![]() |
Hoezee! Hoeza! Jezus Leeft
Laatste nieuwe verschijning van jezus. :lol::lol::lol::lol:
![]() |
Citaat:
|
ok.......
|
Ik zie er toch eerder prins filip in
|
ik zie er een boom in
|
Citaat:
|
Dat is alles?
|
Keb 'm gezien.
|
Citaat:
|
Het achterwerk van een hond.
|
Citaat:
Da's minder water voor bier eh :evil: |
Die Jezus houdt er toch maar bedenkelijke methoden op na. Als het niet op een toastje is verschijnt hij in de poep van een hond. Kan die nu niet gewoon uit de hemel gevlogen komen en vis en wijn uitdelen ofzo? Volgens mij overschat hij zijn volgelingen.
|
En nu zeker dat het crisis is.
|
Dat er mensen zijn die foto's van hunnen hond z'n kont zitten te bekijken of er geen figuur in te zien is ...:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ge'r eerst ne kikker opzet ziet ge'm nog smoren ook zeker ... ;-) |
Citaat:
|
Verkeerd subforum.
|
Allé, dan wilt een godsvruchtig mens als ik god laten zien en dan wordt je topic verplaatst! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dat is maar zwans zelle) edit: Hoe ver kunnen ze u krijgen...:-P Na die foto wat beter te hebben bekeken moet ik toegeven dat het eerder zijn achterkant zal zijn...mijn excuses. :oops: |
|
Als ge lang genoeg kijkt ziet ge er de anus van een hond in.
|
:cheer: Jesus was nen hippie :cheer:
|
er zijn er die nog leven zoals jiezes
die poepte elke dag met zijn magdalena kon comazuipen gelijk Jim Morrison en snoof gelijk Bruce Lee tegelijk en lag derna 2 dagen voor dood in de hondepis stond op en deed verder bij deze is de verrijzenis verklaard |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
|
Who was Jesus?
There are 3 proofs that Jesus was Mexican: His name was Jesus - He was bi-lingual - He was always harassed by the authorities. There are proof that he was Irish: He never married - He always told stories - He loved being outside. Proof that Jesus was Black: He called everyone "Brother" - He liked Gospel-music. Proof that Jesus was Italian: He used he hands a lot when he talked - He was sure that his mother was a virgin, and she was sure he was God. Proof that Jesus came from California: He never cut his hair - He walked barefooted - He founded a new religion. BUT.... THe most convincing proofs tell us that Jesus was a Woman: He had to feed a lot of people on very short notise, even though there hadn't been shopped for it - He tried to be heard among a lot of men that didn't listen - When he had died he even had to get up again because there were more jobs to do. |
Hij zit met zijn leer overduidelijk 'in de stront'
|
Look, he's got shit for brains!
|
|
Citaat:
Citaat:
|
en wel in belgie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be