![]() |
Frank VANHECKE: Vlaams Belang "hopeloos verloren"
Frank Vanhecke: "Vlaams Belang is hopeloos verloren"
Standpunten - Actueel Geschreven door Marc Spruyt Thursday 02 November 2006 02.11.2006 - Vlaams Belang-voorzitter Frank Vanhecke gelooft niet dat zijn partij ooit uit het cordon sanitaire kan breken. Dat zegt hij in een openhartig interview met een student, dat Blokwatch kon inkijken. "Ik vrees dat het cordon altijd zal blijven." Nu met NVA en LDD wordt dat wellicht een waarheid als een koe ! Zie : http://www.blokwatch.be/content/view/1055/1/lang,nl/ |
Citaat:
Sommigen hebben hier echt een VB-fobie. Er wordt al 10 jaar verkondigd dat het Vlaams Belang/Blok zal verliezen. Na het Verraad van Leterme zal de Vlaming zich nog rechtser opstellen. |
Blokwatch....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer jij maar te begrijpen dat het cordon een mantra is voor elke linkse en belgicistische politieker. Verder kan ik u melden dat het cordon nog niet veel van onze ideeën heeft tegengehouden doorstroming te vinden naar de traditionele partijen. |
Citaat:
En jij zou zo graag minister zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus als het niet in je kraam past is het niet objectief ?
|
Henrietje, wat komt ge nu af met een artikel van 2006?
|
Citaat:
Uiteraard niet. Blokwatch bestaat heus niet omdat ze objectief zowel de goeie als minder goeie kanten van het VB in de aandacht willen brengen hoor. |
Citaat:
ofwel: A/ iets hebt gelezen dat er niet staat B/ verkeerd hebt begrepen C/ dat niet mag stellen wegens B/ D/ ter kader trouw bent E/ wat zit te lullen Daarenboven vind ik dat jij wis en waarachtig het recht hebt om dat te stellen, ook al is het 100% het tegenovergestelde van hetgeen Bert heeft willen zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo worden VB-standpunten, weliswaar in afgezwakte mate, toch opgenomen in een hoop partijprogramma's. Alsjeblieft, zoveel politieke onderlegdheid vereiste dat niet, ben tenslotte nog maar 17 ;-) |
Citaat:
|
Ik vraag me af wanneer we eindelijk eens uit dat geldcordon zullen raken van de zelfverklaarde correcten..
En dat is sinds 1970 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! |
Citaat:
leeft die trouwens nog ? |
Citaat:
Maar de Bert is wel lekker nooit minister |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
Je meent het? :rofl::rofl: |
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: |
Blokwatch niet objectief?
Allez, gij ;) :rofl: |
Citaat:
|
Was wel een artikel uit 2006
Blokwatch word al lang niet meer geüpdate Het zal wel ergens tussen de 15 % en 20% eindigen |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met die Marc Spruyt, die werkte (nou, werken...) toen toch bij de ABVV vakbond meen ik te hebben gelezen ergens?
|
Het zou natuurlijk een stunt van formaat zijn moest het Vlaams Belang zichzelf opheffen......15 a 20 % "rechtse" kiezers die vrijkomen......
Als er dan nog niks van komt(qua Staatshervorming of desgevallend boedelscheiding) kan er alsnog een nieuwe frisse partij opgericht worden,op de puinhopen van andermans mislukking.... :twisted: ..misschien zelfs met dezelfde top . Zou VB dat durven.....dergelijke revolutie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat het ons eens aanzien: VB heeft het initiatief als "harde rechtse oppositiepartij",dat ze wel degelijk hadden ,mét of zonder dat bespottelijk cordon,verloren, en het is onwaarschijnlijk dat ze het voor de volgende verkiezingen (gelijk welke-) terugkrijgen.... Niettemin...je KAN verder invloed hebben,je kan zelfs,als een fenix,uit de asse verrijzen..maar dan moeten er eerst grote dingen gebeuren.... Je kan daarop wachten,en ondertussen toespraken schrijven....interpellaties doen... Of je kan weer eens een stunt uithalen en de bal KOMPLEET,met kiezers en al,in de schoot van de "cordonnisten" leggen.... niet geschoten is altijd mis ;-) Ikzelf heb nog steeds de neiging CD&V EN NVA te steunen(yep,ik word wat Schizo nu :( ),maar zou het blijven waarderen dat er een krachtige rechtse oppositie is... |
Citaat:
|
Citaat:
CD&V heeft gekozen, en verloren... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be