![]() |
geweld in een klein dorpje ...
Amai, die gasten van die pitta-zaak gaan niet veel meer verkocht krijgen in dat boerengat daar ....
Anoniem geweld, zoals voetbalhooligans of kriminelen, is al erg genoeg ... als nu zelfstandigen (zelf al vermoeden we dat het vreemdelingen zijn) voor hun eigen zaak gaan geweld gebruiken, waar gaan de dan naar toe? En dan nog omdat die brave arbeider fier op zijn werk wou blijven, en vermijden dat zijn net geplaatste en dus nog niet gestabiliseerde klinkers zouden verzakken door het gewicht van een jeep op het voetpad ... respekt voor de werkmens ... Gebruik van geweld zou steeds moeten bestraft worden met effektieve gevangenisstraf. Het nieuwsblad regionaal: Uitbaters pittabar vallen arbeider aan GAVERE - Vrijdagnamiddag werd een arbeider van aannemersbedrijf Vindevogel, die werken uitvoerde in opdracht van Eandis, aangevallen door de uitbaters van de recent geopende pittabar Tasty in de Broeckstraat, in het centrum van Gavere. De twee arbeiders legden de laatste klinkers van het voetpad toen plots een jeep op het voetpad parkeerde. Een arbeider maande de man aan om zijn jeep niet op het voetpad te plaatsen. Deze nam dat niet en greep de arbeider naar de keel. Die probeerde zich te verdedigen. Een overbuur kwam op het tumult af en wou de arbeider ontzetten. Een tweede man kwam met getrokken slagersmes uit de pittabar en verwondde de overbuur. De politie van politiezone Schelde-Leie was intussen opgeroepen en kwam met twee ploegen tussenbeide. De twee mannen van de pittabar werden geboeid weggeleid. De bewoner moest verzorgd worden en de arbeider verkeerde in shock. 'De pittabar Tasty is nog maar onlangs geopend en al voor de tweede keer is er nu onrust in onze buurt. Hopelijk blijft het hierbij want in onze straat ligt ook dancing Oh! die elk weekend veel jong volk aantrekt', reageren de opgeschrikte bewoners van de Broeck- en Scheldestraat. (gpp) |
Jeezes man, dat rifvolk start nu wel echt voor het minste een gevecht of een steekpartij.
|
Citaat:
|
Gisteren is in mijn straatje een inbreker door een vrouwelijke agent gevloerd en in een houdgreep gehouden.
De inbreker was zwaar beledigd in in zijn eer aangetast, want gevloerd worden door een vrouw.....:roll: Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling. 8-) |
Citaat:
|
Ja, lach er nog wat mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu vind ik ook wel dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien maar zageventen met een slagersmes aanvallen gaat er wel ver over m.i.
|
Citaat:
|
Dat van die cement verzint u of hebt u ergens anders gelezen?
Ik had het over mensen die het nodig vinden om mij te wijzen op de onwette/-wenselijkheid van mijn daden, dat zijn zageventen. |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Gisteren is in mijn straatje een inbreker door een vrouwelijke agent gevloerd en in een houdgreep gehouden. De inbreker was zwaar beledigd in in zijn eer aangetast, want gevloerd worden door een vrouw..... Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling....:roll: Citaat:
|
Wat is het punt? Die daders moeten gestraft worden. Simpel hé, een rechtstaat :-)
|
Citaat:
http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/...afgetuigd.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit bij Comac :-D
En dan nog, ik denk niet dat de PVDA voor zageventen is. |
Citaat:
|
ha ha ;-)
|
Citaat:
|
jaja ok maar er staat nergens dat dien jeep op een nog drogend stuk ging staan en dus kan het evengoed zijn dat dien bouwvakker het gewoon nodig vond om de jeepchauffeur even te wijzen op de onwette/-wenselijkheid van zijn daad, en aan zo'n mensen erger ik mij dood, men neme bijv. de marktkramer die het nodig vindt om een fietser '2 pollekes op t stuur gasje' na te roepen
|
Citaat:
En maar goedpraten en maar goedpraten en... |
nee, ik zei al eerder dat ik dat er ver overvind, maar ik zou wel eens iets terugroepen, of een vingertje tonen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag 100 keer zeggen dat Dutroux een verstokte pedofiel is zonder dat ik het etiket ''stigmatiseren'' opgeplakt krijg. Maar als ik 5 keer zeg dat een bepaalde groep jongeren voor veel criminaliteit zorgen op straat ''stigmatiseer'' ik ze. |
Citaat:
In Belgie worden voetpaden immers of in zavel of in stabilise gelegd. In beide gevallen kan de ondergrond dus de eerste dagen het gewicht van een voertuig niet dragen en veroorzaakt het parkeren op het voetpad een verzakking of zelfs beschadiging van de stenen en het voetpad en mag de arbeider opnieuw beginnen. Het is dus schandalig dat men een mensenleven minderwaardig beschouw en geen respect heeft voor andere hun werk, uit luiheid en geldzucht. |
Citaat:
En die marktkramer moet zijn wetten gaan leren, want je moet zelfs wettelijk met één hand kunnen rijden en die vaak ook doen als je van rijrichting wil veranderen met een fiets. |
Citaat:
Of ben je eigenlijk niet zo een agressieve, maar zoek je nu koortsachtig een manier om die belagers toch verzachtende omstandigheden te kunnen geven, OMDAT en ALLEEN OMDAT het vreemdelingen zijn? |
Citaat:
En nog meer verwijten? Het kan mij niet schelen wie zulke dingen doet, een witte of een bruine. Maar u blijkaar wel, want als het donkere medemensen zijn, zoekt u een reden om toch begrip te kunnen opbrengen voor hun wandaden: ze worden verweten, zelfs "nog meer" verweten. Snap je dan niet dat je eigenlijkvoedsel geeft aan die tweespalt autoch -alloch? Want elk WELDENKEND mens ziet direct dat het gewoon gaat om een overdreven aggressie. Waarvoor geen excuses bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
( la vrees ik net voor het omgekeerde ;-) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be