Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Muqtada's militie schiet in actie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11512)

Mustapha 4 april 2004 23:05

En meteen 7 Amerikanen dood, tientallen gewonden, overheidsgebouwen ingenomen.

Rudy Van Nespen 4 april 2004 23:09

En, ben je nu trots?

Patriot! 4 april 2004 23:10

Ongetwijfeld :? :cry:

Mustapha 4 april 2004 23:11

100%

Rudy Van Nespen 4 april 2004 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
100%

Goed, dan mag je eens antwoorden op mijn posting in uw andere thread over deze moslim-militie.

Xnorf 4 april 2004 23:40

Citaat:

100%

Niet bang dat de almachtige Blokmilitie in actie schiet en al die perverse mensen zoals jij eens hun plaats leert kennen?

Mustapha 4 april 2004 23:46

U erkent dat er een blokmilitie bestaat?
:wink:

Antoon 5 april 2004 09:34

Citaat:

De tegenaanval is begonnen. We're shakin' in our boots. :lol:

Thor 5 april 2004 09:38

Intussen is de Spaanse politie erin geslaagd de daders van 11M op te sporen en ze tot een zelfmoordaktie te dwingen.

Ik stel voor dat alle fundamentalistische moslims dit stichtende voorbeeld volgen en allemaal zelfmoord plegen.
Desgevraagd zal ik een handje helpen - ik ken een paar leuke molecules waarmee je als moslim gegarandeerd op een goed blaadje komt te staan bij de genocidaire verkrachter die ze "profeet mohammed" noemen
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Mustapha - ben je klaar om je 40 maagden te consumeren of moet je de kamelen eerst nog op stal doen?

Thor 5 april 2004 09:40

Citaat:

We're shakin' in our boots
da's zekerst da - shake,rattle and roll.Zo moet da......
't moet niet altijd shock&owe zijn heh.....

Thor 5 april 2004 09:43

Citaat:

Persoonlijk weet ik het niet,en als er één is wil ik er niets mee te maken hebben.
Dus als ze Mustapha en Co eruit ranselen,dan kijk ik wel even de andere kant op...........kwestie van der niks mee te maken te hebben heh....

Vraagje aan de moslims op dit forum:

Westerlingen eten geen apen omdat het onze voorouders zijn.
Waarom eten moslims geen varkens?????

illwill 5 april 2004 09:49

Citaat:

Zij krijgen 100x meer respect van de belgen dan jij zult krijgen met zulk gedachtengang.

illwill 5 april 2004 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Intussen is de Spaanse politie erin geslaagd de daders van 11M op te sporen en ze tot een zelfmoordaktie te dwingen.

Ik stel voor dat alle fundamentalistische moslims dit stichtende voorbeeld volgen en allemaal zelfmoord plegen.
Desgevraagd zal ik een handje helpen - ik ken een paar leuke molecules waarmee je als moslim gegarandeerd op een goed blaadje komt te staan bij de genocidaire verkrachter die ze "profeet mohammed" noemen

Mustapha - ben je klaar om je 40 maagden te consumeren of moet je de kamelen eerst nog op stal doen?

:lol: :lol: :lol: :lol:
Tja hoe dom moet je wel niet zijn om jezelf te gaan opblazen. Je weet niet eens zeker of je niet de enigste bent van wie de benen 100 meter verder komen te liggen dan je armen.

JoeQpublic 5 april 2004 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:

Tja hoe dom moet je wel niet zijn om jezelf te gaan opblazen. Je weet niet eens zeker of je niet de enigste bent van wie de benen 100 meter verder komen te liggen dan je armen.

enige 'domme' daaraan is dat ze het niet overleven, al de rest is verrekte slim:

1) geen vervelende getuigenissen (dead men tell no tales) en tsja, instant-martelaars bij

2) redelijke kans dat materiëel bewijs onbruikbaar of beschadigd wordt door explosie en bluswerk erna

((uit 1+2: weinig bruikbaars om andere cellen aan te pakken))

3) herdenken van infiltratie-tactiek (1 dode en 12 gewonde bij 'n anti-terreurkorps per aanslag? benieuwd hoe lang ze dat zouden volhouden)

4) signaal aan burgerbevolking&politici: als de politie komt, begint het pas echt gevaarlijk worden, mensen tijdig evacueren blijft moeilijk.

Conclusie:
ik zie eerlijk gezegd niet wat er 'dom' aan was. Als de gemiddelde militant zo gemotiveerd is, houd ik m'n hart vast...

maddox 5 april 2004 13:27

De Russen hebben dus een goed idee. Hun tactiek is normaal,
"tegenstanders met militaire mogelijkheden zitten daar, dan is daar nu weg. Waar staan die Stalinorgels?"

Die poging het internationaal aanvaardbaar te maken met het narcotische gas in het Moskou'se theater was alleen maar een manier om internationaal geld aan te trekken.Een doekje voor het bloeden, doen alsof.

In alle geval, spijtig voor de onschuldige slachtoffers, maar even meedogenloos optreden als de misdadigers is een optie.

Je moet het maar zo bekijken, als die ratten in de val zitten blazen ze ook zoveel mogelijk op.Dus laat ons hen een handje helpen, en laat ons alleen de bommen sturen, geen extra slachtoffers uit "eigen" rangen.

Ook een optie voor alle broeihaarden van geweld, het zal snel stoppen.1 nadeel, je mag het niet halfslachtig doen.

Kristof Miele 5 april 2004 13:39

Citaat:

Citaat:

Persoonlijk weet ik het niet,en als er één is wil ik er niets mee te maken hebben.
Dus als ze Mustapha en Co eruit ranselen,dan kijk ik wel even de andere kant op...........kwestie van der niks mee te maken te hebben heh....

Vraagje aan de moslims op dit forum:

Westerlingen eten geen apen omdat het onze voorouders zijn.
Waarom eten moslims geen varkens?????

circe 5 april 2004 13:40

Ik denk dat ze al die westerse soldaten beter zo snelmogelijk terug naar huis moeten laten vertrekken.

Vermits "islam" zo vredelievend is, zullen ze hun eigen boontjes wel op een even vredelievende manier kunnen oplossen zeker?
Vorige keer in de oorlog tegen Iran hebben ze er ook slechts acht jaar over gedaan.

Max 5 april 2004 13:47

Omdat varkens in de modder leven en in warme landen kan modder een infectieus boeltje worden. Joden eten ook niets dat in modder leeft. Net zoals Joden van een hygienische maatregel iets religieus hebben gemaakt, hebben de Moslims dat ook gedaan.

Of was dit een retorische vraag? Of een mop zelfs? :P

Darwin 5 april 2004 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik denk dat ze al die westerse soldaten beter zo snelmogelijk terug naar huis moeten laten vertrekken.

Vermits "islam" zo vredelievend is, zullen ze hun eigen boontjes wel op een even vredelievende manier kunnen oplossen zeker?
Vorige keer in de oorlog tegen Iran hebben ze er ook slechts acht jaar over gedaan.

Inderdaad Circe, dan kunnen we eens goed lachen om hoe die achterlijke moslims mekaar daar in hunne zandbak zitten uit te moorden.

:lol:

Mustapha 5 april 2004 16:30

ooooh wat zijn ze bekommerd om de arme moslims :wink:
Hoe lief toch!

Xnorf 5 april 2004 16:36

Citaat:

ooooh wat zijn ze bekommerd om de arme moslims :wink:
Hoe lief toch!

zeer bekommerd , met jou op kop van die moslims :roll:

illwill 5 april 2004 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill

enige 'domme' daaraan is dat ze het niet overleven, al de rest is verrekte slim:

1) geen vervelende getuigenissen (dead men tell no tales) en tsja, instant-martelaars bij

2) redelijke kans dat materiëel bewijs onbruikbaar of beschadigd wordt door explosie en bluswerk erna

((uit 1+2: weinig bruikbaars om andere cellen aan te pakken))

3) herdenken van infiltratie-tactiek (1 dode en 12 gewonde bij 'n anti-terreurkorps per aanslag? benieuwd hoe lang ze dat zouden volhouden)

4) signaal aan burgerbevolking&politici: als de politie komt, begint het pas echt gevaarlijk worden, mensen tijdig evacueren blijft moeilijk.

Conclusie:
ik zie eerlijk gezegd niet wat er 'dom' aan was. Als de gemiddelde militant zo gemotiveerd is, houd ik m'n hart vast...

Lol!!!! Jij vind ze echt slim é. Ik kan mij ogen bijna niet geloven. Vind jij iemand slim die in naam van een godsdienst geschreven door weet ik veel wie want echte bewijzen heb ik nog nooit gezien zichzelf opblaasd?
Ten eerste deze aanslagen hebben toch de bedoeling om de vijand te verslaan ofniet? Awel wat is het gemiddeld aantal slachtoffers die gemaakt worden door zelfmoordaanslagen? Ik weet het niet maar laten we zeggen een stuk of 10. Awel koop jezelf een sluipschutters geweer waar je enkele 100den meters of enkel kilometers ver kan schieten en als je denkt dat ze je vatten knoop dan nog een bom op je rug. Wedden dat je meer dan 10 slachtoffers gemiddeld krijgt.

Maar goed, hoeveel of hoe weinig slachtoffers, als jij het slim vind van een persoon om zonder veel reden en zeker geen oplossing voor het probleem zichzelf opblaasd tja...geef mij maar een iq testje.

Waarom dus deze palestijnen niet gewoon de soldaten vanop een afstandje neerknallen is mij een raadsel... ik zal wel niet slimgenoeg zijn zeker.

circe 5 april 2004 17:16

Citaat:

Waarom dus deze palestijnen niet gewoon de soldaten vanop een afstandje neerknallen is mij een raadsel... ik zal wel niet slimgenoeg zijn zeker.
Je vergeet dat ze bij een zelfmoordaanslag een eersteklas ticketje richting 72 maagden en jongelingen krijgen.
Dat krijg je nl. niet zomaar, de meesten moeten eerst nog een hele tijd ergens aanschuiven, zeg maar in een soort van vagevuur.

vlaanderenvrij 7 april 2004 18:53

Ok hoeveel maagden krijg je nu eigenlijk?
40? 72? want als je een beetje je best doet en i.p.v op je 20 jaar een wandeling te gaan maken met een 10 kilootjes TNT nekeer serieus begint te daten zal je er ook wel geraken denkik. En dan heb je er tenminste nog iets aan... :lol:

vlaanderenvrij 7 april 2004 18:57

En nog iets, ik stel voor dat we es de strijders van allah confronteren met bussen die gevuld zijn met hun dode vrouwen en kinderen. Eens kijken hoe ze dan zullen reageren. Want volgens de meeste linkiewinkies (wie heeft da woord uitgevonden? love it!) moeten wij dat maar zomaar laten gebeuren, het zal vanzelf overgaan hoor.. Wij gaan natuurlijk wel geen zelfmoordterroristen gebruiken hé, WIJ kunnen f-16's betalen. Want WIJ zijn het rijke en slechte Westen. And there's nothing you can do about it.

Beer 7 april 2004 18:58

Volgens die onozelle koran 72 maagden met zwarte ogen.
Amai als ze hier al ontmaagd worden als ze 9 jaar zijn zal er niet veel meer over schieten :D

vlaanderenvrij 7 april 2004 19:05

da denk ik er ook van. En sorry hé, vroeger dacht ik van, er bestaat nog een andere oplossing. Maar eigenlijk kunnen we best tot 't besef komen dat moslim-extremisten maar 1 taal verstaan...BOEM :twisted:

Beer 7 april 2004 19:12

Zo als de groene eerst bla bla en dan boem boem

Kitten 7 april 2004 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Volgens die onozelle koran 72 maagden met zwarte ogen.

Azo, waar staat da? Ik wil bronnen!

Beer 7 april 2004 19:30

Kitten dat staat in de koran.

Kitten 7 april 2004 19:41

Citaat:

Kitten dat staat in de koran.

Wel ja, dat heb je al gezegd, maar ik heb gezocht en kon het niet vinden. Daarom, een vriendelijke request om me te zeggen WAAR in de koran het staat.

Dank u.

Beer 7 april 2004 19:44

Kittenik moet het opzoeken maar die koran is zo ingewikkeld.Maar ik zal het u zeker laten weten.

Kitten 7 april 2004 19:49

Citaat:

Kittenik moet het opzoeken maar die koran is zo ingewikkeld.Maar ik zal het u zeker laten weten.

Okidoki. Bedankt.

Beer 7 april 2004 19:53

Kitten tik in bij google 72maagden met zwarte ogen,dan kunt u al wat verder

Xnorf 7 april 2004 20:36

Puin meent dat sommige delen van de koran zijn overgenomen uit heilige boeken die al eeuwen voordat Mohammed werd geboren bestonden. Die boeken werden slecht vertaald. Neem nu de roemruchte passage over de 72 maagden met zwarte ogen die martelaren zouden wachten in het paradijs. Menige pleger van zelfmoordaanslagen lijkt hierdoor geïnspireerd. In de Palestijnse pers wordt de dood van een martelaar bericht als een trouwpartij: “het huwelijk van de martelaar Ali Khadr Al-Yassini met de zwartogigen in het eeuwige paradijs” meldde Al-Hayat Al-Jadida. Mohammed Atta, de leider van de zelfmoordcommando’s van 11 september, zou in de instructies aan zijn collega’s hebben geschreven: “Jullie horen volstrekte gemoedsrust te ervaren, want er scheid je nog maar weinig tijd van je huwelijk in de hemel.” De passage over deze polygame geneugten (soera 56) is gebaseerd op een christelijke tekst getiteld Hymnen van het Paradijs die uit de 4e eeuw dateert. Het woord paradijs is afgeleid van het Aramese woord voor tuin (Aramees was destijds de taal van de meeste joden en christenen in het Midden Oosten) en het wordt beschreven als een hof met stromend water en een uitgebreid assortiment fruit, waaronder de hurs. In het Aramees en in minstens één oud woordenboek van het vroeg-Arabisch is een hur een druif. In de koran werd hur vertaald als houri (maagd).

LOLL , wie is er nu de slimme moslim , komen die even bedrogen uit als ze in ne tuin met fruit terechtkome waar seks verboden is :lol: :lol: :lol: :lol:

Beer 7 april 2004 20:44

Die tuin met fruit krijgen ze hier in Belgie.En zoals ik ze noem bruin apen kunnen ze in de bomen klimmen

straddle 7 april 2004 21:30

Citaat:

Allez allez, 't Is weer eens allemaal de schuld van de amerikanen en het westen... Alles is goed genoeg om ze steeds maar als schuldigen en verderfelijk voor te stellen, zelfs indien de "verderfelijke" amerikanen voor een beter leven voor de lokale bevolking wil zorgen, omdat eigen iraakse / arabische leiders het niet kunnen noch willen scheppen. Omdat de godsdienstwaanzin moet zegevieren!

Ik zie je heimelijke sympathie voor de zelfmoordacties van moslimterroristen in andere threads. Ik zie je leedvermaak in de chaos die enkel geschapen wordt door de plaatselijke moslimleiders. Blind op handen gedragen door een geindoctrineerde gevaarlijke massa. Is dit dan wel verstandig volgens jou?

Het werkelijke gevaar voor de rest van de wereld en eigen bevolking is die gecultiveerde haat, kortzichtigheid, intolerantie, indoctrinatie en bekrompenheid van de islam en haar leiders. Dat is waarom de amerikanen en het westen daar zijn. Om iets te ondernemen tegen een groeiende kanker die vroeg of laat toch zou toeslaan in het westen. Beter nu met lokale therapie beginnen, da's beter dan niets doen. Verder moet je niet zoeken.

Jullie hebben geen enkele zin voor zelfkritiek. Geen enkele zin om dingen in perspectief te plaatsen. Als uwe Al Sadr er niet was had er wel een andere zak die rol op zich genomen. Religion of peace... wat een kanker voor de mensheid.

Iedere mens met verantwoordelijkheidszin en rede ziet hoe langer hoe meer in hoe dat cultuurke de wereldvrede in het gevaar zal brengen. Goed, er zal nog veel bloed vloeien langs beide zijden, maar uw terreur zal nooit winnen!

Beer 7 april 2004 21:46

musthapha waarom hier blijven,maar ja hier bent u door onze regering beschermd ,en kunt u profiteren.Zulke soort als u zijn laffaards.Dit gezegd van een ongelovege die lacht en uw koran een belachelijk iets vind,en er op spuwd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be