Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nieuw initiatief op Vlaanderen Actueel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11283)

abramis brama 31 maart 2004 12:51

Aangezien de grote kanonnen van het politieke strijdtoneel reeds uitvoerig aan bod komen via allerhande mediakanalen, hebben wij ervoor geopteerd om nu ook eens wat aandacht te besteden aan kandidaten voor de verkiezingen van 13 juni die het niet zo gemakkelijk hebben om aan bod te komen.

Op Vlaanderen Actueel werd een nieuwe forumcategorie geopend, volledig in het kader van de verkiezingsstrijd. Daarin kunnen de minder bekende kandidaten de forumgebruikers doorverwijzen naar hun verkiezingssite, of - indien men de confrontatie durft aan te gaan - zichzelf en hun standpunten voorstellen aan de gebruikers, om vervolgens de discussie aan te gaan.

Waar de lamp brandt ?

Hierzo !

(Geplaatst met toestemming van Maarten, waarvoor uitdrukkelijke dank ! :Fade-col: )

Prien G. 31 maart 2004 13:37

wat een leuk initiatief :!:

: ik denk dat ik mij bij zo'n ruimdenkend forum ook eens ga registreren

Prien G. 31 maart 2004 14:11

mijnheer Abramis , die link werkt niet , zou u dat eens kunnen nakijken zodat ik dat forum kan bezoeken

Dank

abramis brama 31 maart 2004 14:20

1) "mijnheer" is niet thuis. 't Is de knecht hier... ;)

2) Die link werkt wel, voor zover ik hier ondervind. Maar indien dat toch problematisch zou zijn : probeer het eens met deze url :

http://www.vlaanderen-actueel.be

Die leidt naar de portaalsite, en van daar uit moet je er komen.

Suc6 !

Pelgrim 31 maart 2004 14:38

Citaat:

hebben wij ervoor geopteerd om nu ook eens wat aandacht te besteden aan kandidaten voor de verkiezingen van 13 juni die het niet zo gemakkelijk hebben om aan bod te komen.
Lovenswaardig, dat zou je als complementair aan de forumsessies met politics.be kunnen beschouwen. Misschien kunnen de twee meer op elkaar afstemmen en samenwerken?

wie gaat daar trouwens zoal komen?

Prien G. 31 maart 2004 14:44

knecht :wink: , ook die link is niet beschikbaar , het zal aan mijn instellingen liggen .

Spijtig , want het lijkt mij een veelbelovend initiatief :!:

Maus 31 maart 2004 15:00

Prien G. 31 maart 2004 15:02

mijnheer , ik weet niet wat een pop up killer is dus dat zal het probleem niet zijn

Maus 31 maart 2004 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prien G.
mijnheer , ik weet niet wat een pop up killer is dus dat zal het probleem niet zijn

Prien G. 31 maart 2004 15:04

waarvan akte

maar daarmee ben ik nog altijd niet op die site geraakt , toch bedankt voor uw poging tot hulp

Prien G. 31 maart 2004 15:57

dit begint echt vervelend te worden :

Computer af- & opgezet : NIKS
Modem gereset :NIKS
Firewall uitgeschakeld : NIKS
Internetinstellingen veranderd in alle mogelijke settings : NIKS :evil:

dit is toch geen vroege 1 aprilvis , he & ik de enige die erintrapt :!:

Maus 31 maart 2004 16:00

Citaat:

geen persoonlijke beledigingen
johanvdw

Prien G. 31 maart 2004 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Citaat:

Idioot :twisted:

Wel , mevrouw, als u niks beter te zeggen hebt , gelieve u dan van verdere comentaar te onthouden.

Maus 31 maart 2004 16:13

Prien G. 31 maart 2004 16:23

mevrouw , ik had u beleefd gevraagd om u van commentaar te onthouden :!:

Welk deel van de zin begrijpt u niet :?:

of was uw vorige opmerking een blijk van zelfkennis , wat mij zeer aannemelijk lijkt .

Als de Heer Abramis hier nog rondzwerft zou ik liever zijn hulp hebben.

Maus 31 maart 2004 16:29

Prien G. 31 maart 2004 16:42

ah , ik begrijp dat u dat heerschap kent , gelet het koosnaampje dat u hem aanmeet.

Nu , ik ben nog niet zo "forumactief" als uzelf , dus hier zou u toch enige hulp kunnen bieden.

Dus als u mij kan zeggen wat en pm is :?: en hoe ik dit bewerkstellig zal ik uw slechte ogen niet meer teisteren

Maus 31 maart 2004 16:44

Prien G. 31 maart 2004 17:14

ok , dat zal ik doen , dan kan jij verdergaan met nutteloze opmerkingen te maken.

U bent waarlijk een van de hoekstenen van dit forum :roll:

Admin , hoe stuur ik een pm ?

Maus 31 maart 2004 17:39

abramis brama 31 maart 2004 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Citaat:

hebben wij ervoor geopteerd om nu ook eens wat aandacht te besteden aan kandidaten voor de verkiezingen van 13 juni die het niet zo gemakkelijk hebben om aan bod te komen.
Lovenswaardig, dat zou je als complementair aan de forumsessies met politics.be kunnen beschouwen. Misschien kunnen de twee meer op elkaar afstemmen en samenwerken?

wie gaat daar trouwens zoal komen?

Dat laten we over aan :

- in de eerste plaats de gebruikers, die url's naar verkiezingswebsites kunnen plaatsen
- van de personen in kwestie zelf. Kortelings vertrekt een informatief mailtje naar de partijhoofdkwartieren.

Het is dus niet de bedoeling om het zo grootschalig aan te pakken zoals hier (iets te laat daarvoor overigens). Er wordt dus niet met persoonlijke uitnodigingen gewerkt of zo... 't Is meer een "kans tot..." voor de geinteresseerden, en een soort test om eens na te gaan in welke mate daar interesse voor is.

Het idee kwam gewoon in me op toen er op VA een topic werd geopend met een url naar de verkiezingssite van een nobele onbekende kandidaat van het Vlaams Kartel. Ik wou daar gewoon iets meer mee doen, aangezien het een feit is dat het anders atijd dezelfde (grote) namen zijn die overal hun standpunten kunnen verkondigen. Op deze manier wordt aan de mindere goden ook eens de kans geboden om (zij het op een kleiner forum) ook eens op de voorgrond te treden.

We zien wel wat ervan komt. 't Is voor ons ook nog koffiedik kijken. :wink:

ancapa 31 maart 2004 19:59

mar ga eens naar een goede website van de Vlaamse oppositie !www.vlaamsblok.be :P

Prien G. 31 maart 2004 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Citaat:

ok , dat zal ik doen , dan kan jij verdergaan met nutteloze opmerkingen te maken.

Tot daar mijn hulp ... dan wil een mens eens vriendelijk zijn ...

Laten we er een gokspelletje van maken ... Wat is de tweede naam van Prien G. ?

a. Dina
b. Duvel
c. Knut
d. Geen van de drie voorstaanden

Antwoorden te versturen per pm naar Priem. Hij zal wel bepalen wie er gewonnen heeft en wat die persoon wint

mevrouw, Dina noch Duvel zijn mij bekend , de naam Knut ben ik al eens tegengekomen op dit forum (wiens uiteenzettingen mij ten zeerste amuseerden)

een kleine kanttekening
Citaat:

U hebt gezocht op voorstaanden:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. .
dus enige uitleg is welkom , misschien is dit standaard woordgebruik in de zandbak van de locale peutertuin waar jij , je "ding" doet maar mij is dit woord onbekend .

blijkbaar is deze "affaire" de heer Abramis ten ore gekomen en hij was heel behulpzaam om mij in de juiste banen te leiden . waarvoor mijn dank

thePiano 31 maart 2004 22:16

Citaat:

Maak je geen zorgen Prien, het is echte de moeite niet waard. In het beste geval vind je de mindere goden van het Vlaams Blok terug op die site, want het is een forum van extreemrechts.

Prien G. 31 maart 2004 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Maak je geen zorgen Prien, het is echte de moeite niet waard. In het beste geval vind je de mindere goden van het Vlaams Blok terug op die site, want het is een forum van extreemrechts.

u meent het niet , wat een schok , en zulke mensen willen de minder bekende kandidaten in de verf zetten :?: :?:

zo extreem zullen ze daar dan toch niet zijn

thePiano 31 maart 2004 22:22

Citaat:

Citaat:

u meent het niet , wat een schok , en zulke mensen willen de minder bekende kandidaten in de verf zetten :?: :?:

Dat is ook zo Prien, Eigen Volk Eerst hé ;)

Verhofstadthater 31 maart 2004 22:24

Citaat:

Citaat:

Ach Prien, jij bent waarschijnlijk nieuw hier. Op fora leer je best interessante personen kennen, maar jammer genoeg zitten er ook enkele onuitstaanbare ettertjes tussen die zich graag als zondebok profileren. Je zult het grote voorbeeld weldra leren kennen. :wink:

Maus 31 maart 2004 22:26

thePiano 31 maart 2004 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:

Ach Prien, jij bent waarschijnlijk nieuw hier. Op fora leer je best interessante personen kennen, maar jammer genoeg zitten er ook enkele onuitstaanbare ettertjes tussen die zich graag als zondebok profileren. Je zult het grote voorbeeld weldra leren kennen. :wink:

Op VL.Actueel wordt de hoofdscore neergepoot door drie medewerkers van het VB: Dina, Vicky en Knut Noordland. In PM kan ik je hun werkelijke namen en functie binnen het VB wel mededelen. Vn de rest heb ik het raden naar hun lidmaatschap (Verhofstadthater, Abramis, Den Broeder, Intruder enz..), maar hun sympathieën blijken uit hun wijze van modereren.

Verhofstadthater 31 maart 2004 22:31

Citaat:

Citaat:

Op VL.Actueel wordt de hoofdscore neergepoot door drie medewerkers van het VB: Dina, Vicky en Knut Noordland. In PM kan ik je hun werkelijke namen en functie binnen het VB wel mededelen. Vn de rest heb ik het raden naar hun lidmaatschap (Verhofstadthater, Abramis, Den Broeder, Intruder enz..), maar hun sympathieën blijken uit hun wijze van modereren.

Enkele correcties toch.
VL werd opgericht door Broeder en Abramis. Beiden zijn geen lid van het Blok, maar hebben er wel sympathie voor. Ikzelf modereer niet, maar plaats af en toe een posting. Wat Intruder betreft weet ik niets over enig lidmaatschap. Met andere woorden: ja of nee, ik weet het niet. Verder moet je bij de moderators ook nog Niels! rekenen, die je toch zeker niet als VB'er kan omschrijven. Kijk hiervoor maar eens naar zijn verdediging van Stevaert op dit forum.

thePiano 31 maart 2004 22:33

Citaat:

Citaat:

Enkele correcties toch.
VL werd opgericht door Broeder en Abramis. Beiden zijn geen lid van het Blok, maar hebben er wel sympathie voor. Ikzelf modereer niet, maar plaats af en toe een posting. Wat Intruder betreft weet ik niets over enig lidmaatschap. Met andere woorden: ja of nee, ik weet het niet. Verder moet je bij de moderators ook nog Niels! rekenen, die je toch zeker niet als VB'er kan omschrijven. Kijk hiervoor maar eens naar zijn verdediging van Stevaert op dit forum.

Als je goed gelezen had, zou je gelezen hebben over sympathieën en niet enkel over lidmaatschappen. Je hebt zelf een thesis uitgeschreven op het internet over het VB, en alleen in positieve zin. Dat zegt voldoende. En Niels heb ik virtueel uit de partij gesmeten, vraag het 'm maar.

Prien G. 31 maart 2004 22:34

Citaat:

Citaat:

rustig rustig , ik heb net vernomen wat een PM is: dus even laten bezinken :lol:

thePiano 31 maart 2004 22:35

Citaat:

Citaat:

rustig rustig , ik heb net vernomen wat een PM is: dus even laten bezinken :lol:

Jaja, volgens mij ben je net zo nieuw als mijn bomma met haar zeven huwelijken en die beweert dat ze nog altijd maagd is. Maar goed, het mag al eens amusant zijn :)

den broeder 31 maart 2004 22:37

Ik denk dat Huugje een kick krijgt van de vrachtwagentjes van de roepzaal "Drukkerijstraat"......

abramis brama 31 maart 2004 22:38

Allez, even wat aanvullen en corrigeren :

1) Den Broeder en ikzelf bezitten beide géén partijkaart of whatsoever. Ik steek ten persoonlijken titel niet onder stoelen of banken welk bolleke ik kleur op "voting day", maar dat speelt hoegenaamd geen rol in mijn ingrepen op het forum. Ik denk dat zelfs Piano dat kan getuigen.

2) De moderators zijn :
- Herr Flick : rechts
- ArnGrimR (mod-naam = El Huasteco) : centrum (uitgesproken katholiek)
- Niels! (mod-naam = Beagle) : links

Lijkt me nogal evenwichtig, me dunkt...

Wat de insinuatie betreft dat vooral Vicky, Dina en Knut op PI posten : fout ! Sedert het aantreden van Dina als mod op PI zijn haar verschijningen op VA zeer zeldzaam geworden. Ook Vicky frequenteert VA NIET meer nadat zij een sanctie had opgelopen na een dispuut met... juist ja... thePiano.

Tot dusver deze korte bijdrage...

Maus 31 maart 2004 22:39

Prien G. 31 maart 2004 22:43

inderdaad

Verhofstadthater 31 maart 2004 22:44

Citaat:

Citaat:

Enkele correcties toch.

Als je goed gelezen had, zou je gelezen hebben over sympathieën en niet enkel over lidmaatschappen. Je hebt zelf een thesis uitgeschreven op het internet over het VB, en alleen in positieve zin. Dat zegt voldoende. En Niels heb ik virtueel uit de partij gesmeten, vraag het 'm maar.

Dan zie jij meer in die thesis dan ikzelf. Ik heb niet aan afbraakpolitiek gedaan, maar blijkbaar is dit bij een bepaald deel van de openbare opinie al genoeg om positief over het Blok te spreken. Nergens werd mij van docenten ook maar enige subjectiviteit in de thesis bespeurd. Als je die -weliswaar vaak saaie- brok goed gelezen hebt, kun je genoeg kritische aantekeningen ten opzichte van het blok bespeuren. Trouwens als ik me niet vergis vond jij dat ding niet slecht. Ik kan me niet voorstellen dat jij hiermee dan ook bedoelt dat een positieve houding ten opzichte van het Blok tot een goede thesis kan leiden.

thePiano 31 maart 2004 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Allez, even wat aanvullen en corrigeren :

1) Den Broeder en ikzelf bezitten beide géén partijkaart of whatsoever. Ik steek ten persoonlijken titel niet onder stoelen of banken welk bolleke ik kleur op "voting day", maar dat speelt hoegenaamd geen rol in mijn ingrepen op het forum. Ik denk dat zelfs Piano dat kan getuigen.

2) De moderators zijn :
- Herr Flick : rechts
- ArnGrimR (mod-naam = El Huasteco) : centrum (uitgesproken katholiek)
- Niels! (mod-naam = Beagle) : links

Lijkt me nogal evenwichtig, me dunkt...

Wat de insinuatie betreft dat vooral Vicky, Dina en Knut op PI posten : fout ! Sedert het aantreden van Dina als mod op PI zijn haar verschijningen op VA zeer zeldzaam geworden. Ook Vicky frequenteert VA NIET meer nadat zij een sanctie had opgelopen na een dispuut met... juist ja... thePiano.

Tot dusver deze korte bijdrage...

In de top-20 van de deelnemers staan na broeder en abramis, Knut Noordland en Vicky op de derde en vierde plaats. Dina op de 14de. De top-20 wordt, buiten mezelf, nog enkel door twee niet-Blokkers bevolkt: Maus(9) en Paulus (20). Niels is een verloren schaap en tel ik bij Xtreemrechts.

Verhofstadthater 31 maart 2004 22:47

Lees toch maar eens Niels! reacties op de forumsessie met Stevaert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be