![]() |
Welke zot koopt nu nog een appartementje aan de Belgische kust?
Als je dit kunt kopen in Florida voor 160.000$ (101.072€)
Kenmerken: Model Flamingo Bouwjaar 2005 Inrichting Ongemeubileerd Slaapkamers 3 Badkamers 2 Ligging Inverness Highlands Zwembad Elektrisch verwarmd met jacuzzi Woonruimte 120m2 Totale constructie 160m2 http://www.affidata.com/sh/nav?cmd=k...269009&lang=54 ![]() En naar het schijnt krioelt het van de villa's aan die prijzen. |
Citaat:
|
En maar gemiddeld 2 orkanen per jaar! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
Daar sta je dan met uw 160 000$ ;-) |
Citaat:
Veel meer dan wat dakpannen en wat struiken kunnen er niet af vliegen. Voor zover ik het nieuws kan volgen, zijn het vooral de armere bewoners van houtsceletbouw de pineut. Trouwens een verzekering hé jongens |
Citaat:
|
²
Ik zou niet te snel victorie kraaien. Het cultuurverschil zou wel eens groter zijn dan je denkt. Een huis daar is doorgaans niet gemaakt om lang (meer dan twintig jaar) mee te gaan... En de sociale zekerheid is ook eh... anders. ;) Maar on-topic: meen ik dat maar, of staan er de laatste tijd wel heel veel flats, appartementen, studio's en huizen te koop aan onze kust? :? |
Citaat:
|
Mijn ouders hebben er ééntje verkocht in De Panne iets rond de 450K
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk is uw idee nog niet zo slecht , er moeten vast nog andere "risico"-plaatsen zijn waar je ook spotgoedkope villa's kunt kopen , dichter bij huis dan de V.S. dan. |
Citaat:
North Carolina - Charlotte (tegen het meer) Ben daar ooit nog gepasseerd ![]() |
Citaat:
|
Ok, maar is er een safe?
|
Citaat:
|
Citaat:
die "woningen" vallen als kaartenhuisjes ineen bij het eerste beste orkaantje. daar sta je dan met je weetikhoeveel dollar, omgezet in weetikveelhoeveel euro. |
In de jaren 90 herinnerde ik me nog dat een appartement geen miljoen frank kosste hoor, en een bouwgrond voor 400 000 fr makkellijk te krijgen was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs halverwege de nineties was dat nog mogelijk als ik het goed heb, vanaf toen begonnen de prijzen stelselmatig omhoog te gaan... Korter bij huis kan je volgens mij wel nog relatief goedkope woningen op de kop tikken in Spanje, Oost-Europa, Turkije, ... ik denk zelfs Frankrijk? (Maar daar is het leven an sich dan weer een pak duurder) en natuurlijk in Wallonië. :mrgreen: |
Citaat:
In Spanje zijn ze onbetaalbaar geworden. (op de interessante plekken natuurlijk) In mijn tweede vb kijk je uit op een meer. |
Citaat:
|
Is zelf nog goedkoper dan een flatje in Antwerpen 8O
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in spanje is de markt het laatste jaar compleet gecrashed ... (zusje woont daar ... en heeft slecht gekocht:?) |
Citaat:
|
Citaat:
daar komen vodden van. nen hoop miserie een huis verhuren waar je ongeveer bij woont is al behoorlijk moeilijk. |
Citaat:
In Polen hebben we eens zo'n villa gehuurd en de eigenaars woonden aan de andere kant van de grens |
Citaat:
en er zijn er ook heel veel die daar na een paar jaar van terug komen ... |
Hier zijn er ook goeie deals te doen in de immobiliensector en geen orkanen wel snikhete zomers. We kunnen dan wekelijks een Vlaamse barbecue houden. En het is makkelijker voor een Belg dan voor een Amerikaan om een lening (30% aanbetaling) te bekomen. Verhuur het als je hier niet bent en dat zou je kosten moeten dekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een nachtje aan zee blijven logeren kost denk ik toch makkelijk 40 euro per nacht, terwijl je dan enkel kamer met ontbijt hebt. Reken daarbij het treinticket heen-en terug voor de hele familie of de benzine voor de wagen. Het goede weer moet je er vaak bij fantaseren. Terwijl je voor 500 euro heel wat zuiderse en zonnigere vakantiebestemmingen aan kan doen, all inclusive voor een week lang. |
Citaat:
Waar ligt het precies? (België?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be