![]() |
C-String
1 Bijlage(n)
Ken je de opvolger van de G-String al? ... Met trots stel ik u voor: de C-string..... ;-)
Ik vraag me vooral af wat de vrouwen op dit forum hiervan vinden... ;-) |
Citaat:
|
Ze mag geen wind laten, of haar geschoren schaamhaar kapje valt eraf.
Of spant dat zo hard? |
Miauwkes!
Da wil ik wel vaker op t strand zien :-D |
Citaat:
|
Shockerend? Ik weet het niet, hoor. Vergeleken hiermee vind ik dit er zelfs nog vrij zedig uitzien...
|
Man, met wat kom jij nog af. Dat is al bijna passé :mrgreen:
|
Citaat:
Met zoiets mag 'de mijne' zich wel presenteren ze in de slaapkamer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan mag ik hopen dat ik jullie mannekes binnenkort in dit hippe tenue op onze stranden zal zien huppelen: ![]() |
iedereen doet maar, hoewel die venten met hun penis-koker afzichtelijk zijn, maar goed. die c- string vind ik overigens ook maar onnozel, loop dan van den eerste keer volledig naakt rond op een nudistenstrand.
|
Citaat:
|
Jullie zijn nog erger als ik :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Nee, ik heb daarstraks mijn A string gebroken en had geen reservesnaren in huis! En ik was just Mercyful Fate aan 't spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op alletwee mijn gitaren. Ik snap het niet. |
Citaat:
Bij mij was het al lang geleden dat er nog een was gesprongen, meestal vervang ik ze voor dat gebeurt (ca. één maal per maand). Nu was het al langer geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
Hooguit een paar keer per jaar bij mij. Maar altijd die d snaar eh. Ik snap't niet. De anderen zijn nog nooit gesprongen. |
Citaat:
|
de hoge electrische E wil al eens springen. Akoestisch blijft alles ongeschonden!
|
Citaat:
Of anders speelt ge gewoon meer op de D. Probeer eens een ander merk van snaren? Citaat:
|
vier uur. Ah bon :oops:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be