![]() |
Hoe eten we aardappelen liefst
Na lang wikken en wegen: kroketten gekozen.
|
Uw schermafbeelding is een beetje creepy
|
gebakken!!
|
Citaat:
8O8OOMG8O8O |
Citaat:
|
Kroketten of gebruineerd
|
Gekookt, gebakken, in frietvorm, in kroketvorm, rauw (:p) maar het lekkerste vind ik ze in gratin-vorm.
|
Gekookt met een kuilte vette jus en andijvie.
En geprakt natuurlijk. |
Eender hoe, als er maar zout en mayo bijkomt ;-)
|
Gepofte aardappels.
|
doe mij maar pasta.
|
koud (ervoor gekookt weliswaar) met mayonaise gaat er ook altijd wel in.
|
patatten zijn alleen goed om fritten of kroketten van te maken.
zo ne gekookte patat smaakt echt nergens naar. |
gefrituurd:-D
|
Gemikrogolf'd. In de pel. Met kaas. En mayonaise.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klaar in 3 minuten en toch lekker. |
Citaat:
Edit: allee, de kans bestaat. |
Ik eet het liefst geen aardappelen.
|
Citaat:
|
Als je ooit Turkije bezoekt zou je ooit eens een keer Kumpir moeten proberen. De inhoud van een gepofte aardappel wordt verwijderd en met boter en kaas purree van gemaakt. Dan wordt de inhoud teruggeplaatst in de aardappel. Dan heb je de keuze uit allerlei soorten salades. Kumpir is echt overheerlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is de Polly boeddhist? Misschien leeft ze op gebakken lucht. Of op Frosties. |
Citaat:
ge kunt ze ook wegschieten met een patattenkanon. mijne maat kan nog wel wat munitie gebruiken. |
Citaat:
Ik heb een vooroordeel tegen prei, vlees en aardappelen. Inderdaad. Maar verder eet ik ongeveer alles. Zelfs een beetje vis. Oh, en ook zo min mogelijk brood. Veel fruit, en andere groenten. Salades, tomaten, noten, daarmee komt men al een heel eind. |
En chocolade natuurlijk. Véél.
|
Citaat:
FTW! :-D :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Je voedselpakket spreekt me aan. Waarom het brood? |
Citaat:
|
Verteer slecht brood, en het maakt me dik.
Voor mij is brood nutteloos. Heb wel graag veel vers fruit+groente, én proteînen. Ei, noten, kaas, vis, tofu,.. |
Citaat:
|
Citaat:
PS: het is middernacht, en ik hoor net de politie voorbijsirenen, met brullen in hun luidspreker! wat is hier aan de hand? (hier=brussel) |
ik steek da in de uitlaten van de 4x4 auto's......8-)
|
Citaat:
(fud= fear, uncertainty and doubt). Zolang de IRS maar niet tussenkomt! (IRS= Income Removal System) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebakken op deze manier: in schijfjes microwaven met beetje zout en (veel) paprikapoeder, dan bakken op de pan met nog wat zwarte peper en provencaalse kruiden.
Puree op deze manier: Microwaven met beetje zout, pureren met flink wat fijngehakte look vooraf gebakken in wat olie, een flinke scheut olijfolie en een goeie klont boter en zwarte peper. Warme melk toevoegen tot het geheel smeuig genoeg is. Calorierijk, ik weet het maar zoooo lekker! Gebruik dit ook eens als basis voor spinaziestoemp. Vooral de look niet vergeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be