![]() |
Hoe eten we onze pasta het liefst?
Pasta... variatie te over... Wat heb je het liefst: capellini, spaghetti, macaroni, canneloni,.... en welke sauzen? Tomaat, Bolognaise, kaas,....
(en tips voor goede Italiaanse restaurants zijn ook welkom natuurlijk!) |
Met vork en lepel ...
|
Penne all'arrabiata
|
liefst een keer of zes per week, soms twee keer per dag en met vers brood en een slaatje erbij
|
Met bollen ijs.
|
Spaghetti + Miracoli Basilico saus + grote brokken gehakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
8O saus uit een pakske :cry::cry::cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spaghetti: met geraspte kaas en vers gehakt (ik bedoel: dus geen kant-en-klare bolognesesaus met vlees erbij uit een bokaal). De saus zelf is doorgaans wel standaard instantbereiding (Knorr of zo).
Tagliatelli: liefst met vis erbij (bij voorkeur zalmfilets). |
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan er niet aan doen maar ik vind die miracoli saus gewoon heel lekker :-( |
vegetarische Penne al provencal y pesto
|
Spaghetti met een saus van geconcentreerde tomaten, fijingenipperde paprika's, worteltjes en Spaanse pepers, gehakt, op smaak gebracht met knoflookpoeder en spaghettikruiden. Majm.
Tagliatelli met room, champignons en zalm of hespblokjes. Spirelli's met mayonaise, knoflookpoeder, peper, ijsbergsla, gesnipperde ajuin, maïs, en gebakken kipblokjes die in Teriyaki-marinade hebben gezeten. (Wordt koud gegeten.) |
Liefst koud, en géén kaas :|
|
Citaat:
inderdaad! spaghetti met miracoli saus en gehakt :-) |
Citaat:
|
Spaghetti van mijn mama :p
|
Citaat:
![]() |
Tagliathelli ftw!
|
Macaroni carbonara a la mama.
|
Citaat:
Neen man, bollen ijs - bollonaise. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
on topic: in goed gezelschap. ;-)
|
Citaat:
Mes en vork is voor het gemak, vork en lepel is voor wannabees. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan het niet helpen, maar voor tortellini gevuld met spinazie met miracolisaus (:oops:) en lekkere kaas op val ik ook. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
/plat |
tor-tel-lini :cheer:
en uiteraard, net als mittie liefst met goed gezelschap. goed gezelschap redt de meest smakeloze pasta. |
Citaat:
|
Mag ik hier zeggen dat ik niet graag pasta eet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vorig jaar is die van ons in de zomer 6 weken met de kinders naar haar ouders geweest in het buitenland. Ik had een vriezer vol met saus, heb 6 weken drie en vier keer per dag pasta gegeten. Moet wel zeggen, daarna heb ik ook twee weken geen pasta meer gegeten. |
Spaghetti bolognaise met veel gehakt en pilli pilli.
|
Zijn hier dan geen liefhebbers van pesto?
Ik maak ze wel eens zelf, maar overdrijf dan altijd met look en basilicum. De muggen vallen er waarschijnlijk dood uit de lucht van :-). |
Citaat:
fuck dat k die ni had ! :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be