegenwerkers hoe ze staan tegenover de Joodse Gemeenschap in Antwerpen. Het punt is gewoon dat de sossen happy genoeg zijn dat de Joden kunnen sponseren. *knip* Nee voor mij hebben ze al lang afgedaan, dat den dolf niet zo vriendelijk voor hen is geweest praat ik echter niet goed, maar fijne mensen zijn het zeker niet. |
Waarom zijn het steeds de landen met een "blanco strafblad" die oproepen tot censuur?
Israel, Pakistan, Iran, China... |
We wachten nog altijd op een bron ?
Gemakkelijk,zaken verkondigen zonder bron. Om mijn mening te zeggen. Op Youtube mag alles. |
Citaat:
|
Zageventen met jullie bronnen altijd! :roll:
Hier se: Citaat:
|
youtube... daar vindt je toch alles op hé...
filmpjes allerhande... mziekclips... |
Citaat:
Een verzameling oude foto's of posters met het Horst Wessellied. Stukje geschiedenis van lang voor mijn tijd. Tweede deel "Deutschland über alles" is wel het huidige volkslied van Duitsland... is daar iets verkeerds aan. Uit de geschiedenis moeten we leren. |
Een duidelijk bewijs dat Youtube NIET in Joodse handen is.
Eindelijk eens iets zonder Joodse inmenging En wat gebeurd er dan ? DAN LEGGEN ZE KLACHTEN NEER (Aan youtube kunnen ze blijkbaar niets verdienen) Herinner je nog dat bijbels verhaal van de farizeers met Christus ? DIE HEEFT ZE INDERTIJD AL MET HUN KLARREJASSEN BUITEN GESTAMPT |
Ik kende het Horst Wessellied niet eens, was mij totaal onbekend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha, youtube verbieden. Dat probeerde Scientology in januari ook eens. :')
|
Citaat:
Youtube behoort tot Google en dat is in joodse handen.:-) Precies of alles in joodse handjes moet liggen. En natuurlijk wil ik een bron anders kan je wat dan ook fantaseren. Volgens een enquette voelt zich elke Belg een beetje pedofiel en is hij trots dat er geen regering is en dat de Rode Duivels als mietjes spelen. Bron : oops tis deleted. |
Citaat:
Waar is uw bron ?? Of ga je er vanuit (typisch joods) dat alles wat goed draait van de joodjes zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting mag tegen iedereen , behalve tegen de joden. Ga maar eens naar google en typ "Joodse organisaties" - moet je lezen wat zij allemaal over de Islam uitkramen. Ook bij hen zitten extremisten |
Het verheerlijken van "rassensuperioriteit" is fout, maar bovendien belachelijk.
De waarheid dat het nazisysteem niet alleen slecht verdorven is en bovendien verloren heeft is helaas voor velen nog moeilijk te slikken. Het toppunt is echter dat speciaal de jongeren, er zich niet van bewust zijn dat leven in een Nazisysteem gelijk staat met een allesomvattende diepgaande censuur. Groepjes zoals de nu gepropageerde stukjes op U-Tube zouden in een Nazistaat als "ontaard" onmiddelijk achter de tralies vliegen. Het geweeklaag over de afwezigheid van een recht op lasteren is hierbij gewoon belachelijk. |
Wie persé een bron wil én Google niet kent...
http://www.techzine.nl/nieuws/13370/...aanklagen.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be