![]() |
Ontdek de mod .
Allee , aangezien iedere moderator hier ook aktief is onder een andere account en er daar blijkbaar veel zever over is ...
WELKE ACCOUNTS ZIJN DE DUBBELACCOUNTS VAN DE MODS ??? Wie het weet of een vermoeden heeft kan het hier laten weten ... Ook de mods zelf kunnen hier eerlijk en in alle openheid hun cover laten vallen...:-D |
Zou duveltje een admin zijn ??? 8O
|
Nieuw VRT programma? "Wie is de Mod?"
|
Citaat:
|
Citaat:
'Boer zoekt koe' vind ik veel leuker! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan een afleidingsmaneuvre zijn hé ... ;-) |
'k Ben vooral benieuwd naar bepaalde forummers se ...
K. en L. worden nogal vaak genoemd in deze kwestie ... :-D |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=111027 |
Gezien de tendens van het artikel dat ik had durven plaatsen en dat doodgemodereerd werd mits een vuist vol strafpunten, denk ik dat bv
G = S :P |
(Niet doorvertellen, maar ik weet wie de moderator is van het subforum "Links" ;-))
|
Citaat:
Mss is Dronkoers z'n passwoord voor z'n mod-account vergeten ... 8-) |
Dubbelaccounts waren toch verboden?
Er zijn dus regels voor de mods en aparte voor het plebs? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind dat op zijn minst verwarrend ... en wat met mods die onnozelaars zijn ? mogen die dan sowieso geen dubbelaccount aanmaken ? |
Is Dronkoers niet de mod van koetjes en kalfjes??
|
Citaat:
Dronkoers is een *KNIP*... |
Citaat:
Hmmm ... Verdacht hé ... |
Citaat:
|
trouwens, dat woordje had met water en drinker te maken, manta?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dronkoers is ne fantastische kerel zal wsl wel blijven staan ... qed |
Citaat:
|
Nog een testje ...
*Knip* Gelieve niet over alcoholvrije dranken te praten. Hé dronkoers ... :-D Laatst aangepast door The drunken mod |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn mandaat is nog lang niet afgelopen hoor! |
zij die t zeggen zijn het niet, en zij die t zijn, zeggen het niet.
|
Citaat:
De eerste keuring is gelijkaardig aan de selectie test van de danseressen van de olympische spelen. Je wordt gekeurd van top tot teen. Tweede deel is een computertest : je moet rode berichtjes kunnen typen. Derde deel is een psychologische test : je moet van figuurtjes de psychologische achtergrond raden. Vierde deel is de belangrijkste : je moet een drinkproef doen met de oppermod. Hier slagen de meeste niet in. Er is wel nog een 4bis als je niet slaagt : je wordt als man getest door de vrouwelijke MOD's (en als vrouw vice versa). |
Citaat:
|
Citaat:
|
te laat ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is Gun eigenlijk Starfire, want ik had een artikel geplaatst over Wilders en de Pallies en dat is binnen de seconde in het verkeerde keelgat geschoten. Tenzij - nog erger - het bruut geweld is. Want die heeft me o.a. maandenlang straffeloos mogen stalken en alles posten wat ie wil. |
Citaat:
ik waarschuw u, pas op hé manneke ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be