![]() |
Moslimextremisten hangen 5-jarig jongetje op
Weer een bewijs van beschaving:
Citaat:
Waar blijven ze toch vandaan komen... Beloont de islam kindermoordenaars? |
Citaat:
|
Wreed is dat een groep fanatici heel de wereld in een greep kunnen houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het kind gedood is, is wel duidelijk. Alleen niet door wie. Hoewel dat Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beginnen schelden op de islam omdat een kind door fanatici "zou zijn gedood", heet jumping to conlusions. |
Citaat:
Het is te hopen dat de daders zo snel mogelijk gevonden en bestraft worden. Deze criminelen moeten zo snel mogelijk gestopt worden. |
Citaat:
"In Irak hebben extremisten een 5-jarige jongen ontvoerd en opgehangen." Wat zei je weer over Jumping conclusions? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je een algemene conclusie baseert op een vermoeden dan heet dat jumping to conlusions Maar laat er geen misverstand bestaan: voor die jongen maakt het niet uit of het islamitische gekken of andere criminelen zijn. En voor mij ook niet. |
Citaat:
|
Er is geen verschil tussen al-Qaida of gewone Iraakse criminelen.
Allebei zeer verwerpelijke groeperingen. |
Citaat:
Kan je gerust ook hetzelfde zeggen over de Nazi's & de gemiddelde Vlaamsblokker. :-D Ik neem geen enkel persbericht meer serieus waarin Al Qaida & Irak worden genoemd. Pure oorlogspropaganda... Volgens mij is dit een burgeroorlog pur-sang tussen soenieten & sjiiten. |
Citaat:
|
Citaat:
de 'zou' slaat terug op het bericht van het Iraaks Persbureau. Verder niet te veel achter zoeken. Pas op hé, het kan zijn dat ik weer conclusions jump? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
we beginnen je te kennen, na een dagje ... |
Zie, o zie, de "bevrijding" van Irak begint z'n vruchten af te werpen! leve de USA!
oei.. foute topic precies. |
Dat Al-Quadië is wel een machtig land precies. Overal hebben die milities, ontvoeringspogingen, legerkampen, invloed tot presidenten toe ...
Net als de VS! Oei ... foute topic. |
Citaat:
Saddam deed het dorp per dorp. |
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF03062008_076
Maar het zijn de amerikanen die het verkloten e. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Sjiiten hangen een 11-jarige soeniet op, misschien? Oog om oog, tand om tand... Ik denk dat de Amerikanen & de Britten daar maar best oprotten; tzou veel beter zijn dat de VN daar een politiemacht van Moslims zou plaatsen om de partijen uit elkaar te houden... |
Hoe betrouwbaar is (of lijkt) het startbericht van deze draad?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan middels trefwoorden hierover niets vinden op Net; blijf er rekening mee houden dat het bericht vals kan zijn.
|
Citaat:
|
Wel, misschien klopt het bericht in zoverre, dat er een kind gruwelijk is vermoord.
Ook best mogelijk dat daar veel moslims wonen. Einde van bericht: vaker ontvoeringen door CRIMINELEN ginds, voor losgeld. In de berichttitel zijn wellicht vrijmoedig wat dingen samengetrokken, want ik zou het gericht vermoorden van kinderen niet weten te relateren aan koran of islam; traditioneel eerder, in "oorlog": buitgemaakte kinderen adopteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be