![]() |
Bevolking in het Westen: 50% moslims, 50% niet-moslims, wat gebeurt er volgens u?
Graag uw antwoord bij de enquete
|
Citaat:
|
Citaat:
geen realistische vooruitzichten???? Al eens naar ALLE Europese steden gekeken? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is alleen triest dat vele mensen dit nog steeds niet doorhebben. |
Beiroet II
|
Citaat:
Mensen kunnen zich dus bekeren tot die religie. Best mogelijk dus dat de tegenstellingen ietwat ingewikkelder zouden liggen dan u ze voorstelt. |
Citaat:
beetje maffia toestanden hé: I'll make you an offer you cannot refuse..... en leuk dat we dat vinden! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hetzelfde als er nu in het Midden-Oosten met Israël, de Libaneze Christenen, de Assyriërs en andere niet-Islamitische minderheden gebeurd. Het Midden-Oosten conflict is geen territoriaal conflict, maar in Europa zullen de meerderheid Moslims de Europeanen proberen te overtuigen dat hun overname van Europa ook gerechtvaardigd is. Ze zullen met dezelfde logica alleen Spanje en tot aan Poitiers kunnen claimen.
|
Citaat:
|
De vraag is dan wel, welke van de Islamitische strekkingen gaat de eerste aanslagen plegen op de andere islamitische strekkingen?
|
Waarschijnlijk niet veel. Moslims kunnen evengoed dikke zetelplantjes worden. Hangt ervan af hoe sterk de liberale hegemonie is om ze als onderklasse kalm te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
even tellen? |
Kan er iemand a.u.b. ne rol WC-papier brengen? Ik zit zonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de jaren '50 was het nog altijd zo dat "katholieken" meer kinderen hadden dan vrijzinnigen... dus normaal gesproken zou nu iedereen katholiek moeten zijn in België.
Het punt is dat kinderen tegenwoordig niet meer automatisch het geloof, de politieke overtuigingen enz.. van hun ouders overnemen. (de mijne vanzelfsprekend wel) |
Citaat:
hun dochters mogen zelfs niet met een witte christenhond naar huis komen, laat staan met een kaffer. |
Iemand gisteren het reportage programma "Grenzeloze liefde" gezien op Tv Een? Een Belgische vrouw had haar ware Jacob gevonden in Marokko en leeft daar nu "onder zijn gezag". Ja dat leest u goed, aldus de vrouw: "Als we samen ergens heen gaan dan mag ik mijn man niet vragen "zeg het is al laat gaan we terug naar huis?" Dat is ongeoorloofd voor een vrouw, ik wacht braafjes tot mijn man zin heeft weer naar huis te gaan en mij spontaan mee te nemen... Ander citaat: "Als we een kennis tegenkomen die we beide kennen dan groet die beleefd mijn man, ik daarentegen word NIET gegroet, die kennis zal doen alsof ik lucht ben... In het begin dacht ik nog: "Maar allez, die kent mij toch ook, waarom zegt die geen goeiedag tegen mij? Intussen weet ik wel beter: dat hoort zo!"
Welke vrouw wil in dergelijk systeem meedraaien vraag ik u? Domme gansjes of slaafse vrouwen die graag een SM-rollenspel spelen? |
Citaat:
|
Op de website http://www.dhimmitude.org kan je leren hoe onderdanig je je als niet-moslim dient op te stellen tegenover moslims in een islam-maatschappij. Lees vooral het hoofdstukje TODAY (zie linkerkolom) waarin de regels zijn opgenomen waaraan je moet voldoen als niet-moslim.
Huiveringwekkend! 8O |
al het geld vd bank verandert in zand
|
Citaat:
|
preventief denken = wijs
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be