![]() |
Et pour les dames: de piemel van Raspoutin!
Dit kon ik jullie toch niet onthouden zeker.
------------------------- Soms staat een sterk verhaal op sterk water. De prostaatkliniek van St. Petersburg beweert de piemel van Raspoetin te hebben, een van ’s lands roemruchtste Russen. ![]() Daar staat hij dan, de uitzonderlijk grote piemel van Gregori Raspoetin. In een glazen weckpot. Stonden de Russen vroeger alleen in de rij voor het mausoleum van Lenin, nu reizen bedevaartgangers af naar een nieuw soort relikwie; het 28,5 centimeter grote lid van de man die ooit de machtigste van Rusland was. Raspoetin was de Greet Hofmans van Rusland. De alternatieve genezer genas in 1907 op miraculeuze wijze de zoon van tsaar Nicolaas II van zijn hemofilie-bloedingen. Raspoetin werd prompt een vertrouweling aan het hof en kreeg steeds meer politieke invloed. Hij benoemde en ontsloeg zelfs ministers. Volgens ingewijden kwam dat echter niet door zijn geneeskundige krachten, maar door zijn seksuele vermogens. Raspoetin scheen over een uitzonderlijk groot lid te beschikken. Onder zijn schare aanbidders was ook de vrouw van Tsaar Nicholas II, Alexandra. LEES VOORAL VERDER ;-) |
Mooi mooi mooi!!! Hij doet mij vaag aan iemand denken, maar ik weet niet precies wie...
|
Citaat:
|
Citaat:
8O IEUW |
Wie komt er in vredesnaam op het idee iemands jongeheer op sterk water te zetten :wtf:
|
Onze leraar geschiedinis had ons ooit het verhaal gedaan dat Napoleon ook begraven is zonder zijn trots.
Wij allemaal aan het denken dat het een fabelke was, maar nu ik dat artikel juist heb gelezen, zou het toch waar zijn. Vraag me echt af waarom men nu zoiets doet? (of wie die dingen verzamelt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vinden de vrouwen die in deze topic reageren dat "size does matter"?
|
Citaat:
:lolabove: zeg nu niet dat ze jou zo ook al eens iets hebben wijsgemaakt hé! |
Citaat:
|
Zouden ze over die van mij ook een topic openen binnen 100 jaar?
|
Citaat:
Vaneigens... van 28.5cm gaat deze lopen! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Raspoutin was een meester oplichter en manipulateur, waarschijnlijk is dit het ook.
A propos...ik sluit me aan bij Duupje IEUUUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach kijk, hoe schattig :-D |
Citaat:
eikes, auwkes. :-o |
Citaat:
|
Misschien dat een merrie dat kan appreciëren ;-)
|
Citaat:
|
Dat hele "size matters" of "size does not matter" en de reacties van de dames hier, doet me denken een kort interviewtje dat ik ooit las (op DS dan nog wel als ik me goed herinner) met de vent met de langste dinges ter wereld. Die vond dat een handicap omdat je in bed jezelf nooit eens kan laten gaan. 't is dan altijd van "nee te ver", "nee nie ver genoeg", "auw",...
Je zal maar eens lekker in mekaar opgaan als je constant moet letten of je bekken geen centimeter te ver vooruit gaat :| Mij lijkt het eerder stressen dan vrijen dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders: minimum 10 cm, maximum 20 cm erectie. Ik heb trouwens ergens gelezen dat "size" er niet toe doet omdat bij een vrouw vooral het eerste deel van de vagina het meest gevoelig is... |
Citaat:
|
Citaat:
----------------------------------------------------------- @ duupje en nubian: jullie weten toch dat het grote slappe lid niet persé in gelijke mate opzwelt met het kleine slappe lid? allez, in de volksmond schijnen afrikanen "de grootste" te hebben: dat is dan wel in slappe toestand, in aanslag schijnt het niet veel te schelen (schijnt = I miss an African in mijn ervaring). Verder hebben studies uitgewezen dat in aanslag de kaukasiers de grootste hebben. dus Raspoutin zou best wel eens "de max" kunnen zijn. Of het leuk is, is iets anders. Maar naar het schijnt had ie toch wel een en ander beetje succes. |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ieder dat maar voor zich uitvinden, denk ik zo. Ik ben niet ontevreden met wat ik heb. En mijn voormalige partners waren er ook niet ongelukkig mee, dus ik ben tevreden met wat ik heb en hoef me daar dus al geen zorgen over te maken. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En naar het schijnt nam hij de wijven het liefst van achteren.8O
Trouwens, dat gedrocht, is deze nu in stijve of in slappe toestand?:| Oja, Rasputine was een lelijke, smerige bedrieger, een charlatan.:? En het zijn hardnekkige lelijke roddels die nu blijkbaar nog altijd meegaan, als zou de Keizerin zich hebben laten nemen door zulke vunzigaard. Alles wat het Keizerlijk Huis maar kan schaden moet dienen, denk men nu nog steeds.:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be