![]() |
Welk land zullen we nu eens aanvallen ?
1. Frankrijk.
2. Duitsland 3. Nederland. 4. Verenigde Staten van Amerika 5. Luxemburg. 6. Lichtenstein 7. België 8. Zweden. 9. Rusland 10. China |
![]() Meer moet er niet gezegd worden! |
Ik stel voor: alles wat we ooit weer hebben moeten afstaan. Eerst Luxemburg, dan Nederland, en dan Frankrijk.
Daarna eventueel nog Oostenrijk, Spanje, Duitsland,... |
Iran, Noord-Korea, Vietnam, Afghanistan the return, Kazachstan, Irak: golf wars 3, Koeweit, Brunei, Servië, Kosovo, nog een keer Servië, Venezuela, nog een keer Afghanistan en Mongolië.
|
Citaat:
Van Hans Anders ? :roll: |
West-Vlaanderen. Civilisatie brengen bij de oermensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we beginnen met Oostenrijk, dan Tsjechië, dan Polen, Noorwegen, de Benelux, Frankrijk, Noord-Afrika, Joegoslavië en Griekenland en zo naar Rusland. En wel beter dan de vorige keer. |
Citaat:
|
De VS. Die hun leger is toch niet thuis. whistle of a cent.
|
Citaat:
|
Waar hebben ze de mooiste vrouwen?
|
Citaat:
|
Citaat:
De Franstaligen kunnen van ons nog leren. :lol: |
Fantasialand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plopsaland.
Oh wacht, die staat er niet bij. |
Het belgische leger kan enkel Luxemburg aan. ok San Marino en Andorra ook. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Myanmar, denk niet dat ze daar nog veel weerstand gaan bieden. Of China, ik hou wel van een kleine uitdaging.
|
Citaat:
|
Re: Welk land zullen we nu eens aanvallen ?
Brussel omsingelen en wekenlang belegeren. Alleen water, brood en cursussen Nederlands invoeren.
De belegering pas opheffen als er met een geel-zwarte vlag (met leeuw) of witte vlag gevaandeld wordt. Daarna maken we één ongesplitst arrondissement BHV + Leuven. :| |
Citaat:
|
Paraguay!!
Het is altijd wat met die Paraguayanen! |
Citaat:
Zeg nu zelf: Oguejy añaretãme. Ára mbohapyhápe oikovejey omanova’ekue apytégui. Ojupi yvágape, ha’e oguapy Tupã akatuagotyo. Ha’e oúne umi hekove imarangatúva ha umi hekove iñañávape oporãndúvo. Ajerovia avei Pytu Marangatu. Ajerovia Tupão Marangatúre, ha avei Tupã pyhy Marangatu. Ajerovia avei umi pakõi iñe’ẽ marangatúre omoĩva ñane angaipa omokañy hag̃ua. Ha’e arovia te’õnguéra opakatu ha hekove jeytaha. Ha’e arovia teko marangatu oĩmaha yvágape. Zo'n sjiek uitziende taal wil je toch niet uitroeien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Australie |
Citaat:
Elio heeft anders wel genoeg Napoleon III allures. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent duidelijk nooit Down Under geweest... |
Citaat:
(en nee... ik ben geen neo-nazi... ik luister wel naar de muziek, maar ik ben het niet) |
is er nu niemand die dolgraag swaziland zou willen binnevallen :? ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
A propos, het schijnt dat er op Antarctica nog een heel stuk ongeclaimde grond is. :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be