Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Miquet krijgt kritiek binnen haar eigen partij voor de linkse koers die zij volgt... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110255)

Chipie 3 augustus 2008 13:14

Miquet krijgt kritiek binnen haar eigen partij voor de linkse koers die zij volgt...

Eindelijk krijgt Milquet in haar eigen partij kritiek op haar beleid, dat door Mathijsen, lid van het politiek bureau van de cdH, fel geassocieerd wordt
met het falen van oranje-blauw
met de terugkeer van de PS in de regering
met links in het algemeen

en dit terwijl de cdH feitelijk een centrumpartij is.

Hij wil tevens dat Joëlleke, die pas een nieuw mandaat als voorzitter kreeg (wat eigenlijk niet toegelaten was volgens de statuten, plaats maakt voor nieuwe verkiezingen, waardoor de leden bij de verkiezing van een nieuwe voorzitter de cdH opnieuw naar het centrum zouden kunnen brengen...
Zoals de situatie nu is (een voorzitter, die langer zetelt dan statutair toegestaan), gaat volgens hem niet... Dat is een Mugabisering van het voorzitterschap...:magniet:

Milquet en Mugabe... Zou het toeval zijn dat beide namen met een M beginnen en (extreem?)links zijn? :-D

Bron

MaGNiFiCaT 3 augustus 2008 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3606357)
Eindelijk krijgt Milquet in haar eigen partij kritiek op haar beleid, dat door Mathijsen, lid van het politiek bureau van de cdH, fel geassocieerd wordt
met het falen van oranje-blauw
met de terugkeer van de PS in de regering
met links in het algemeen

en dit terwijl de cdH feitelijk een centrumpartij is.

Hij wil tevens dat Joëlleke, die pas een nieuw mandaat als voorzitter kreeg (wat eigenlijk niet toegelaten was volgens de statuten, plaats maakt voor nieuwe verkiezingen, waardoor de leden bij de verkiezing van een nieuwe voorzitter de cdH opnieuw naar het centrum zouden kunnen brengen...
Zoals de situatie nu is (een voorzitter, die langer zetelt dan statutair toegestaan), gaat volgens hem niet... Dat is een Mugabisering van het voorzitterschap...:magniet:

Milquet en Mugabe... Zou het toeval zijn dat beide namen met een M beginnen en (extreem?)links zijn? :-D

Bron

Milquet is cool! Een mooie, sensueele, klassevolle, stijlvolle dame.8-)8-)8-) Met het hart op de juiste plaats. Die opkomt voor voor haar eigen volk. Ze heeft haar vel duur verkocht. Ze is een warte heldin!!8-):thumbsup::thumbsup:

Haar vergeliujken met dat beest van een Muhabe is misdadig!:x Shame on you, Skipie!!!:evil::evil:

MaGNiFiCaT 3 augustus 2008 13:33

Ze heeft zichzelf en haar ideeën en dat van haar achterban niet laten vermurmen, en verloochend onder de zware druk van de onredelijheid van op de eerste plaat Dewever, en andere gruweltjes.

Hallebarde 3 augustus 2008 13:53

Milquet is cool! Een mooie, sensueele, klassevolle, stijlvolle dame. Met het hart op de juiste plaats. Die opkomt voor voor haar eigen volk. Ze heeft haar vel duur verkocht. Ze is een warte heldin!!

Haar vergeliujken met dat beest van een Muhabe is misdadig! Shame on you, Skipie!!!

Ze heeft zichzelf en haar ideeën en dat van haar achterban niet laten vermurmen, en verloochend onder de zware druk van de onredelijheid van op de eerste plaat Dewever, en andere gruweltjes.

Allez, Magnificat, laat u maar eens goed gaan...
En ach, op een paar taalfoutjes méér of minder, en zelfs op een paar aan de gelegenheid aangepaste werkwoorden (vermurmen ?) komt het niet.

HAMC 3 augustus 2008 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3606385)
Die opkomt voor voor haar eigen volk.

En zeggen dat dit in Vlaanderen racistisch is.

pibo® 3 augustus 2008 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde (Bericht 3606409)
Milquet is cool! Een mooie, sensueele, klassevolle, stijlvolle dame. Met het hart op de juiste plaats. Die opkomt voor voor haar eigen volk. Ze heeft haar vel duur verkocht. Ze is een warte heldin!!

Haar vergeliujken met dat beest van een Muhabe is misdadig! Shame on you, Skipie!!!

En ach, op een paar taalfoutjes méér of minder, en zelfs op een paar aan de gelegenheid aangepaste werkwoorden (vermurmen ?) komt het niet.

bah , mensen aanpakken op hun spelling ........... :roll::roll::roll::roll::roll: vind ik wel een beetje zwak !!!!

verder heb je natuurlijk wel 100 % gelijk !!!! ;-)

Zwartengeel 3 augustus 2008 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3606428)

Franstaligen mogen dat. Vlamingen niet. Die moeten rijk zijn en zwijgen.

Mr. Orange 3 augustus 2008 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3606388)

En als De Wever hetzelfde doet verwijten ze hem dat hij de boel blokkeert...

filosoof 3 augustus 2008 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 3606458)
En als De Wever hetzelfde doet verwijten ze hem dat hij de boel blokkeert...

Ik las hier toch weinig verwijten in die zin aan 't adres van BDW (integendeel)

Mr. Orange 3 augustus 2008 14:39

De Wever wordt hier constant verweten. Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn mening.

Doch, Milquet heeft naar mijn weten nooit doodsbedreigingen gekregen...

http://www.knack.be/nieuws/belgie/do...icle20787.html

Sta mij toe te zeggen dat dit toch een brug te ver is...

Nuja, de CDh heeft idd ook een rechtervleugel (Wathelet en co) en die heeft al laten blijken dat ze niet altijd even opgezet zijn met hun linkse koers.

Pantoffeldiertje 3 augustus 2008 14:42

Citaat:

Milquet is cool! Een mooie, sensueele, klassevolle, stijlvolle dame.8-)8-)8-) Met het hart op de juiste plaats. Die opkomt voor voor haar eigen volk. Ze heeft haar vel duur verkocht. Ze is een warte heldin!!8-):thumbsup::thumbsup:

Haar vergeliujken met dat beest van een Muhabe is misdadig!:x Shame on you, Skipie!!!:evil::evil:

Weet u, niet iedereen voelt zich aangetrokken tot dergelijke knuffelpolitiek.

"Laten we allemaal vriendjes zijn" lijkt wel de volstrekt belachelijke boodschap die u hier telkens opnieuw verkondigt.

On-topic : vreemd dat ze Milquet nog zo lang hebben laten begaan. Waarschijnlijk is er al langer een groeiende kritiek binnen de CDH.

lollysticky 3 augustus 2008 15:04

eindelijk komt het er eens van... ik snap niet hoe een centrum-partij (ze claimen toch dat ze dit zijn) zo'n linkse koers kan varen zonder dat er ook maar één iemand eens zijn gedacht zegt!

Bob 3 augustus 2008 16:19

Citaat:

Die opkomt voor voor haar eigen volk.

Eigen volk eerst. Er zijn er die al voor minder een cordon rond zich hebben gekregen.

Bob 3 augustus 2008 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3606464)
Ik las hier toch weinig verwijten in die zin aan 't adres van BDW (integendeel)

Jamaar, ge moet de franstalige pers ook lezen.

Bob 3 augustus 2008 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3606517)
eindelijk komt het er eens van... ik snap niet hoe een centrum-partij (ze claimen toch dat ze dit zijn) zo'n linkse koers kan varen zonder dat er ook maar één iemand eens zijn gedacht zegt!

Och, Wallonie is ene grote linkse vijver. En iedereen tracht erin te vissen. Slangen heeft de vld ook zo eens wijsgemaakt, dat Vlaanderen ook ne grote linkse vijver was. Maar het is de vld toen wel slecht bekomen.

MaGNiFiCaT 3 augustus 2008 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde (Bericht 3606409)

Moet ik anders alles in het Frans posten misschien?

Zullen we elkaar vergelijken in het Frans, we zullen dan eens zien wie er de taalfoutjes maakt.:-D

Neen, wees blij dat ik wil in het Nederlands schrijven, dat nogthans mn moedertaal niet is.:-)

MaGNiFiCaT 3 augustus 2008 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 3606611)
Eigen volk eerst. Er zijn er die al voor minder een cordon rond zich hebben gekregen.

Neen, ze heeft hen verdedigt tegen de onredelijkheid van de dag.

LastMohican 3 augustus 2008 16:37

Mliquet is een arrogante waalse trut.

-=EXCALIBUR=- 3 augustus 2008 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3606433)
Franstaligen mogen dat. Vlamingen niet. Die moeten rijk zijn en zwijgen.

En die moeten geheel belgië onderhouden. Hoe kan je dat vergeten? ;-)

Bob 3 augustus 2008 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3606643)
Neen, ze heeft hen verdedigt tegen de onredelijkheid van de dag.

Dat zal dan wel de eerste waal zijn die het cordon rond het vb heeft aangevallen.

toccata 3 augustus 2008 22:03

Nooit gesnapt waarom CDH de linkse kaart zofel trekt
Ik denk dat er in Wallonie nood is aan een degelijke (centrum-)rechtse conservatieve partij

Pol 3 augustus 2008 22:37

Citaat:

Milquet is cool! Een mooie, sensuele, klassevolle, stijlvolle dame. 8-)8-)8-) Met het hart op de juiste plaats. Die opkomt voor voor haar eigen volk. Ze heeft haar vel duur verkocht. Ze is een ware heldin!! 8-):thumbsup::thumbsup:
Haar vergeliujken met dat beest van een Mugabe is misdadig!:x Shame on you, Skipie!!!:evil::evil:

Het is niet Skipie die de voorzitters-ministersituatie vergelijkt met dictator-allures, maar partijgenoot Marc-Antoine Mathijsen. Wat mij betreft is het ook de enige significante kritiek, die we hier op Milquet willen geven. Het komt in Vlaanderen minder democratisch over als het partijvoorzitterschap en het leiderschap of ministerschap van een regering samengaat. Het parlement wordt al monddood gemaakt en daar komt daar nog bij dat de partij volledig uit de mond moet praten van het kopstuk in de regering.

In Franstalig België wordt dat blijkbaar meer en meer regel met Reynders en nu ook Milquet. Het doet terugdenken aan Verhofstadt die op een bepaalde blauwe dag van zijn ivoren premiertoren kwam afgedaald om te verkondigen dat hij nu ook het voorzitterschap van VLD had overgenomen... De terechte reacties toen gelden nu ook voor Reynders en Milquet, al is het woord 'mugabisering' inderdaad een brug te ver...

Overigens alle sympathie, Magnificat, om met ons in forum te komen.

Hallebarde 3 augustus 2008 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3606641)
Moet ik anders alles in het Frans posten misschien?

Zullen we elkaar vergelijken in het Frans, we zullen dan eens zien wie er de taalfoutjes maakt.:-D

Neen, wees blij dat ik wil in het Nederlands schrijven, dat nogthans mn moedertaal niet is.:-)

Wil van mij aannemen dat er geen enkele reden is om u zenuwachtig te maken, Magnificat.

Met mijn reactie wilde ik enkel aangeven dat uw (gespeelde ?) geraaktheid in uw argumentatie mij eerder als een uiting van frustratie voorkwam. Vandaar het "laat u maar eens goed gaan...".

De allusie op de veelvuldige taalfouten in uw betoog was maar bijkomstig : er was geen kwaadwilligheid mijnerzijds, en het was geenszins mijn bedoeling u te kwetsen.

Het "elkaar vergelijken in het Frans" zou u wel eens een verrassing kunnen bezorgen. Ik behoor tot een rasechte Vlaamse familie, maar bij ons wordt iedereen reeds generaties lang perfect tweetalig opgevoed. De taal van mijn roots is uiteraard het nederlands, maar in de praktijk is mijn "moedertaal" dus net zo goed het frans.

Overigens woon ik al méér dan vijfentwintig jaar diep in Frankrijk.

Laat ons dus - om nog méér frustraties te vermijden - maar afzien van een "wedstrijdje frans", en laat het u alvast een troost wezen dat alle eigennamen zoals o.a. "Mugabe" in zowel het frans als het nederlands identiek gespeld worden, en dat u ze derhalve niet hoeft te vertalen als "Muhabe", zoals u dacht te moeten doen.

Maar dat even terzijde.

En tenslotte, Magnificat : ikzelf ben noch blij, noch bedroefd dat u "in het Nederlands wil schrijven". Ik vind het eenvoudigweg doodnormaal dat iemand die zichzelf "Belg" cq. "Belge" noemt, dat kan en wil doen.
Ik vraag mij derhalve af waarom u er blijkbaar geen enkele moeite mee hebt om de door u aanbeden Paola Ruffo di Calabria, die overduidelijk NIET "in het Nederlands wil schrijven", als een Belgische te aanzien, laat staan als een koningin der Belgen.

UFSIA 4 augustus 2008 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3607284)
Nooit gesnapt waarom CDH de linkse kaart zofel trekt
Ik denk dat er in Wallonie nood is aan een degelijke (centrum-)rechtse conservatieve partij

Er zijn grosso modo drie blokken in Wallonië : links ( ps ) en rechts ( mr ) en ertussenin.

De cdh tracht de positie in 't midden van het bed in te nemen om zo mee te kunnen regeren en postjes te pakken. De reden dat de laatste jaren de cdh zo'n linkse koers vaarde is omdat links zo sterk stond ( Ps was de grootste ) en zo kon cdh mee profiteren van 't linkse overwicht ( cfr. momenteel zitten ze met Ps in de gewestregering ). in zulke situatie was het haast niet te doen om kritiek in de partij te uiten vanwege meer rechtse figuren.

Echter vorig jaar werd MR de grootste ( groter dan de ps ) en indien die dat nog eens kunnen herhalen volgend jaar zullen ze misschien de ps onttronen , als DAT gebeuren zou , zou het veel interessanter zijn voor de cdh om zich niet meer HELEMAAL aan de PS te binden ( kwestie van optie op postjes open te houden ).

Dat is momenteel een probleem van de cdh , in plaats van dat die soms wat links en soms wat rechts doen om te kunnen samenwerken met wie het ook is die op dat moment de grootste is zijn ze een koers gaan varen die soms linkser aanvoelt dan wat de ps zelve zou doen.

Deze reactie is niet meer dan een koerscorrectie van een paar postjespakkers die vrezen uit de boot te zullen vallen , die overigens ook gezien hebben dat Milquet zich met haar eeuwige NON wel populair maakte in Wallonië , maar wel in Vlaanderen meer en meer degout opwekt. dat schaadt ook de kansen op postjes op federaal vlak in de toekomst voor de CDH.

Cdh en Cdv hebben overigens iets gemeen : 't zijn tsjeven ( en dus postjespakkers ) :D

mvg. sint ignacius

Geertje 4 augustus 2008 08:41

Ik vind dat men Milquet moet laten verder doen. Zo kan België eindelijk gesplitst worden, want met Milquet erbij zal er nooit een oplossing komen. Ze is uiterst narcistisch en denkt alleen aan zichzelf en haar omgeving.

Problemen in België zijn voor haar enkel problemen in Brussel en zo dient het beleid in België enkel en alleen op Brussel gericht te worden. Met de boerenbuiten Vlaanderen en Wallonië kan ze zich als franstalige Ubermensch niet bezig houden. Ze is sociaal bezig met de echt belangrijke mensen uit de hoofdstad.

We duimen voor Milquet dat ze België doet ontploffen.

Chipie 4 augustus 2008 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 3607644)
Ik vind dat men Milquet moet laten verder doen. Zo kan België eindelijk gesplitst worden, want met Milquet erbij zal er nooit een oplossing komen. Ze is uiterst narcistisch en denkt alleen aan zichzelf en haar omgeving.

Problemen in België zijn voor haar enkel problemen in Brussel en zo dient het beleid in België enkel en alleen op Brussel gericht te worden. Met de boerenbuiten Vlaanderen en Wallonië kan ze zich als franstalige Ubermensch niet bezig houden. Ze is sociaal bezig met de echt belangrijke mensen uit de hoofdstad.

In het commentaarstuk van Bart Sturtewagen in DS van vandaag staat oa het volgende:

Van de andere coalitiepartners spint alleen het CDH van Joëlle Milquet garen bij de geblokkeerde situatie. De interne wrevel over de linkse, PS-vriendelijke lijn die ze aanhoudt en over haar totale dominantie van de partij, weegt voorlopig niet op tegen de riante opiniepeilingen. Zij verhindert nu al een jaar lang dat de posities aan Franstalige kant voldoende bewegen om ook aan Vlaamse kant openingen mogelijk te maken. Zolang ze daarmee scoort in de Franstalige publieke opinie, blijft de impasse duren.

Zo houdt ze in haar eentje de vernieuwing van het Franstalige politieke landschap op. Ondanks een zware electorale aderlating regeert de PS nog steeds op alle niveaus in dit land. Zolang de combinatie van PS en CDH groter blijft dan een verbond MR-Ecolo, waait er in het zuiden geen nieuwe wind. Zolang de MR niet zeker is van het marktleiderschap, kan die het extremisme van Olivier Maingain niet negeren. Die realiteit houdt het land in een ijzeren greep.

rookie 4 augustus 2008 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 3607644)

inderdaad Milquet en Maingain hebben in het afgelopen jaar meer gedaan voor de Vlaamse onafhankelijkheid dat alle generatie's Vlaamse kazakkendraaiers (lees politici van tradionele partijen ) samen

Svennies 4 augustus 2008 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3606428)

Wist U dat nog niet, als een waalse politicus zich onverbiddelijk opstelt tegen de eisen vanuit vlaamse zijde is hij/zij een held(in) die onvervaard het waals gedachtengoed verdedigd teneinde alle rechten van de waalse bevolking te handhaven en of te verbeteren....
Zelfs al bedreigt daardoor een splitsing het land,ze staan immers recht in hun schoentjes dank zij hun collectieve verontwaardiging,en zij nog liever barsten dan buigen aangezien toegeven een vernedering is...
Als een vlaams politicus daar ook nog maar aan dénkt,heet hij een racist,facist en francofoob persoon te zijn die de arme waaltjes dreigt uit te buiten en te vernederen en dit gewoon maar omdat ze frans spreken ...
Ocharme de dutskes,na 178 jaar overheersing dreigt er een einde aan te komen,maar ze zijn onschuldig nietwaar, ze wisten immers niet beter....;-)

Chipie 5 augustus 2008 13:17

Radio1 moet de kritiek op Milquet (langer tot voorzitter benoemd als statutair mogelijk + te links geworden) natuurlijk kunnen afzwakken... :lol:

Men haalt hiervoor Fontaine, journalist van de RTBF, voor de micro... die simpeltjes verklaart dat de kritiek komt van de oude krokodillen van de cdH :-D
En dat het maar een scheet in een fles is...

De persoon die de kritiek uitbracht (Mathijs) wordt zelfs als extreemrechtse afgeschilderd...

Radio1... om er soms kotsmisselijk van te worden... :oops: :lol:

Hier te beluisteren

MaGNiFiCaT 5 augustus 2008 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3609684)
Radio1 moet de kritiek op Milquet (langer tot voorzitter benoemd als statutair mogelijk + te links geworden) natuurlijk kunnen afzwakken... :lol:

Men haalt hiervoor Fontaine, journalist van de RTBF, voor de micro... die simpeltjes verklaart dat de kritiek komt van de oude krokodillen van de cdH :-D
En dat het maar een scheet in een fles is...

De persoon die de kritiek uitbracht (Mathijs) wordt zelfs als extreemrechtse afgeschilderd...

Radio1... om er soms kotsmisselijk van te worden... :oops: :lol:

Hier te beluisteren

Chipie, waarom luister je dan nog?:-o:lol:

MaGNiFiCaT 5 augustus 2008 18:21

Hallebarde, de manier waarop Muhabe, of Mugabe geschreven wordt zal me echt een worst wezen en ik doe er niet de minste moeite voor om snel even op te zoeken hoe het juist moet.;-) Daar is dat stuk onmens niet waardig voor.

Trouwens, ik zeg er meteen bij dat ik in het algemeen geen moeite doe om foutloos te schrijven. Missch moet ik dit meer doen, posten herlezen ofzo. Maar ik heb niet de gewoont mn eigen geschriften te lezen.;-)

Over het feit dat Hare Majesteit de Koningin (Koningin Paola) slecht Nederlands spreekt, of zelfs zou weigeren Nederlands te schrijven heb ik al mn mening laten weten.

-Niet iedereen heeft een talenknobbel: het is duidelijk dat Hare Majesteit de Koningin ook niet gezegent is van een schitterend talentalent. Moeten we dat Haar kwalijk nemen? Dit in grote tegenstelling tot Haar schoonzuster, de koningin-weduwe.

-Ik kan héél goed begrijpen dat Hare Majesteit de Koningin liever niet in het Nederlands schrijft, aangezien Haar Nederlands slecht is. Rekening houdende dat al Haar geschriften bewaard zullen blijven tot in eeuwigheid kan ik best begrijpen dat Zij niet wilt dat ook eventuele fouten daarmee bewaard worden.

Chipie 5 augustus 2008 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3610405)
Chipie, waarom luister je dan nog?:-o:lol:

Omdat ik van mijn juffrouw deze kleuterradio moet beluisteren... :oops:

Mr. Orange 5 augustus 2008 19:32

Ze heeft toch alle tijd om Nederlands te leren me dunkt. Om even advocaat vd duivel te spelen: het zou haar populariteit alleen maar ten goede kunnen komen...

lollysticky 5 augustus 2008 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3610438)
Hallebarde, de manier waarop Muhabe, of Mugabe geschreven wordt zal me echt een worst wezen en ik doe er niet de minste moeite voor om snel even op te zoeken hoe het juist moet.;-) Daar is dat stuk onmens niet waardig voor.

Trouwens, ik zeg er meteen bij dat ik in het algemeen geen moeite doe om foutloos te schrijven. Missch moet ik dit meer doen, posten herlezen ofzo. Maar ik heb niet de gewoont mn eigen geschriften te lezen.;-)

Over het feit dat Hare Majesteit de Koningin (Koningin Paola) slecht Nederlands spreekt, of zelfs zou weigeren Nederlands te schrijven heb ik al mn mening laten weten.

-Niet iedereen heeft een talenknobbel: het is duidelijk dat Hare Majesteit de Koningin ook niet gezegent is van een schitterend talentalent. Moeten we dat Haar kwalijk nemen? Dit in grote tegenstelling tot Haar schoonzuster, de koningin-weduwe.

-Ik kan héél goed begrijpen dat Hare Majesteit de Koningin liever niet in het Nederlands schrijft, aangezien Haar Nederlands slecht is. Rekening houdende dat al Haar geschriften bewaard zullen blijven tot in eeuwigheid kan ik best begrijpen dat Zij niet wilt dat ook eventuele fouten daarmee bewaard worden.

kunt ge eens normaal schrijven? Uw geadoreerd gekwijl loopt telkens over het scherm als ik ne post van u lees. Akkoord dat ge die mensen graag ziet (ik zou zelfs zeggen; TE graag precies), maar demp dan aub het hoofdletter-gebruik ofzo :/ Het lijkt alsof je God aanbidt...

P.S. moet "koningin-weduwe" dan ook niet met hoofdletter? :twisted:

on topic: ik heb de uitzending van radio1 ook gehoord :/ het was een... euh... prachtig stukje... >_>

Den Ardennees 5 augustus 2008 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3606517)

ik begrijp het ook niet, de MR (liberalen!) is rechtser dan de Franstalige christen-democraten8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be